2023-02-08, 18:50
Medlem
Citat:
Utseendemässigt vinner majoriteten 12-17 åriga tjejer mot 25 åriga kvinnor, det har redan testats.
Källa på det?
Citera
2023-02-08, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Hur kan män inte vara hebefiler? Vad är attraktivt med bagage, dålig hy, 20kg för mycket och färre ägg?

Utseendemässigt vinner majoriteten 12-17 åriga tjejer mot 25 åriga kvinnor, det har redan testats.

Jag tror väl ändå att större majoritet av männen gillar unga tjejer vare sig de vill erkänna de eller inte.De blandar helt enkelt ihop vad som är moraliskt rätt med fysisk attraktion.

”Jag tänder bara på tjejer över 18 ” hör man ofta.Vilket är helt ologiskt egentligen, det finns inte en chans i världen att man kan se exakta ålder på någon.

Alla dumplingar borde kolla tik tok och instagram och se hur många vuxna män som törstar efter tonårs tjejer.Överallt ser man män i alla åldrar kommentera,de har ingen chans självklart fast det bevisar ju att en attraktion absolut finns.
Citera
2023-02-08, 19:10
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Dumpens gäddor är skapade.Dessa är vuxna män som aldrig specifikt skulle söka efter ” barn” De vill ha en vuxen relation men kan inte hitta en och är ensamma, desperata och deprimerade på grund av ständigt avslag från kvinnor.
Helt plötsligt i ett chattrum för vuxna träffar de en kvinna som är öppen för tillfällig sex eller ett förhållande och har riktigt, riktigt bra konversationsförmåga och ber dem att komma över och umgås. Men det finns ett problem. De är minderåriga.
Detta händer aldrig under realistiska förhållanden.
Har det hänt i verkligheten? Ja. Och många har vunnit på lotteriet. Men det är extremt långt ifrån normen.

De är inte kvinnor när de är minderåriga...
Och riktigt, riktigt bra konversationsförmåga?
Du måste vara ironisk nu...
Citera
2023-02-08, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
De är inte kvinnor när de är minderåriga...
Och riktigt, riktigt bra konversationsförmåga?
Du måste vara ironisk nu...

Jag menade att dumperns fiskare har riktigt, riktigt bra konversationsförmåga. Eller så kanske det bara är så att de vänder sig till väldigt lätt lurade desperata män.
Citera
2023-02-08, 20:12
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Jag menade att dumperns fiskare har riktigt, riktigt bra konversationsförmåga. Eller så kanske det bara är så att de vänder sig till väldigt lätt lurade desperata män.

Det kanske de har när de inte fiskar efter gäddorna, men i konversation med dessa är det ju mest "ne, jag vt nt" eller liknande.
Jag håller på att somna när jag läser chattarna. Gäddorna smickrar och leder hela tiden in samtalet på sex och fiskaren skickar 🙈-emojin mest hela tiden.

Men jag har väl högre krav på de jag chattar med.
Citera
2023-02-08, 20:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är väl mer så att Dumpen jobbar på ett visst sätt där äldre män är överrepresenterade. Kanske det kommer någon annat sätt att jobba för några andra personer. Men Dumpen kan ju inte vara heltäckande och jobba på alla sätt så att åldern på män ska vara på något representativt sätt.

Yngre män träffar barn på andra ställen. Där finns inte Dumpen.
Säkert så som du skriver att yngre träffar sina offer direkt och ingen synliga loggar finns. Men ändå konstigt att det inte är några som fångats vad jag kan se. Man kan se att de fångar selektivt, kanske för att det uppfattas som mer fel att äldre raggar och Dumpen får mer uppmärksamhet så, eller så är det Dumpens hat som får styra.

Dumpen kan inte vara i alla kanaler helt klart, men de är bl. a. på KIK och där är det övervägande unga som hänger så varför får de inga träffar på unga fiskar. Tror just på Patrik och Saras mans-gubbhat.
Citera
2023-02-08, 20:33
Medlem
Citat:
Det som jag tycker är intressant med den killen ifrån Australien är att till och med Sara verkade vara mycket mer ödmjuk på något sätt i emot just denna killen.Kan det vara så att hon inte känner lika mycket hat emot en yngre snygg kille som raggar fjortisar?

I andra konfrontationer där männen är medelålders så skriker hon och man hör hur upprörd hon är. Detta om något visar väl att de väljer vilka de hänger ut baserat på vilka de stör sig mest på.
Aha du har en teori om att Sara på dumpen är snäll mot snygga men vill fula illa.
Ja så kanske det är.

