Pudelfrillan från 2023-02-03, 17:24 länk
Det här påminner mig om Badkarsrunkaren:s inlägg från 2019-09-10, 10:12.
Badkarsrunkaren från 2019-09-10, 10:12 länk
21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Det lär nog inte dröja länge förrän AS och PG börjar glappa sina matinkast och spy ut bekännelser efter bekännelser likt MH och JJ gör just nu i Tove-fallet BARA Polisen förmår häkta dessa misstänkta kvinnor för mordet på Eva Söderström någon gång.
Citat:
Ett troll eller själv inblandad?
Varvades fakta från DaCosta-arkivet med egna vilseledande uppgifter som sen portionerades ut i tråden?
Echoes hade kanske ett syfte med sin närvaro i tråden i sådant fall?
Jag utbröt tankar och info med Echoes i början, vi PM:ade under flera år.
Echoes hade 2 källor för all sin info:
1. PG
Ibland kontaktade PG även Anneli för att kunna svara på våra frågor (enligt Echoes).
Men om Echoesofglory verkligen hade den här nära, förtroliga och i princip dagliga kontakten med PG "på riktigt" vet jag givetvis inte.
2. DaCosta-arkivet
Varvades fakta från DaCosta-arkivet med egna vilseledande uppgifter som sen portionerades ut i tråden?
Echoes hade kanske ett syfte med sin närvaro i tråden i sådant fall?
Jag utbröt tankar och info med Echoes i början, vi PM:ade under flera år.
1. PG
Ibland kontaktade PG även Anneli för att kunna svara på våra frågor (enligt Echoes).
Men om Echoesofglory verkligen hade den här nära, förtroliga och i princip dagliga kontakten med PG "på riktigt" vet jag givetvis inte.
2. DaCosta-arkivet
1. PG
2. DaCosta-arkivetechoesofglory frågade PG som frågade Anneli för att kunna svara på våra frågor (enligt Echoes).
Det här påminner mig om Badkarsrunkaren:s inlägg från 2019-09-10, 10:12.
Badkarsrunkaren från 2019-09-10, 10:12 länk
Citat:
Idag, 08:56
Anneli ljuger för blåögde Pia - Pia pekar ut Per-Arne som Eva:s mördare - Timeout tillför inte tråden ett satans dyft, annat än att fylla på det ehoesofglory påbörjade.
Det är inte ANNELI som driver på utredningen, det är PIA G.Det är lite som Katten-på-råttan-råttan-på-repet, eller Sagan om pojken som inte ville gå till skolan.
Och så blev det katten på råttan, och råttan på repet, och repet på slaktaren, och slaktaren på oxen, och oxen på vattnet, och vattnet på elden, och elden på riset, och riset på pojken och pojken gick till skolan!ANNELI-på-PIA-PIA-på-PAJ.
Anneli ljuger för blåögde Pia - Pia pekar ut Per-Arne som Eva:s mördare - Timeout tillför inte tråden ett satans dyft, annat än att fylla på det ehoesofglory påbörjade.
Fortsätter att fylla på det ehoesofglory påbörjade.
SAMMANSTÄLLNING UPPGIFTER SOM HAR FRAMKOMMIT OM MORDET PÅ EVA.
Det är inte ANNELI som driver på utredningen, det är PIA G.
Det är lite som Katten-på-råttan-råttan-på-repet, eller Sagan om pojken som inte ville gå till skolan.
Och så blev det katten på råttan, och råttan på repet, och repet på slaktaren, och slaktaren på oxen, och oxen på vattnet, och vattnet på elden, och elden på riset, och riset på pojken och pojken gick till skolan!
Anneli ljuger för blåögde Pia - Pia pekar ut Per-Arne som Eva:s mördare -Jag börjar få lite MH och JJ-vibbar angående AS och PG.
21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Det lär nog inte dröja länge förrän AS och PG börjar glappa sina matinkast och spy ut bekännelser efter bekännelser likt MH och JJ gör just nu i Tove-fallet BARA Polisen förmår häkta dessa misstänkta kvinnor för mordet på Eva Söderström någon gång.