Citat:
Jaha..i förra veckan fick 11 högt uppsatta tjänstemän och politiker i Zliskis regim avgå p.g.av korruption..
I går fick "självaste" försvarsministern avgå..
Dumsvensken är för lågintelligent för att nånsin förstå Ukraina och hur terror och korruptions regimen fungerar..
Med en clown till ledare skriker de nu som pipande fågelungar efter pengar och vapen.. Clownen lovar att "det ska bli bättring" och dumsvensken köper allt med hull och hår..
Allt är ryssens fel.. "den store skurken" i världen..
Allt påhejat av västeuropa och USA som ser allt för egen vinning..
"Rysshotet" har precis som sagan om "Kejsarens nya kläder" blivit ett mantra för att få befolkningen att "förstå" att vi har ett "allvarligt hot" som med alla medel måste bekämpas...
Vapenindustrin jublar samtidigt som befolkningen i europa får betala priset..
Det största priset för detta spektakel får dock den ukrainska befolkningen betala.
Det är inget annat än en stor skam!
Precis som den Ukrainska terrorregimen behandlade folket i östra Ukraina under många år, får nu hela befolkningen lida för denna djävulska regim.
Ni som skriver här och hoppas på att terrorregimen ska vinna detta borde skämmas!!
Ja jag vet att ni nu i er lågintelligenta bubbla kommer kalla mig "ryzztroll" "putlervurmare" "rysk provokatör" och allt annat ni har mer tid för än logiskt tänkande, men jag bryr mig inte..
En vacker dag kommer sanningen ikapp, det gör den alltid. Tro mig.
Länk till ytterligare en landsförrädare
i terrorregimen:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.expressen.se/nyheter/ukrainas-forsvarsminister-avgar/&ved=2ahUKEwjO5sv7z4D9AhUrRvEDHfzQB0EQFnoECAcQAQ&u sg=AOvVaw3WK85Af1cLhZBktCWQ3VVS
I går fick "självaste" försvarsministern avgå..
Dumsvensken är för lågintelligent för att nånsin förstå Ukraina och hur terror och korruptions regimen fungerar..
Med en clown till ledare skriker de nu som pipande fågelungar efter pengar och vapen.. Clownen lovar att "det ska bli bättring" och dumsvensken köper allt med hull och hår..
Allt är ryssens fel.. "den store skurken" i världen..
Allt påhejat av västeuropa och USA som ser allt för egen vinning..
"Rysshotet" har precis som sagan om "Kejsarens nya kläder" blivit ett mantra för att få befolkningen att "förstå" att vi har ett "allvarligt hot" som med alla medel måste bekämpas...
Vapenindustrin jublar samtidigt som befolkningen i europa får betala priset..
Det största priset för detta spektakel får dock den ukrainska befolkningen betala.
Det är inget annat än en stor skam!
Precis som den Ukrainska terrorregimen behandlade folket i östra Ukraina under många år, får nu hela befolkningen lida för denna djävulska regim.
Ni som skriver här och hoppas på att terrorregimen ska vinna detta borde skämmas!!
Ja jag vet att ni nu i er lågintelligenta bubbla kommer kalla mig "ryzztroll" "putlervurmare" "rysk provokatör" och allt annat ni har mer tid för än logiskt tänkande, men jag bryr mig inte..
En vacker dag kommer sanningen ikapp, det gör den alltid. Tro mig.
Länk till ytterligare en landsförrädare
i terrorregimen:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.expressen.se/nyheter/ukrainas-forsvarsminister-avgar/&ved=2ahUKEwjO5sv7z4D9AhUrRvEDHfzQB0EQFnoECAcQAQ&u sg=AOvVaw3WK85Af1cLhZBktCWQ3VVS
Det du och andra ryssälskare inte förstår är att oavsett hur kriget i Ukraina slutar, eller hur bra/ dåligt den ukrainska regimen fungerar, så har Ryssland gjort bort sig för överskådlig framtid. Inget land i den fria världen kommer lita på dem som samarbets- eller handelspartners. Ingen kommer våga investera i Ryssland. Den fernissa de byggt upp sedan murens fall 1990 har fallit och vi ser alla att de är samma gamla imperialistiska skurk-Ryssland som de historiskt sett alltid varit. Det är oerhört synd om Ukraina att de är geografiskt placerade som de är och därmed fick ta den första smällen när dårarna i Moskva ska börja utöka territoriet till ett nygammalt Storryssland. Alla anständiga länder ska givetvis fortsätta att fullt ut stödja offret Ukraina på bästa sätt. Men detta med att Ryssland gjort sig omöjliga i den fria världen kvarstår oavsett hur det blir i Ukraina framöver. Detta krig Putin startade kan vara historiens största magplask.