2023-02-04, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Får man lägga till andra gäddor som fångats? Jag tänkte på den slemmiga skolbusschauffören i Malmö som sitter inne.

Nej, decoys betyder lockbetet.

Nejdå, går bra att tala om alla pedofiler i Sverige i den här tråden!

DOM HÄR BÄGGE ASEN SKALL ICKE GLÖMMAS BORT!!

SNART SLÄPPS "MANNEN" UT!

https://insikt24.se/pedofilmamman-och-pojkvannen-domda-till-fangelse/
Citera
2023-02-04, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Troligen inte så värst mycket! Han är ju inte anställd av Sundbybergs kommun längre: https://www.sundbyberg.se/kommun-politik/aktuellt-och-evenemang/nyhetsarkiv/nyheter/2023-01-02-rektor-tagen-ur-tjanst.html

Jag gissar att han fick ett avgångsvederlag som han kan leva på ett tag. Jag tror att han kommer ha det väldigt svårt att hitta jobb i framtiden, kanske kan börja köra taxi.

Enligt mrkoll.se bor han fortfarande i lägenheten vid Fridhemsplan, men har tagit bort sig från hitta.se
Han gör väl så gott han kan med att radera så mycket uppgifter om sig själv som det går.

Man kan ju ringa honom och fråga vad han sysslar med och hur han mår. Numret finns på Mrkoll.

Mycket bra initiativ av TS att starta denna tråd. Den första tråden är i det närmaste oläsbar p g a allt tjafs.

Tack själv för ett bra inlägg och bidrag till tråden!
Citera
2023-02-04, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Snubben de plockade i Örebro bor i samma stad som mig, han stack utomlands, har hört rykte om att han åkte på stryk också, en polare till mig har festat mycket med honom back in the days

Vilket nummer har den gäddan på Dumpens lista?
Citera
2023-02-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Vissa lär bli utköpta som är under avtal. Andra är nog så så skamsna att de finner sig i att bli avskedade utan avgångsvederlag, då de tycker det är pinsamt att prata om händelsen?

Det vanliga är nog - säg upp dig själv så får du vettigt betyg - annars ger vi dig sparken
Citera
2023-02-04, 17:29
Bannlyst
Citat:
Fy satan vilka sjuka och onda människor!

Kan man lugnt säga. Jag gick på samma gymnasium som "mannen" gjorde.

Han var inte omtyckt i skolan, han var ganska stöddig och hade lite av en mytoman-stämpel på sig.

Jag bor inte kvar i staden/samma del utav Sverige där allt detta hände, men har gamla kompisar som också hörde talas om detta fallet. Eller ja, hela jävla landet har ju hört talas om fallet.
Citera
2023-02-04, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Nejdå, går bra att tala om alla pedofiler i Sverige i den här tråden!

DOM HÄR BÄGGE ASEN SKALL ICKE GLÖMMAS BORT!!

SNART SLÄPPS "MANNEN" UT!

https://insikt24.se/pedofilmamman-och-pojkvannen-domda-till-fangelse/

Vilken gädda är det? Extra obehagligt eftersom de ser så normala och välmående ut.
Citera
2023-02-04, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Vilken gädda är det? Extra obehagligt eftersom de ser så normala och välmående ut.

Det är faktiskt inte en gädda som är tagen utav Dumpen. Dom här 2 pedofilerna blev tagna av en ren slump då deras bekanta skulle köpa en dator utav kvinnan i paret. Där fanns bilder/filmer på när hon förgrep sig på sina egna söner. Datorn lämnades in till Polisen och sedan sydde dom in dessa avskum!
Citera
2023-02-04, 18:03
Medlem
Citat:
Uthängandet av gädda nr 158 ”Törebodamassören” känns lite sådär faktiskt. https://dumpen.se/2022/10/28/torebodamassoren-napp-158/

Han är helt klart svagbegåvad, kanske på gränsen till utvecklingsstörd. Men visst, han kan vara farlig för det. Men jag känner mig tveksam.

Jag känner ingen gädda, men nr 188 har jag sett många gånger.
har de lagt ut chatten med den där nummer 158?

edit - hittade nu. ja han verkar ha någon störning iallafall. konstigt att dumpen inte blivit stämd ännu för att de hänger ut folk såhär ändå. men samhällets svaga orkar väl inte med sånt själva.

bekämpa folk som gör fel genom att själv göra fel och leka konstapel. men jag antar att lagen inte gäller alla nuförtiden

jag ser det faktiskt väldigt osannolikt att den här snubben hade fört sig på en vanlig 14 åring. han skrev egentligen att han ville äta lunch men blev borttrollad i frågorna han fick av "tjejen", som skrev att hon frös. ingen verklig 14-åring skriver väl så till en gubbe?

dumpen letar ju verkligen efter offer och får därför med många fler än de riktiga förbrytarna som faktiskt är en fara. jag är emot detta, killen i videon blir säkert av med sin deltidsanställning på äggfabriken nu, snacka om att förstöra livet för honom
Senast redigerad av DrillBitTTT 2023-02-04 kl. 18:23.
Citera
2023-02-04, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neger123
Bastugäddan från Malmö jobbar på Caverion (elektriker) nu för tiden. Såg han för några dagar sedan. Han var gift innan oklart hur det gått där.
De bor fortfarande ihop enligt Mr.koll.
De har två barn ihop, äldsta barnet är i ålder med barnet han stämde träff med.
Citera
2023-02-04, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Hade varit intressant att se en uppföljning på några av de mer "städade" deltagarna, t.ex. mackan i Uppsala.
Känns som att dom ligger jävligt lågt sedan de blivit uthängda, livet står stilla.
Lär ju vara läskigt att röra sig utomhus på stan, om man skulle bli igenkänd.

Mackan är skriven hos sin mamma och mammas mans lägenhet i Luthagen. Undrar om det är där han har sin dygnsvila?

Snubben i Värmland som mådde dåligt o pratade om att ta livet sig har inte gjort det...
(FB) Värmland: 37-årig man åtalad för våldtäkt mot barn, barnporr och flera barnsexbrott
Citera
2023-02-04, 20:00
Medlem
OveMalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
De bor fortfarande ihop enligt Mr.koll.
De har två barn ihop, äldsta barnet är i ålder med barnet han stämde träff med.
I takt med våra nysvenskar blir fler är det inte alltid så att folk bor där de skrivna. Det gäller nog också folk som har en hotbild mot sig.
Citera
2023-02-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveMalm
I takt med våra nysvenskar blir fler är det inte alltid så att folk bor där de skrivna. Det gäller nog också folk som har en hotbild mot sig.
Mycket möjligt, eller så har hon accepterat och förlåtit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in