Halloj.
Reggade mig här på flashback igen (efter nästan två decennier) av en helt annan anledning egentligen, men nu när jag ändå skaffat nytt konto kan jag ju lika gärna skriva av mig lite.
Började lära känna pappagäddan ett par månader innan han blev uppsökt av Patrik och Sarah. Vi bondade över gemensamma nämnare i postpunk/synth och hade börjat snacka om att hänga mer och lyssna på gamla vinyler, dricka bärs och tjöta skit om musik och så. Har ju fattat efter att hans intensiva vilja att bli polare antagligen bottnade i att han förstod att jag har barn i den åldern han föredrar <7.
Har kännt mig rätt PTSDad av det här. Var tvungen att uppsöka samtalskontakt och bearbeta det några veckor. Blev rätt knäckt och klandrade mig själv för att ha varit naiv och blåögd.
... någonstans tror man, eller jag iaf att när man får barn så utvecklar man något slags sjätte sinne för att märka av den här typen av människor. Men icke! Blev helt jävla tagen på sängen.
Var i hans omedelbara närhet i samband med att han skrev med dumpen, de sista veckorna innan uthängingen. I efterhand har jag ju fattat varför han såg så skyldig och generad ut när jag råkade komma in någonstans där han uppehöll sig. Jag har lixom pusslat ihop chatloggen med det som hände irl och har fattat vad det var han satt och pysslade med i luren när jag kom gående eller plötligt öppnade en dörr till ett utrymme där han befann sig.
Blir fan lite halvknäckt bara av att tänka på det. Han är ju inte precis den milda versionen av peddo. Har lite svårt att värja mig från att sätta ihop bilder av mina egna barn och det lilla av övergreppsljudet som jag stod ut med att lyssna på från dumpen.
Hur som så var jag rätt så över det tills för drygt en vecka sedan då jag råkade snubbla över en tråd här på FB från runt 2007 om jag inte minns fel. I tråden är det ett gäng flashbackare som trollar peddos i något chatrum genom att utge sig för att vara småflickor. I chatloggarna som postas här på FB framgår det att någon med några olika nick som passar förbannat bra in på honom. I loggen letar han efter någon ung tjej som behöver någonstans att bo. (Typ student som ska plugga) Han har ett rum att hyra ut och vill gärna att vederbörande ska betala i natura.
Har fått för mig sedan dess att han antagligen har ett konto här på FB av olika anledningar som jag inte vill gå in på nu. Så är tillbaka i det ohälsosamma kaninhålet igen.. vilket jag varken eg önskade eller orkar med. Men kan fan inte släppa det.

...men har gett mig fan på att jag ska hitta honom om han finns här. Har en jävligt god kandidat. Men är inte helt hundra än.
Hade det inte varit för dumpen så är det inte alls omöjligt att han blivit hitbjuden på grill och bärs till våren på verandan med min familj. Fyyy.
Tyvärr vet jag inte så mycket mer än att han verkar vara inskriven på något behandlingshem. Tror att han har för mycket sadistiska och psykopatiska drag för att det skulle kunna ge något. Är rätt övertygad om att han bara gör det för syn skull så att säga. Emulerar efter bästa förmåga så att säga.
Här i byn kommer han tack och lov aldrig kunna vistas igen. Har träffat folk efter som känt honom mer eller mindre hela sitt vuxna liv, och det är inte nådigt vad vissa människor säger sig vilja göra med honom. (Han var ju väldigt socialt etablerad här i stan och aktiv i föreningsliv mm. som jag förstått det, är relativt nyinflyttad)
En grej jag uppfattat mellan raderna i mitt grävande på internätz är att han verkar ha rest och hyrt hus i Thailand ihop med någon KFF-pamp här i stan. Är ju svårt att inte tänka att de har ett eller ett par gemensamma intressen. Har väntat på att någon journalist på Barometern eller någon annan lokalblaska ska hitta samma mönster. Men nej.
Är det någon som vet något mer?
Just det... Han hittade ju uppenbarligen en inneboende tillslut då det som bekant står en 27-årig tjej med asiatiskt klingande namn skriven på hans adress. Sedan två år! Börjar tro att hon mer eller mindre varit hans sexslav....
Tråden jag skrev om tidigare.
Citat:
Där finns en kille som floodar chaten med frågor om någon tjej som vill hyra rum i sommar, poängen är att han väntar sig betalning i sex.
Det brukar se ut så här:
"PKalmar säger : SERIÖST: Någon SERIÖS ÄRLIG TJEJ som ska praktisera i KALMAR över sommaren och vill ha bostad billigt ? ****@hotmail.com"
"PKalmar säger : SERIÖST.....någon OBLYG TJEJ som vill flytta in hos mig KILLE i KALMAR..I JUNI!!..Bet kommer vi överens om...MSN *****@hotmail.com"
(FB) Driv med denna kille! (Sexchat)
Edit: varför är det ingen som använder ordet "floodar" längre? Kom på mig själv med att sakna det lite nu när jag såg det. Spam hit och spam dit, din jävla skinka.