Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Du kan inte försvara ett land utan att försvara dess folk, och du kan inte selektivt försvara bara de med vissa åsikter och samtidigt försvara ditt land.
Antingen försvarar du landet eller så gör du det inte. Du vill inte göra det för att du är en ryggradslös incel och landsförrädare.
Om kriget kommer sitter du som ett trotsigt barn och klagar på feminism. Fjolla.
Du skyddar din familj och dina vänner, dina bostäder och din mark. Sveriges gränser är totalt ointressanta. Det finns inget nobelt i att vara kanonmat för makten, det är bara korkat.
Landsförrädare är dom som sett till vi har andra armér redan i vårt land, likt NATO. Läs historien om Troja vetja.