2023-02-09, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ronu
Saken är den att skribenter i tråden är själlösa puppets för egna intressen som inte alls bryr sig om att stävja både hat och sexuella övergrepp på barn.
Gäddorna närmar sig 200. Det känns som en tidsfråga innan antingen annan media, skolledningar, kommuner, organisation, aktivister eller gäddor sinsemellan gör slag i saken och dumpar dumpen.
Därefter dessutom försätter Sara med anhang i livslånga skulder som ingen skulle vilja betala efter det.

Ni pedofiler och pedofilkramare kan sitta här och klappa varandra på ryggen och kritisera dumpen bäst ni vill (flera märker man använder olika konton dessutom).

Faktum kvarstår att de flesta friska människor tycker att dumpens arbete är positivt.

Ifall dumpen läggs ner så kommer det inte dröja många sekunder innan andra tar upp det igen under annat namn.

Bara att inse att det ej kommer vara riskfritt för er gäddor att grooma barn framöver alldeles oavsett vad ni tycker om Sjöberg och Sara som personer osv.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2023-02-09 kl. 14:11.
Citera
2023-02-09, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Ni pedofiler och pedofilkramare kan sitta här och klappa varandra på ryggen och kritisera dumpen bäst ni vill.

Faktum kvarstår att de flesta friska människor tycker att dumpens arbete är positivt.

Ifall dumpen läggs ner så kommer det inte dröja många sekunder innan andra tar upp det igen under annat namn.

Bara att inse att det ej kommer vara riskfritt för er gäddor att grooma barn framöver alldeles oavsett vad ni tycker om Sjöberg och Sara som personer osv.

Svårt att komma med annat än epitet när man är korkad
Faktum är att de flesta friska människor skiter fullständigt i dumpen.
Citera
2023-02-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Hindrade lagen fyllot från sätta sig i bilen och börja köra?
VAD???

Citat:
Sen är det ju så att fyllot åkte fast för en lag han redan brutit. Rattfylleri.
Han åkte inte fast för ”försök till förolyckande”.

Ser du hur din jämförelse haltar?

Sen är det faktiskt olagligt redan att grooma barn i sexuellt syfte.
Du förstod ju liknelsen mellan rattfylleri och grooming rätt bra faktiskt.

Citat:
Lagen som dumpen vill se är mer av typen ”försök till ett brott som potentiellt kan ske”.
Inte speciellt rättssäkert att gå den vägen.

Men du har ju just konstaterat att grooming är förbjudet.

Citat:
Försök till rån och mord tex är brott som förhindrat något som faktiskt hade hänt om det inte stoppats.
Det är inte fråga om ”potentiellt mord” eller ”potentiellt rån”

Försök till rån och mord tex är brott som förhindrat något som faktiskt hade hänt om det inte stoppats.

Försök till mord är brott som förhindrat något som faktiskt hade hänt om det inte stoppats???
Citera
2023-02-09, 14:11
Avslutad
Citat:
Tycker det är lite kul ändå att Sara lyckats få fanbois att betala hennes privata skulder hos kronolle 😂
Hon har ju horat ut sig igen i vanlig ordning och jag vet till vem.
Hon lär aldrig gå säker någonstans i världen. Det kommer alltid finnas fiender till henne. När hon blir gammal, dement eller ska opereras av en muslim i framtiden så bränner de hennes rövhår med en tändare.
Håll truten och gå och sug av din lille sons snopp. Pedofiläckel.
Citera
2023-02-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
VAD???

Du förstod ju liknelsen mellan rattfylleri och grooming rätt bra faktiskt.

Men du har ju just konstaterat att grooming är förbjudet.

Försök till mord är brott som förhindrat något som faktiskt hade hänt om det inte stoppats???

Ärligt talat. Jag fattar inte ett skit av vad du försöker säga med den här posten.
Men jag förstår att du har kämpat med den.
Citera
2023-02-09, 14:14
Medlem
Citat:
Jag blir lite nyfiken på hur du kan veta så säkert vad intentionen hos de här människorna är.

