2023-02-07, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja, dessa herrar eller gäddor som finns på Dumpen känns inte som några brudmagneteer direkt, men det finns unga tjejer och killar som mår psykiskt dåligt och har ett självskadebeteende där oönskat sex ingår som en del i självskadebeteendet.

Varför skulle man straffa sig att ha sex med någon man inte vill? Jag känner många vuxna kvinnor som i perioder av sina liv har mått riktigt dåligt och på grund av detta så ligger de runt. Fast aldrig med någon som inte vill göra det med, de är fullt kapabla till att säga nej till någon som inte attraherad av.

Jag tror inte att man per automatik ligger med en gubbe för att man mår dåligt. Isånnafall varför ligger inte tonårskillar med betydligt äldre damer om de mår psykiskt dåligt?
Citera
2023-02-07, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Eller, om utseendet är ofördelaktigt; lockar tonårstjejen (eller killen) med pengar, kläder, ny mobil, alkohol, cigg, droger m.m. Vilket vi har sett många exempel på i gäddornas chattloggar på Dumpen i princip sedan dom började fiska.

Jo fast det finns ingen tonårstjej som ligger med en gammal gubbe med ölmage och grått hår för lite cigaretter och sprit. Och om de nu är villiga att göra det, så finns det betydligt fräschare killar i tidig 20 års ålder som de hellre skulle göra detta med för att få cigg sprit med mera.

Jag vet inte om du är man eller kvinna fast jag frågar oavsett om du hade två val som innebar att du fick välja att sälja dig själv till en gammal tjock kärring/gubbe för att få pengar eller att sälja dig till en helt vanlig någorlunda fräsch något yngre kvinna /man vilket av alternativen hade du valt?
Citera
2023-02-07, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Du har vissa kognitiva svårigheter va?
Det har ju dykt upp ett par yngre gäddor, minns du de två på småländska skolan, och han som sprang iväg och själv hade familj med ung tjej.

60 minuter du har ju varit så sur om detta förut, att dumpen liksom är orättvis som inte fångar de yngre, du borde ju sett att det visst fångas yngre gäddor.
Du kollar alltså inte videos på dumpen, för det finns ju fler unga.

Sen var det din ide om att man ska va snygg för att få ligga.
Du visar med det att du inte hängt med riktigt i livet, vilket gör mig ledsen att se, har du den pubertala uppfattningen om snygghet så har du nog missat en hel del i ditt liv.

Kanske tänker du att mindre snygga har mindre sex. Är det så du tänker?

Du är så fantastiskt aktiv i tråden så nu vill jag verkligen höra mer om hur du tänker.

Har du 60 minuter haft tankar på att ragga på någon ung tjej, kanske 14 eller under?
Eller håller du dig till 15-16?

Applåder till dumpen! Dom har hängt ut hela 2 st unga killar verkligen jätte imponerande. Det säger väl en hel del att det bara är ett fåtal stycken? Större majoriteten av de uthängda är ändå i medelåldern. Sara och Patrik hänger bara ut dem som de stör sig mest på. Rätt uppenbart vi det här lagret. Den typiska dumpen gäddan är överviktig, skallig, glasögon, grå trist hy och glömde att säga öl mage.

Och nej jag har inte haft planer på att ragga på en sådan ung tjej vad jag vet så har jag inte snackat med en tjej i den åldern sedan jag själv var samma ålder(iaf inte på ett flörtigt sätt)ja träffar tjejer via tinder och liknande om jag skulle vara sugen. Faktum är att jag tror att det är väldigt ovanligt att vuxna män överhuvudtaget kommer i kontakt med tjejer i den åldern. Det lär ju vara extremt få men över 25 års åldern som har sexuellt umgänge frivilligt med någon sådan ung tjej.
Senast redigerad av 60minuter 2023-02-07 kl. 14:04.
Citera
2023-02-07, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag vet inte om du är man eller kvinna fast jag frågar oavsett om du hade två val som innebar att du fick välja att sälja dig själv till en gammal tjock kärring/gubbe för att få pengar eller att sälja dig till en helt vanlig någorlunda fräsch något yngre kvinna /man vilket av alternativen hade du valt?
Jag är man och ca 45-55 år och hade nog valt en gammal tjock kärring, för dom betalar nog mer, gör godare smörgåsar, och är ofta mer stabila i psyket och vet vad dom vill ha i sängen, hahaha...
Citera
2023-02-07, 15:23
Medlem
Citat:
Jo fast det finns ingen tonårstjej som ligger med en gammal gubbe med ölmage och grått hår för lite cigaretter och sprit. Och om de nu är villiga att göra det, så finns det betydligt fräschare killar i tidig 20 års ålder som de hellre skulle göra detta med för att få cigg sprit med mera.

De kanske redan har legat med några såna killar som har ätit upp dem och spottat ut dem. Eller så är de inte ens intresserade av trasiga tjejer med dåliga kläder och som är stumma och inte vågar agera och stammar och rodnar och inte vet var de ska ta vägen. Och är de överviktiga eller inte alls ser bra ut så funkar inte det alls. De blir utskrattade och utstötta. Det finns fräschare tjejer för de killarna.

