2026-09-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
För eran del skulle sådant duga alldeles utmärkt. Någon skrev eller sa något, då är det så.
Ja precis. Jag känner någon som hörde duger bra. För de som inte tillhör sekten gäller otvetydiga källor som ändå ifrågasätts i slutändan om de inte passar narrativet.
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-18 kl. 16:21.
Citera
2026-09-18, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Påståendet var att tjejerna i videon var 16-åringar. Jag har sett videon den finns på youtube.

Vad spelar det för roll om tjejerna är i 20-25 årsåldern?
Morlen och som också påpekats med hans citat "träffa folk i din egen ålder" lev som du lär så att säga.

Som jesus sade. "Låt den som är utan synd kasta första stenen"
Varken Sara eller Patrik är utan synd men kastar stenar hej villt.
Vad som tidigare påståtts var ju stor del den delen med att han slänger ur sig detta och om att han tycker Sara är för gammal.

En av de yngsta som tagit sitt liv var i 30års åldern.
Han skulle alltså träffa en tjej halva hans ålder. Patrik har varit med de som är yngre än hälften så gamla.

Det folk påpekat här för dig har ju varit moralen i att han själv går efter dessa så mycket yngre?
25 åringar idag är väl runt 40 år yngre?
Citera
2026-09-18, 18:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Fråga Gipsy om länk, för det är inget jag har. Det är nog ett år sedan jag såg den videon.
De rökte braj och tjejerna var i 16-årsåldern och Patrik gör sexuella anspelningar verbalt , dock inte fysiskt.
Det är klart att gäddorna inte ska hålla på med barn och det framgår tydligt vid konfrontationerna och uthängningarna , men Patrik är definitivt inte rätt person att tala om jämnåriga..
Fultolkningar kan du behålla för dig själv.
Ena tjejen sa att han måste göra något åt sin svamp i underlivet, antingen berättade han om det eller så visade han, det senare tror jag på. Det lite märkliga är att det måste varit Patrik som filmade.
Citera
2026-09-18, 18:30
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Och Patrik är avundsjuk på pedofilerna!
Tror jag med. Är nog inte så lätt att charma en fjortis (i verkligheten alltså), Dumpen har ju gett liv skev bild ang det.

Skulle va intressant om Puttefnask provade. Räcker ju med säga hej så kommer dom springandes ända från Pajala.
Citera
2026-09-18, 19:10
Medlem
Citat:
Tror jag med. Är nog inte så lätt att charma en fjortis (i verkligheten alltså), Dumpen har ju gett liv skev bild ang det.

Skulle va intressant om Puttefnask provade. Räcker ju med säga hej så kommer dom springandes ända från Pajala.
Ja, det är en helt ny generation. De stackars högstadiekillarna är helt utkonkurrerade av flodhästarna idag om man får tro dumpen. Samtidigt är brottsförebyggande arbete kontroversiellt i Sverige , så vad ska man göra? Det är bara att låta gubbarna knulla fjortisarna.
Citera
2026-09-18, 19:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Räcker inte med att säga "jag har världsrekord i höjdhopp" ha ha ha har du hoppat från 12te våningen då säger de förnöjt.
Citera
2026-09-18, 21:48
Medlem
Skavlan är riktigt intressant ikväll. Folkdomstolar, skam , förlåtelse samt anda chans diskuteras.
Något för okunniga dumplingar.
Citera
2026-09-19, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ena tjejen sa att han måste göra något åt sin svamp i underlivet, antingen berättade han om det eller så visade han, det senare tror jag på. Det lite märkliga är att det måste varit Patrik som filmade.

Patriks partajande som dessutom finns på film blir automatiskt huvudvärk för Sara, jag vill inte beskylla henne för något. Sara skickade in videon under mattan och man behöver inte retas med Sara varje dag då det är seriös verksamhet Dumpen pysslar med - tjockisarna är fittmangneter bland fjortisar!

Att Patrik var den vuxna i rummet och visade dessa unga (18+) att man kan ha kul utan alkohol är stort av honom för det finns inte en tillstymmelse av ölburk/vinflaska i bild.

Dumpens stolthet "Patrik Sjöberg festar" på Youtube.
Citera
2026-09-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Putte har haft kul med unga damer, han hade en purung 20-åring som flickvän ett tag och sedan har vi videon på Putte när han festar med 16-åringar https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

Du ser poängen, är detta lämpligt beteende om man är front för barnrättsorganisationen Dumpen?
Citera
2026-09-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du ser poängen, är detta lämpligt beteende om man är front för barnrättsorganisationen Dumpen?

Att umgås med unga tjejer?
Citera
2026-09-19, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Självfallet inte. Jag tror Patrik ser Dumpen som någon sorts rehabilitering från sitt avvikande tändningsmönster. Man bör ha i åtanke att han blev själv utnyttjad som barn, vilket egentligen är en perfekt grogrund för både hypersexualitet och avvikande tändningsmönster.
Citera
2026-09-19, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Självfallet inte. Jag tror Patrik ser Dumpen som någon sorts rehabilitering från sitt avvikande tändningsmönster. Man bör ha i åtanke att han blev själv utnyttjad som barn, vilket egentligen är en perfekt grogrund för både hypersexualitet och avvikande tändningsmönster.
Dessutom är han en mytoman av guds nåde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in