2023-02-07, 22:35
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Alltså man förstår att gäddan kör Vasaloppet. Uthålligheten i tid och mängden chat är imponerande. Fiskaren också en uthållig person. Djupt imponerande fiske. Kul att han är rädd för dumpen som tillslut ändå nätar honom. Slam dunk. Han är rädd för sin sambo. Misstänker en hel del pizduley när han behagar sig hem om inte bergväggen kändes mer Intessant
Han är i gott sällskap i alla fall med snart 200 andra i samma sits. Han får väl slå en pling till Kostymgäddan eller Svartsjukegäddan och fråga hur man hanterar situationen bäst (när man väl kommer ut från psyket). Han kändes som en riktigt vek man och den närmaste tiden kommer han hata allt som har med vaken tid att göra. Återstår att se hur han tar sig igenom gatloppet i staden. Jag tror han är skriven hos morsan om ett halvår.
Citera
2023-02-07, 22:37
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Han är i gott sällskap i alla fall med snart 200 andra i samma sits. Han får väl slå en pling till Kostymgäddan eller Svartsjukegäddan och fråga hur man hanterar situationen bäst (när man väl kommer ut från psyket). Han kändes som en riktigt vek man och den närmaste tiden kommer han hata allt som har med vaken tid att göra. Återstår att se hur han tar sig igenom gatloppet i staden. Jag tror han är skriven hos morsan om ett halvår.

Ja. Målarkollegorna lär han inte vilja se imorgon iaf. Eventuella kunder vill nog inte ha en dreglande pedofil heller. Örebro är ändå en rätt liten stad så det blir tufft
Citera
2023-02-07, 22:38
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Bara dubbelkollar - Är det alltså han som bor på adressen där början av gatunamnet är en äldre benämning av brevbärare?

Stämmer fint
Citera
2023-02-07, 22:39
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Familjeföretag.
Hans bror och far driver företaget.
År 2013 blev det utsett till årets företag i Kumla.
Oj! Har inte kollat. Behövde tömma kattlådan först. Intessant läge
Citera
2023-02-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Bara dubbelkollar - Är det alltså han som bor på adressen där början av gatunamnet är en äldre benämning av brevbärare?

Ja.
Citera
2023-02-07, 23:31
Medlem
Den senaste (#190 för framtida referens) måste vara den tillsammans med ”Det går åt helvete med frugan” som uppvisat störst ångest. Det går fan att ta på den.

Roligt också att han avslutar med att skriva till flickan att det inte blir något av deras dejt eftersom han gått i en fälla. Han har alltså dagen innan blivit varnad för dumpen, och sedan åkt dit själv, men har ändå inte förstått hur någonting hänger ihop.
Citera
2023-02-07, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Oj! Har inte kollat. Behövde tömma kattlådan först. Intessant läge

Han är inte med i familjeföretaget.
Jobbar (jobbade) endast för dem.
Citera
2023-02-08, 01:36
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Roligt också att han avslutar med att skriva till flickan att det inte blir något av deras dejt eftersom han gått i en fälla. Han har alltså dagen innan blivit varnad för dumpen, och sedan åkt dit själv, men har ändå inte förstått hur någonting hänger ihop.
Trodde du skojade men det är fan sant. Han skriver "blir inget, gått i en fälla" efter att precis ha varit på väg att träffa just den tjejen han trodde han chattade med, och då stött på Dumpen. Och folk frågar sig hur det kan komma sig att dessa män fortsätter att "gå i fällan"? Peddogänget är verkligen helt förödande urblåsta i skallen. Det förvånar mig att han överhuvudtaget lärt sig använda en pensel.
Citera
2023-02-08, 02:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag förstår inte bara varför tjejer som mår dåligt helt plötsligt skulle dra sig till äldre män och ha sex med dess när det finns attraktiva killar runt deras egen ålder. Det känns helt orimligt för mig, tonårstjejer finner äldre män med ölmage ganska motbjudande.

För att vara i medelåldern och lyckas med en ung tonårstjej så behöver man vara extremt attraktiv. Dumperns scenarion är inte realistiska.
Ja svårt att förstå! Skulle kunna vara självdestruktiva, men i så fall är det bättre att de ligger med skröpliga än att de skär sig vilket är ett annat alternativ för självskada. Mer hälsosamt, skära sig skapar stor infektionsrisk med risk för död, och får fula ärr för som de får ha hela.
Citera
2023-02-08, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Trodde du skojade men det är fan sant. Han skriver "blir inget, gått i en fälla" efter att precis ha varit på väg att träffa just den tjejen han trodde han chattade med, och då stött på Dumpen. Och folk frågar sig hur det kan komma sig att dessa män fortsätter att "gå i fällan"? Peddogänget är verkligen helt förödande urblåsta i skallen. Det förvånar mig att han överhuvudtaget lärt sig använda en pensel.

Han utsätts väl för en del lösningsmedel i jobbet?

Spännande att gäddan bor i närheten. Inte ofta Dumpen fiskat i mina hemmakvarter
Citera
2023-02-08, 02:54
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Han utsätts väl för en del lösningsmedel i jobbet?

Spännande att gäddan bor i närheten. Inte ofta Dumpen fiskat i mina hemmakvarter
Man får gratulera! Jag väntar fortfarande på första "granngäddan". Närmast för mig borde vara någon av alla stockholmare de tagit inne i stan, men det är fortfarande inte särskilt nära.
Citera
2023-02-08, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Den senaste (#190 för framtida referens) måste vara den tillsammans med ”Det går åt helvete med frugan” som uppvisat störst ångest. Det går fan att ta på den.

Hahahahahh, älskar när det händer. Hur kan man inte fatta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in