2023-02-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen

Dumpens quest är meningslös då deras arbete på sin höjd kan få bort 3% av alla sexualbrott mot barn.

Det hela handlar ju mycket om att ändra synen på de som jobbar på skolor. Att man kollar dem noga innan de får jobba med barn.

Det handlar om att ha längre fängelsestraff för våldtäkter mot barn.

Det handlar om att barn inte ska behöva dölja det till varje pris om de råkat ut för något, de handlar om att vuxna ska kunna tala mer fritt om vad de varit med om.

Det handlar om att vuxna ska ha koll på varandra för att det inte enkelt ska kunna angripa ett barn. Som de gjort på många förskolor att man är två när blöjor ska bytas, det är glas till toaletterna. Och detta gäller ju hela grundskolan att man ska vara uppmärksam.
Citera
2023-02-08, 16:47
Medlem
Är det någon mer än jag som vill veta vad det fanns i nylongäddans väska som polishunden sniffade upp?
Citera
2023-02-08, 16:55
Medlem
Månsans avatar
Nu har jag tragglat mig igenom hela chatten med vasaloppsfjanten. Förklarar faktiskt en del varför 50-60-åriga gubbar raggar på 14-åringar. Gubbfan är ju 14 år själv, mentalt. Otroligt torftig typ och antagligen påtagligt underbegåvad.

Om en 14-årig tjej mot förmodan vill dejta och utforska sex med nån äldre kille inriktar hon sig naturligtvis på 20-25-åringar. 30-40-åringar går ju till nöds att tänka sig om flickan har en skruv lös. Men aldrig i helvete en gammal 50-60-åring eller äldre. Otänkbart. Hur fan kan man vara så pantad att man inbillar sig det? Hybris i kombination med utvecklingsstörning. Man blir ju fly förbannad, sådana korkade människor borde hållas på anstalt.
Citera
2023-02-08, 16:57
Medlem
Core.s avatar
Fy fan vad pinsamt. Gubbarna förstör sina liv, grattis 👍🏼

Vilka idioter dessa gäddor är alltså
Citera
2023-02-08, 17:22
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Om X skall ha rätt måste Y ha fel, och det har de inte.

100% argumentationsteknik.
Försök inte, det håller inte att dumplingarna får köra med känsloutbrott och antaganden samtidigt som jag måste hålla mig till iskall logik. Du har rätt i att jag inte skrev ett papper med fullständig bevisning, men å andra sidan så är det allmänt känt att kvinnor är mer värda och har mer makt än män, i synnerhet när det kommer till relationer. Om man accepterar det faktumet så är det också rimligt att acceptera att flickor och kvinnor har en större del av ansvaret.
Citera
2023-02-08, 17:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den här gubben har träffat barn i tolv års tid skriver han. Och att han är i "pedofilgrupper" erkänner han ju också för Sara och Patrik. I flera alltså. Till flickan skriver han att tycker det är tråkigt att vara i grupper för folk över 50 så att han är hellre i andra grupper.

Under tolv års tid så har en person rimligt hunnit träffa en hel del barn. Han sa det i samband med att hon inte ville skicka bilder, han lovade att inte skicka, jag har hållit på med detta i tolv år, jag har aldrig delat bilder förutom en när en tjej sög av mig, skrev han. Det känns troligt att de sitter och delar bilder på tjejerna när de fått bilder och när de träffar dem. Ger säkert en extra kick. Att tro att de är oskyldiga och liksom råkar träffa på tjejerna på nätet är nog rätt naivt.
Det låter som fantasier från hans sida. Sannolikt är antalet baaaarn som han har träffat noll.
Citera
2023-02-08, 17:39
Bannlyst
Citat:
En annan sak är fullt naturligt är att förstå att det är olagligt tills flickorna fyllt femton.

Det är nog så för en del gäddor att en femtonåring är för utvecklad intelligensnivå så de känner sig underlägsna henne. Men man borde ändå förstå att det är olagligt. Det borde väl gå att förstå .. eller???

Självklart förstår de flesta att det är olagligt och respekterar lagen. Det var inte poängen, jag sa bara det att rent biologiskt så är attraktionen naturlig.
Citera
2023-02-08, 17:42
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
En annan sak är fullt naturligt är att förstå att det är olagligt tills flickorna fyllt femton.

Det är nog så för en del gäddor att en femtonåring är för utvecklad intelligensnivå så de känner sig underlägsna henne. Men man borde ändå förstå att det är olagligt. Det borde väl gå att förstå .. eller???
Nu säger jag inte att jag ligger eller vill ligga med andra än min fru, men det kan ju faktiskt vara så att vissa inte håller med lagen och därför struntar i den. Jag gör själv detta när det gäller samtyckeslagen. Aldrig att jag skulle vara en sissy som uttryckligen ber om lov.
Citera
2023-02-08, 17:42
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Självklart förstår de flesta att det är olagligt och respekterar lagen. Det var inte poängen, jag sa bara det att rent biologiskt så är attraktionen naturlig.
Skulle du själv vilja skriva till och träffa en 14-åring?
Citera
2023-02-08, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Precis som du skriver så är det andra barn och någon barnet känner som står för absoluta majoriteten övergrepp, och inte någon ful gubbe i buskarna.

Dom som förgriper sig på barn (grooming via internet) speglar inte heller dumpens typiska gädda. Jag har bara sett en ung snygg kille på dumpen, och han var från Australien... Inte konstigt att han åkte dit då han inte kan landet, språket och kulturen så bra. Hade han varit uppvuxen i Sverige hade han kunnat knulla fjortisar i bilen på öppen gata och aldrig åkt dit.

Dumpens quest är meningslös då deras arbete på sin höjd kan få bort 3% av alla sexualbrott mot barn.

Det som jag tycker är intressant med den killen ifrån Australien är att till och med Sara verkade vara mycket mer ödmjuk på något sätt i emot just denna killen.Kan det vara så att hon inte känner lika mycket hat emot en yngre snygg kille som raggar fjortisar?

I andra konfrontationer där männen är medelålders så skriker hon och man hör hur upprörd hon är. Detta om något visar väl att de väljer vilka de hänger ut baserat på vilka de stör sig mest på.
Citera
2023-02-08, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Skulle du själv vilja skriva till och träffa en 14-åring?

Med tanke på att det är olagligt och inte socialt accepterat så är svaret nej. Fast värt att nämna så finner med all sannolikhet de flesta män tjejer denna åldern attraktiva oavsett om de erkänner eller inte, förutsatt att tjejen ser ut som en ung kvinna och inte ett barn.
Citera
2023-02-08, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Med tanke på att det är olagligt och inte socialt accepterat så är svaret nej. Fast värt att nämna så finner med all sannolikhet de flesta män tjejer denna åldern attraktiva oavsett om de erkänner eller inte, förutsatt att tjejen ser ut som en ung kvinna och inte ett barn.

Hur kan män inte vara hebefiler? Vad är attraktivt med bagage, dålig hy, 20kg för mycket och färre ägg?

Utseendemässigt vinner majoriteten 12-17 åriga tjejer mot 25 åriga kvinnor, det har redan testats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in