2023-02-08, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Därför att konkurrensen som de attraktiva killarna i den åldern är skyhög. Dessa killar hittar snygga tjejer i sin egen ålder eller högra ålder. Dessa killar är inte så intresserade av fattiga tjejer med självskadebeteende.

En tonårstjej måste vara extremt ful och överviktig för att inte kunna få snygga killar runt sin ålder.Ok men om de skulle vara så pass och attraktiva, så tror jag fortfarande de hellre väljer oattraktiva killar i egen ålder en gammal gubbe som heter Orvar.
Citera
2023-02-08, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nu pratar du ju om rena chads, det finns gott om andra pojkar i flickornas egen ålder. För att dumplingarnas beskrivning av verkligheten skall vara riktig så måste incels ha fel om i princip allt de säger. Det senare stämmer inte, och den enda slutsatsen man kan dra är att dumplingarnas beskrivning av problemflickorna är felaktig. Min teori är att om problemflickor söker sig till äldre gubbar så är det pengar inblandade. Nu pratar jag inte om ett paket cigaretter, utan stora pengar.

Jag skulle säga att för att en sådan ung tjej ens ska ta i en gammal gubbe med ölmage ,så tror jag att det skulle krävas minst 20 000 kr ifrån den äldre mannen. Tjejer i den åldern tycker äldre män är ganska motbjudande om det inte gäller undantagen som är vältränade och ovanligt fräscha för sin ålder.
Citera
2023-02-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
solglasögon och vatten i bakgrunden

Han har alltså kontakt med andra gubbar i grupper där det handlar om barn och våldtäkt. Sara frågar om varför?

Sara: Du hänger ju i pedofilgrupper och du hänger med andra pedofiler

gubben: nee

Sara: joo

Sara: vem var det annars som varnade dig?

Patrik: vilken grupp var det?

gubben: på en annan grupp, jag har bara hört talas om er,

Sara: men du umgås ju med pedofiler med tanke på att ni varnar varandra för oss..

gubben: mm

Sara: mm.... ni varnar för människor som vill rädda barn från såna som er. Hur tänker ni egentligen?

gubben: jag tänkte inte ha sex med henne.

Det var det ju inte, det var våldta henne han tänkte. Sen att han har mage att vädja och fråga vad som händer med honom nu och att bräka ur sig att han är rädd för sin sambo hemma. Vad skulle Patrik och Sara göra åt det tänkte han?

Och det här med att han tar upp att det är illa att köpa sex? Vad har sexköp med detta att göra? Det gör han väl mest troligt för att han köpt sex och känner skammen över det också i detta ögonblick i tiden.

Och efter detta så går idioten och skriver till "Ida" som om hon fanns
Citera
2023-02-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Mår de psykiskt dåligt över det?

På ungdomsmottagningarna brukar de uppmuntra pojkar som mår dåligt att sälja sex till snuskgubbar.
Citera
2023-02-08, 09:45
Medlem
Citat:
En tonårstjej måste vara extremt ful och överviktig för att inte kunna få snygga killar runt sin ålder.Ok men om de skulle vara så pass och attraktiva, så tror jag fortfarande de hellre väljer oattraktiva killar i egen ålder en gammal gubbe som heter Orvar.

Vad du tror är helt oväsentligt. Det här handlar alltså inte om att vilja, utan självskadebeteende etc. Beviserligen så döms män i detta land för våldtäkt mot vagn där offret är mellan 12-14 år, så din teori fallet ju på fall som existerar.
Citera
2023-02-08, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra-tiger
Vad du tror är helt oväsentligt. Det här handlar alltså inte om att vilja, utan självskadebeteende etc. Beviserligen så döms män i detta land för våldtäkt mot vagn där offret är mellan 12-14 år, så din teori fallet ju på fall som existerar.

De kanske döms för våldtäkt fast frågan är om det verkligen har varit ”våldtäkt” ? Våldtäkt i mina ögon är när någon försöker ta sig loss eller säga nej och förövaren trots detta fortsätter.
Citera
2023-02-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vilken typ.
Erbjuder även knark till eleverna.
Bra att det uppdagades och att Dumpen hänger ut honom.
Han är ett exempel på en lucka i lagen. När han anställdes som vikarie 2018 var han prickfri i belastningsregistret men 2019 dömdes han till böter för sexköp. Konstigt att man måste vara ostraffad för att få jobb på skola, men när man väl är anställd får man dra på sig domar utan att det anses utgöra en fara för eleverna.
Citera
2023-02-08, 09:52
Medlem
alkoholist

Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Familjeföretag.
Hans bror och far driver företaget.
År 2013 blev det utsett till årets företag i Kumla.
om jag inte minns fel så var ryktet att gubben will#n #=e alkoholist och även hustrumisshandlare.. kan ha fel.
Senast redigerad av orebro019 2023-02-08 kl. 10:02. Anledning: felstavat
Citera
2023-02-08, 09:54
Medlem
Citat:
De kanske döms för våldtäkt fast frågan är om det verkligen har varit ”våldtäkt” ? Våldtäkt i mina ögon är när någon försöker ta sig loss eller säga nej och förövaren trots detta fortsätter.

Jo du kan ju också se det som en gåva till anhöriga att man mördar deras anhöriga för de har röstat på SD också. Det har dock ingenting med lagen att göra.

Om man nu så gärna vill ha lammkött så får man hålla sig till de som fyllt femton. Annars kan man bli uthängd och även dömd och få sitta i fängelse och att familj och vänner tar avstånd. Det är vad man har att förhålla sig till.

Vad du tycker är lägger vi där katten skiter.
Citera
2023-02-08, 09:59
Bannlyst
Dumpens gäddor är skapade.Dessa är vuxna män som aldrig specifikt skulle söka efter ” barn” De vill ha en vuxen relation men kan inte hitta en och är ensamma, desperata och deprimerade på grund av ständigt avslag från kvinnor.
Helt plötsligt i ett chattrum för vuxna träffar de en kvinna som är öppen för tillfällig sex eller ett förhållande och har riktigt, riktigt bra konversationsförmåga och ber dem att komma över och umgås. Men det finns ett problem. De är minderåriga.
Detta händer aldrig under realistiska förhållanden.
Har det hänt i verkligheten? Ja. Och många har vunnit på lotteriet. Men det är extremt långt ifrån normen.
Citera
Avslutad
Citat:
Jag skulle säga att för att en sådan ung tjej ens ska ta i en gammal gubbe med ölmage ,så tror jag att det skulle krävas minst 20 000 kr ifrån den äldre mannen. Tjejer i den åldern tycker äldre män är ganska motbjudande om det inte gäller undantagen som är vältränade och ovanligt fräscha för sin ålder.

Naturligtvis är det så. Att tro att småflickor frivilligt skulle möta upp män 40+ är inte särskilt troligt. Det är ju bara en show för swish, inte räddar dom barn eller agerar preventivt. Man får lätt uppfattningen att majoriteten bara vill kasta sig över dumpens gäddor, men dom allra flesta bryr sig inte (såvida det inte handlar om 7 åringar och sadism). Dumpen har normaliserat sökandet efter 12-14 åriga flickor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Familjeföretag.
Hans bror och far driver företaget.
År 2013 blev det utsett till årets företag i Kumla.
sonen will#n är vän med Mik@el Göranss0n en före detta spelbutiksägare som dömdes för våldtäkt mot barn i sin spelbutik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in