Därför att de skriver om det i veckor och månader och stämmer träff och dyker upp och erkänner när de pratar med Sara och Patrik.

Men du känner att det finns en viss tvekan att de inte vill lära en flicka att suga, att hjälpa henne bli vuxen, att dricka cider och mysa i polen nakna, har med sig spray för att hindra kräkreflexen hos ett barn etc. Du känner att det inte var det det handlade om, vad tror du de ska göra på träffen?
Citera
2023-02-09, 14:15
Medlem
Citat:
Ärligt talat. Jag fattar inte ett skit av vad du försöker säga med den här posten.
Men jag förstår att du har kämpat med den.

Men snälle vän, den här meningen var din. Inte min. Nu minns du inte ens vad du själv skriver.
Citera
2023-02-09, 14:15
Avslutad
Citat:
Svårt att komma med annat än epitet när man är korkad
Faktum är att de flesta friska människor skiter fullständigt i dumpen.

Fortsätt intala dig det.

De flesta friska människor skiter inte i att pedofiler försöker grooma barn nej. Och de flesta människor tycker inte det minsta synd om dessa gäddor när de hängs ut.

Vad de flesta friska människor däremot skiter fullständigt i är vad diverse gäddor tycker om Sjöberg och Sara, vad de har i skulder osv.
Det är så ointressant det kan bli.

Så länge de hänger ut avskum till gäddor och dessutom ger oss underhållning på köpet så har de min fulla support.
Citera
2023-02-09, 14:17
Medlem
Citat:
Därför att de skriver om det i veckor och månader och stämmer träff och dyker upp och erkänner när de pratar med Sara och Patrik.

Men du känner att det finns en viss tvekan att de inte vill lära en flicka att suga, att hjälpa henne bli vuxen, att dricka cider och mysa i polen nakna, har med sig spray för att hindra kräkreflexen hos ett barn etc. Du känner att det inte var det det handlade om, vad tror du de ska göra på träffen?

Jag tänker inte lägga mer tid på att svara dig så länge du inte tar hänsyn till mina tidigare svar.
Du är helt enkelt inte värd att börja om från början med varenda gång.
Citera
2023-02-09, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Fortsätt intala dig det.

De flesta friska människor skiter inte i att pedofiler försöker grooma barn nej. Och de flesta människor tycker inte det minsta synd om dessa gäddor när de hängs ut.

Vad de flesta friska människor däremot skiter fullständigt i är vad diverse gäddor tycker om Sjöberg och Sara, vad de har i skulder osv.
Det är så ointressant det kan bli.

Så länge de hänger ut avskum till gäddor och dessutom ger oss underhållning på köpet så har de min fulla support.

Vad de flesta friska människor tycker om grooming av barn och vad de tycker om dumpen är helt olika saker. Jag gillar inte grooming av barn. Jag gillar inte dumpen heller.

Frågor på det?
Citera
2023-02-09, 14:25
Avslutad
Citat:
Vad de flesta friska människor tycker om grooming av barn och vad de tycker om dumpen är helt olika saker. Jag gillar inte grooming av barn. Jag gillar inte dumpen heller.

Frågor på det?

Jag tror inte på det. Jag tror att du är ännu en ful gädda och att det är anledningen till att du ogillar dumpen.

Sedan sitter du här och försöker misskreditera dem med olika personliga påhopp som ingen bryr sig om förutom du själv och de andra desperata gäddorna här.

Frågor på det?
Citera
2023-02-09, 14:28
Medlem
Citat:

Men snälle vän, den här meningen var din. Inte min. Nu minns du inte ens vad du själv skriver.

Så, vad är problemet?
Att du inte ser din egen fallacy när du jämför rattfylla med ”försök till ett brott som kanske inte ens kommer ske” är inte mitt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in