2023-02-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Nu är det ju så att alla män innerst inne faktiskt är attraherade av tonåringar och inget fel att vara det.Kanske inte så att de flesta män söker kontakt som ”gäddorna” gör. Fast attraktionen i sig är det ju inget fel på

Däremot så söker jag mig inte aktivt efter någon specifik ålder det blir som det blir. Skulle jag träffa en snygg tjej på en fest/eller liknande och hon råkade vara 16 så skulle jag inte bry mig om vad moral kärringar eller vad Hollywood säger om det.

Det finns män som säger att de tänder inte på tjejer under 18. Det skulle jag säga är rent skitsnack,det finns inte en chans i hela världen att man kan se skillnad på en 17 åring och en 18 åring.
Vill du försöka göra dig normal genom att försöka vara ”många män”?
Alla män är inte attraherade av tonåringar, tvärtom.
Sjuka män är det men sjuka män är inte alla män, inte de normala.
Citera
2023-02-07, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vill du försöka göra dig normal genom att försöka vara ”många män”?
Alla män är inte attraherade av tonåringar, tvärtom.
Sjuka män är det men sjuka män är inte alla män, inte de normala.

Så du menar att alla män som tänder på någon som är en dag under 18 år är sjuka i huvudet? I sådana fall kommer du aldrig möta på någon ”normal” man i sitt liv
Citera
2023-02-07, 20:12
Medlem
Napp #190 Vasaloppsgäddan i Örebro.

https://dumpen.se/2023/02/07/vasaloppsgaddan-napp-190-orebro/
Citera
2023-02-07, 20:13
Medlem
Citat:
Jag förstår inte bara varför tjejer som mår dåligt helt plötsligt skulle dra sig till äldre män och ha sex med dess när det finns attraktiva killar runt deras egen ålder. Det känns helt orimligt för mig, tonårstjejer finner äldre män med ölmage ganska motbjudande.

För att vara i medelåldern och lyckas med en ung tonårstjej så behöver man vara extremt attraktiv. Dumperns scenarion är inte realistiska.
Att du inte förstår beror på din okunskap samt även din önskan att normalisera att vuxna män knyter sexuella kontakter med barn.
Citera
2023-02-07, 20:14
Medlem
Citat:
Så du menar att alla män som tänder på någon som är en dag under 18 år är sjuka i huvudet? I sådana fall kommer du aldrig möta på någon ”normal” man i sitt liv
Beror på ålder och motiv
Citera
2023-02-07, 20:18
Bannlyst
Citat:
Beror på ålder och motiv

Okej så du är som Sara och Patrik och ger någon ett pass för det skiljer mindre i ålder. Det är alltså okej för en 19 åring eller 20 åring att vara attraherad av en ung tjej fast är personen några år äldre så är det fel och han ska torteras till döds och så vidare?

Är man attraherad till en ung tjej så är man inte sjuk på något sätt, man är en fullt fungerande man. Moral är en annan sak fast jag snackar rent biologiskt.
Citera
2023-02-07, 20:18
Medlem
MrPikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023

Liknar Gunde Svan
Citera
2023-02-07, 20:19
Medlem
MrPikes avatar
Citat:
Beror på ålder och motiv

Förklara dig
Citera
2023-02-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
Liknar Gunde Svan

Nä men för helvete, inte är han väl lik Gunde?
Citera
2023-02-07, 20:34
Medlem
Citat:
Okej så du är som Sara och Patrik och ger någon ett pass för det skiljer mindre i ålder. Det är alltså okej för en 19 åring eller 20 åring att vara attraherad av en ung tjej fast är personen några år äldre så är det fel och han ska torteras till döds och så vidare?

Är man attraherad till en ung tjej så är man inte sjuk på något sätt, man är en fullt fungerande man. Moral är en annan sak fast jag snackar rent biologiskt.
Nu försöker du förmildra omständigheter för disfunktionabla män.
Dumpen jobbar mot sexuella övergrepp på barn.
Citera
2023-02-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023

Fy fan vilket äckel.
Blandar ihop barn med prostituerade och oroar sig för sig själv över sambons reaktion framför vad han utsätter barnen för 🤮
Citera
2023-02-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
När de fiskar torskar såklart. Att direkt hetsa fram pedofilerna. Men förutom det är ugglor i mossen.

Metoderna är ytterst tvivelaktiga. Hela dumpen.se är ytterst tvivelaktig med alla följare.

Har en känsla av att det är någonting ni döljer. Någon skrev tidigare att det är en bunt genuina skräpmänniskor som hakar på detta för att känna sig lite bättre pga av eget mycket smutsigt bagage. Jag tror stenhårt på det också. Det är psykologi 1.0.

Ni tror att ni är helt skyddade bara av det faktum att ni är aktiva i dumpen.se. Att det är något ingen törst ta i och ifrågasätta osv. Som ett skydd.

Det borde grävas rejält i dumpen och dess följare. Varenda en. Lyft på varenda sten. Är helt säker på att man skulle hitta mer saker hos er än hos den lilla andel pedofiler ni hänger ut.

Har tex du ryggen helt fri? Berätta lite mer om dig själv.
Skräpmänniskor? I min bok är det svårt att bli smutsigare än en vuxen person som ger sig på småflickor och pojkar för sitt nöjes skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in