Äsch, ni är så negativa. Jag önskar honom lycka till och tycker det är positivt att han kan ha sån energi så snabbt, efter de hårda förhållanden han har gått igenom.
Alltså missförstå mig rätt. Han har ju alltid varit som en bombad bimbo med sin "ytliga" energi, men jag tycker det ska bli intressant nu att se om han lyckas ta tag i livet ändå (fascinerande om han gör det snabbt) trots sin tuffa tid på kåken.
Det ska bli intressant att se om han är mer ödmjuk. Det kanske har gjort honom gott, fängelsetiden, så han inte är så ytlig och tillgjord som förr?
Hoppas det.)
Och om han snabbt tar sig tillbaka, så tycker jag att han är en överlevare (även om han fortfarande är en ytlig bimbo).
Sen hoppas jag att hans bok blir bra.
Jag är faktiskt intresserad av hans fängelsetid. Det ska bli kul att läsa hans version.
Och det ska bli kul att läsa om alla 200 kåkfarare, vad de är för typer, vars berättelser han tänker ha med i en bok.
Är det massa gängkriminella som han tycker "har viktiga berättelser" att berätta?

eller vad är det för folk som sitter i fängelsen numera?
Jag gillar dessutom fängelseberättelser hur illa jag än tycker om personerna.
Hoppas hans bok blir lyssningsbar (lyssnar mest på talböcker nu. Jag har iallafall tagit igenom mig en del av boken "Gud gav oss tio bud. Jag har brutit 9 av dem." och han skriver ju inte olidligt dåligt. (Jag ville främst höra skvaller om Carola. Fullt medveten om att det är Runars version.)