De som får ett skadebetrende kommer att göra sådant som får dem att må mycket dåligt. De går in för att göra sig själv illa.
Citera
2023-02-07, 15:27
Medlem
Citat:
Applåder till dumpen! Dom har hängt ut hela 2 st unga killar verkligen jätte imponerande. Det säger väl en hel del att det bara är ett fåtal stycken? Större majoriteten av de uthängda är ändå i medelåldern. Sara och Patrik hänger bara ut dem som de stör sig mest på. Rätt uppenbart vi det här lagret. Den typiska dumpen gäddan är överviktig, skallig, glasögon, grå trist hy och glömde att säga öl mage.

Och nej jag har inte haft planer på att ragga på en sådan ung tjej vad jag vet så har jag inte snackat med en tjej i den åldern sedan jag själv var samma ålder(iaf inte på ett flörtigt sätt)ja träffar tjejer via tinder och liknande om jag skulle vara sugen. Faktum är att jag tror att det är väldigt ovanligt att vuxna män överhuvudtaget kommer i kontakt med tjejer i den åldern. Det lär ju vara extremt få men över 25 års åldern som har sexuellt umgänge frivilligt med någon sådan ung tjej.

Vad glad jag blir, nu är du tydlig och jag får veta att du inte är intresserad av ungdommar och barn, jag trodde faktiskt det en stund.
Då tar jag av hatten och säger hej 60minuter, du låter som en go gubbe.
Citera
2023-02-07, 16:52
Medlem
P4 Jönköping pratar om Dumpen men utan att nämna sajtens namn.
https://sverigesradio.se/artikel/kommunen-i-krismote-lararvikarie-var-domd-for-sexbrott
Citat:
Den lärarvikarie som polisanmälts och stängts av från sitt arbete av Jönköpings kommun hängs nu ut på nätet med namn och bild.

Här är artikeln på Dumpen: https://dumpen.se/2023/02/07/21926/
Citera
2023-02-07, 18:36
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
P4 Jönköping pratar om Dumpen men utan att nämna sajtens namn.
https://sverigesradio.se/artikel/kommunen-i-krismote-lararvikarie-var-domd-for-sexbrott

Här är artikeln på Dumpen: https://dumpen.se/2023/02/07/21926/
Vilken typ.
Erbjuder även knark till eleverna.
Bra att det uppdagades och att Dumpen hänger ut honom.
Citera
2023-02-07, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jag är man och ca 45-55 år och hade nog valt en gammal tjock kärring, för dom betalar nog mer, gör godare smörgåsar, och är ofta mer stabila i psyket och vet vad dom vill ha i sängen, hahaha...

Jaha där ser man,smaken är som baken! Du får helt enkelt fråga Sara om hon vill ge dig lite pengar och smörgåsar framöver hon har ju i alla fall råd med alla swish donationer hon får
Citera
2023-02-07, 20:05
Medlem
Citat:
Varför skulle man straffa sig att ha sex med någon man inte vill? Jag känner många vuxna kvinnor som i perioder av sina liv har mått riktigt dåligt och på grund av detta så ligger de runt. Fast aldrig med någon som inte vill göra det med, de är fullt kapabla till att säga nej till någon som inte attraherad av.

Jag tror inte att man per automatik ligger med en gubbe för att man mår dåligt. Isånnafall varför ligger inte tonårskillar med betydligt äldre damer om de mår psykiskt dåligt?
Du påstår saker du inte har kunskap om.

Du inbillar dig att unga tjejer och killar vill och känner sig attraherade för att du med din kunskapsförmåga inte förstår annat.

Acceptera att det handlar om din begränsade uppfattningsförmåga och att det finns en annan verklighet bortom din förmåga till förnuft.
Citera
2023-02-07, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Vad glad jag blir, nu är du tydlig och jag får veta att du inte är intresserad av ungdommar och barn, jag trodde faktiskt det en stund.
Då tar jag av hatten och säger hej 60minuter, du låter som en go gubbe.

Nu är det ju så att alla män innerst inne faktiskt är attraherade av tonåringar och inget fel att vara det.Kanske inte så att de flesta män söker kontakt som ”gäddorna” gör. Fast attraktionen i sig är det ju inget fel på

Däremot så söker jag mig inte aktivt efter någon specifik ålder det blir som det blir. Skulle jag träffa en snygg tjej på en fest/eller liknande och hon råkade vara 16 så skulle jag inte bry mig om vad moral kärringar eller vad Hollywood säger om det.

Det finns män som säger att de tänder inte på tjejer under 18. Det skulle jag säga är rent skitsnack,det finns inte en chans i hela världen att man kan se skillnad på en 17 åring och en 18 åring.
Citera
2023-02-07, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du påstår saker du inte har kunskap om.

Du inbillar dig att unga tjejer och killar vill och känner sig attraherade för att du med din kunskapsförmåga inte förstår annat.

Acceptera att det handlar om din begränsade uppfattningsförmåga och att det finns en annan verklighet bortom din förmåga till förnuft.

Jag förstår inte bara varför tjejer som mår dåligt helt plötsligt skulle dra sig till äldre män och ha sex med dess när det finns attraktiva killar runt deras egen ålder. Det känns helt orimligt för mig, tonårstjejer finner äldre män med ölmage ganska motbjudande.

För att vara i medelåldern och lyckas med en ung tonårstjej så behöver man vara extremt attraktiv. Dumperns scenarion är inte realistiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in