Jag tror inte att man är elak mot fula och snäll mot snygga.
Citera
2023-02-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Säkert så som du skriver att yngre träffar sina offer direkt och ingen synliga loggar finns. Men ändå konstigt att det inte är några som fångats vad jag kan se. Man kan se att de fångar selektivt, kanske för att det uppfattas som mer fel att äldre raggar och Dumpen får mer uppmärksamhet så, eller så är det Dumpens hat som får styra.

Dumpen kan inte vara i alla kanaler helt klart, men de är bl. a. på KIK och där är det övervägande unga som hänger så varför får de inga träffar på unga fiskar. Tror just på Patrik och Saras mans-gubbhat.
Verkligen spännande resonemang som du för. Du får lyfta det med Patrik och Sara så att dom får ta del av dina tankar.
Citera
2023-02-08, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Hej
Din länk fungerar inte, jag blev så nyfiken nu när jag ser lite här och där i tråden att gammla människor hävdar att evolutionen tagit sån fart att nu måste det va okej med de lite yngre tjejerna. Tänkte att artikeln som du lagt in länk till kanske hade säkra källor om att evolutionen skulle ökat i ljusets hastighet, och inte som förr, gjort små små steg med flera tusen år mellan.

Släng upp artikelns fungerande länk eller artikelns hela och rätta namn så kan vi se vad den egentligen säger.
Dumpen jagar gäddor och alla andra välutvecklade nationer jagar gäddor och skyddar sina barn.
Nu används artikeln som ett led i at tgrumla vattnet, att gäddjakt är onödigt, då vill jag att vi läser och analyserar med hög etisk svansföring. Kanske kan vi bjuda in forskaren som skrivit artikeln, mejla och höra om vad denne tycker, kanske har denne en tanke om gäddor.

Välutvecklade nationer jagar ”gäddor ” just för att dessa länder har blivit hjärntvättade av Hollywood och sociala medier. ”Man måste vara 18” finns ingen annan anledning att ha 18 år som gräns annat än att det är moraliskt fel.

I andra länder där man ser att de har liknande organisationer som dumpen så är det samma white trash personer som konfronterar. Och en gång så var det en man som tvingade en uthängd till att suga på en Walkie talkie och skrattade. Någonting jag absolut skulle kunna tänka mig att Sara och Patrik skulle njuta av att göra.

Man fattar ju att det bara handlar om rent nöje och att samhällets bottenskrap har hittat en grupp individer som det är acceptabelt att störa sig på och driva med.Och att man kan även tjäna lite extra pengar på det på köpet.
Citera
2023-02-08, 21:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Dumpen kommer aldrig nå godhetstatus hur många de än fångar. De kommer aldrig komma i himmelen. Det är bara i deras fantasi.
Citera
2023-02-08, 21:16
Medlem
Citat:
Välutvecklade nationer jagar ”gäddor ” just för att dessa länder har blivit hjärntvättade av Hollywood och sociala medier. ”Man måste vara 18” finns ingen annan anledning att ha 18 år som gräns annat än att det är moraliskt fel.

I andra länder där man ser att de har liknande organisationer som dumpen så är det samma white trash personer som konfronterar. Och en gång så var det en man som tvingade en uthängd till att suga på en Walkie talkie och skrattade. Någonting jag absolut skulle kunna tänka mig att Sara och Patrik skulle njuta av att göra.

Man fattar ju att det bara handlar om rent nöje och att samhällets bottenskrap har hittat en grupp individer som det är acceptabelt att störa sig på och driva med.Och att man kan även tjäna lite extra pengar på det på köpet.

Men lagar och demokrati, du minns väl demos från din skolgång?

Det är ju så folk vill ha det, inte röra utsatta unga, inte röra...
Om nu de flesta vill ha det så så får väl du om du vill något annat skriva en ledare i en ansedd tidning eller media och berätta att du vill ha tillgång till de yngsta.
Där har du dit tuppdrag, lägg fram dina ideer så du kan få folk i dina tankebanor.
Skriv en motion med en riksdagsman om att du vill kunna sexa med en 16 åring. Där kan du få till en förändring, och du har din rätt att driva den politiken, även om du skulle bli stenad som peddo.

Precis som Sara och Rickard har rätt att driva sin politik.
Citera
2023-02-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen kommer aldrig nå godhetstatus hur många de än fångar. De kommer aldrig komma i himmelen. Det är bara i deras fantasi.
Det får du tycka och önska.
Förstår att det svider för dem som inte får vara ifred med sina sjuka böjelser att ge dig på barn och det ska svida.
Dumpen är hjältar som synliggör detta, det kommer skynda på lagändringar som stärker barnens skydd och försvårar för predatorerna.
Inte konstigt det blir ramaskri och svartmåleri i förövarleden.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-02-08 kl. 21:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in