2023-02-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Hans förnamn är samma som vår f.d finansminister från 2006-2014 och hans efternamn är samma som Dr. Mikael.
Bra
Citera
2023-02-07, 22:20
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Tror du frågat mig tidigare, jag besvarade idiotens fråga med relevant information och är man nog att äga både en knallrosa Chevrolet, äga fullblodshästar, gifta mig med en kvinna med högre utbildning än mig själv och om jag skulle känna för det, sitta ner och pissa och det utan att min mandom skrumpnar och faller av som på er hämmade gamla sossar fast i den trånga stackars mansnormen er socialgrupp älskar att nära.
Du hänvisar helt ogenerat till ROKS, en organisation som öppet säger att män är djur. Är det konstigt att jag och andra uppfattar Dumpen som ett feministiskt projekt?
Citera
2023-02-07, 22:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Har du hört sagan om vargen kommer? Det är ju lite tröttsamt att ni som sympatiserar med Dumpen blir lika indignerade varje gång som någon hängs ut. Jag tror aldrig att jag har sett någon av er säga att en uthängd man verkar ofarlig.

Det finns ett par av de som förmodligen varit i sin linda. Men denna känns erfaren och uthållig. Varg ropar jag såklart för varje vuxen individ som aktivt jagar barn att förgripa sig på online. De är för samhället Och barnen farliga individer som ska hållas långt utanför gemenskapen
Citera
2023-02-07, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Hans förnamn A och ålder 56 från Örebro. Efternamnet är de fem första ifall man går på på stranden. Resterande som finns i elkontakter.
Samma profilbild på Facebook som i chatten.
Citera
2023-02-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Stort tack. Han lär sjunga hej hej (hejdå) till sin sambos namn. Målare alltså
Konståkningspostern gav mig dåliga vibbar, ungdomstränare?
Citera
2023-02-07, 22:24
Medlem
LarryKoopas avatar
Rebusen var ju lätt.
Förnamnet står ju i chatloggarna.
Efternamn- papper man använder när man slipar men ta bort papper.
Andra delen av efternamnet är det som finns i ett kontaktuttag, mäts i ampere. Slå ihop dessa så har ni namnet. Bakgrundsbilden på hans FB är en hav/himmel.
Citera
2023-02-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej det är svårt att slå, men om det är ribban för hur smutsigt det kan bli så kan man alltså vara rejält mycket skräpmänniska utan att nå den ribban.

Det kanske är det som är själva anledningen att det hänger skräpmänniskor på Dumpen. Att allt de gör bleknar i jämförelse. I ett försök att rentvå sig själv.
Tror jag knappast, men de finns säkert. Leta i rassetrådarna så hittar du de flesta exemplen på det fenomenet.
Citera
2023-02-07, 22:27
Medlem
Målaren verkar något fåfäng minst sagt om man kollar på hans bilder. Undrar om han stör sig på att flinten skiner igenom på Dumpenfilmen?
Citera
2023-02-07, 22:27
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Har du hört sagan om vargen kommer? Det är ju lite tröttsamt att ni som sympatiserar med Dumpen blir lika indignerade varje gång som någon hängs ut. Jag tror aldrig att jag har sett någon av er säga att en uthängd man verkar ofarlig.

Det är en del rundgång på dina inlägg och försök till diskussioner men det blir tillbakakaka. När blir en man som aktivt letar våra barn att förgripa sig på farlig?
Citera
2023-02-07, 22:28
Medlem
Citat:
Tror knappast Dumpen hänger ut ofarliga män, men du tycker blottare är kul och att det är helt ok att skicka kukbilder till tioåringar så jag antar att din definition av farlig är utifrån den basgången.
Citera
2023-02-07, 22:29
Medlem
Citat:

Familjeföretag.
Hans bror och far driver företaget.
År 2013 blev det utsett till årets företag i Kumla.
Citera
2023-02-07, 22:34
Avslutad
Citat:
Bara dubbelkollar - Är det alltså han som bor på adressen där början av gatunamnet är en äldre benämning av brevbärare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in