2023-02-07, 19:43
Avslutad
Jag trodde tråden handlade om att inte försvara svenska kvinnor, men den verkar handla om att inte försvara Sverige överhuvudtaget. Ja men då är det ju inte lönt att diskutera mer då
Citera
2023-02-07, 22:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag trodde tråden handlade om att inte försvara svenska kvinnor, men den verkar handla om att inte försvara Sverige överhuvudtaget. Ja men då är det ju inte lönt att diskutera mer då

Du försvarar din lilla del av Sverige. Fly som råttor är för blattar men bli kanonmat för makten känns så 1800-tal.
Citera
2023-02-08, 04:48
Medlem
Svenska kvinnor ska absolut försvaras..
men det blir blattarna som kommer göra det då den svenska mannen kommer knyta näven i fickan.
Citera
2023-02-08, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StackarsSverige
men det blir blattarna som kommer göra det då den svenska mannen kommer knyta näven i fickan.

Haha det är inte så blattar beter sig, de räddar inga kvinnor.
Citera
2023-02-08, 05:03
Avslutad
Är svenska kvinnor värda att försvara i krig?
Så länge dom bär ditt blod så finns väl all anledning ,tycker ni inte det så säger det mer om er.
Citera
2023-02-08, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w

Jodå.. dom vill ha ensamrätt på att dela ut lavetter.. å kommer därför försvara dom..
det är en hederssak
Citera
2023-02-08, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nä ni gör ju inte det. Inga män heller.
Citera
2023-02-08, 17:25
Medlem
Saltkungens avatar
Tänk er Ukraina, ingen vet ens vad männen heter som dött där heter. Sedan drog kvinnorna till andra länder, och syns på närmaste Tinder och knullar andra män. Tänk er nu svenska kvinnor som, som inte har gjort annat än att klaga på rasism hos vita män, patriarkatet och hur vita män är roten till all ondska. Nej fyfan, hade inte lyft ett finger för dessa kvinnor. Hade tagit min familj och dragit till en början troligen Norge.
Citera
2023-02-08, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Tänk er Ukraina, ingen vet ens vad männen heter som dött där heter. Sedan drog kvinnorna till andra länder, och syns på närmaste Tinder och knullar andra män. Tänk er nu svenska kvinnor som, som inte har gjort annat än att klaga på rasism hos vita män, patriarkatet och hur vita män är roten till all ondska. Nej fyfan, hade inte lyft ett finger för dessa kvinnor. Hade tagit min familj och dragit till en början troligen Norge.
Hu4 kan ingen veta vad de heter? Namnen står väl på dödsattesten om inte annat.

Jo du får hänga på Nyamko till Norge.
Citera
2023-02-08, 19:08
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hu4 kan ingen veta vad de heter? Namnen står väl på dödsattesten om inte annat.

Jo du får hänga på Nyamko till Norge.

Omvärlden vet inte. Helt klart. Krigar inte i något meningslöst krig som handlar om andra mäns ego. Hjärndöda får kan ta den rollen.
Citera
2023-02-08, 19:15
Medlem
Försvara ? vi lever i ett jämnställt samhälle jag förväntar mig att det könskvoteras in minst 50% kvinnor i fronten. För inte är väl att försvara landet ett manligt jobb , det finns väl inga manliga jobb.
Citera
2023-02-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StackarsSverige

😂😂😂 ja du menar precis som dom försvarade landet dom kom ifrån ?😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in