2023-02-03, 12:19
Medlem
mjukmjukares avatar
Den naive urholkade, norska, idiotpastorn inser naturligtvis inte, att just idag, hans frigivningsdag, kanske lite uppmärksamhet kommer att ägnas honom. Men sen …

Att framöver, om någon eller ett par dagar, så väntar den stora tomheten. Övergiven och ensam. Fullständigt ointressant människa som gissningsvis endast har en karriär som rättshaverist.
Hur intressant han nu förvaltar den rollen. Han har ju det i sig. Det har han visat.
Men;
-Ensamt o tomt blir det.

Citera
2023-02-03, 12:33
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Bok på gång såklart. Intervjuer med 200 fångar i arkiven.
Men visst såg han drabbad ut vid muck.
Nej flyttkartongerna innehåller Runars bohag.
Expressen frågar Runar Sögaard hur det känns. Han svarar då kort ”bra” med ett leende.
Med sig utanför grindarna finns flera flyttkartonger. Enligt Runar innehåller de material från intervjuer med andra högt säkerhetsklassade fångar.
Senast redigerad av becko 2023-02-03 kl. 12:36.
Citera
2023-02-03, 12:34
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Nej det var Runar bohag i lådorna.
Expressen frågar Runar Sögaard hur det känns. Han svarar då kort ”bra” med ett leende.
Med sig utanför grindarna finns flera flyttkartonger. Enligt Runar innehåller de material från intervjuer med andra intagna fångar.
Så jävla mycket bohag har man väl inte på kåken.
Citera
2023-02-03, 12:36
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Så jävla mycket bohag har man väl inte på kåken.
Han blev utsparkad hemifrån precis innan.
Citera
2023-02-03, 12:54
Medlem
Äntligen !

https://stoppapressarna.se/svenskt/runar-sogaard-avslojar-sina-nya-planer-efter-fangelset/

Spänd av förväntan på hans nästa drag , blir det film , tv-soffan hos Malou eller coach till felaktigt dömda miljonärer .
Citera
2023-02-03, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Nej flyttkartongerna innehåller Runars bohag.
Med sig utanför grindarna finns flera flyttkartonger. Enligt Runar innehåller de material från intervjuer med andra högt säkerhetsklassade fångar.

Proppade med kärleksbrev från en massa bimbos. Nu skall han hem och gå igenom avsändarna för att se om han kan sålla ut någon med pengar.
Citera
2023-02-03, 14:50
Medlem
Det blir direkt till frisören och botoxkliniken och sedan några veckor i solariet. Sedan ser han ut som gamla vanliga Runar igen!!
Citera
2023-02-03, 15:07
Medlem
Anktalares avatar
Runars fängelsetid som kantats av totalt sex olika anstalter, 20 varningar och 30 rapporter. Händelser som han – förutom i ett fall – ställer sig oskyldig till.

– Jag blev varnad för att jag läste bibeln. Den får jag ta på mig. Jag satt på mitt rum och glömde bort tiden, förklarade han för Aftonbladets Torbjörn Ek i december.

Han fick ett bra record från tiden i fängelset
Citera
2023-02-03, 15:16
Medlem
Alonens avatar
Runar har mycket att stå i nu.

Filmen, (där Carola gärna får sitta bredvid honom på premiären…) nya böcker, Riksdagen, toppjobbet i FN, osv, osv… (underhåll till de två mindre barnen tickar väl på oxå…)

Sen ska han förklara bort 6 mille till fogden oxå…. ”Det finns svar och förklaringar på allt”. Åsså näringsförbud på topp på hela helvete…

Känns som Runar kommit ut till en rejäl uppförsbacke…
Citera
2023-02-03, 17:06
Medlem
Larasofts avatar
Var det föräldrarna som mötte upp + ett stycke östermalmstant?
Citera
2023-02-03, 17:07
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Proppade med kärleksbrev från en massa bimbos. Nu skall han hem och gå igenom avsändarna för att se om han kan sålla ut någon med pengar.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/runar-slappt-ur-fangelset-skalar-i-champagne-ah-vad-gott/
Vem är denna gamla bimbo som bjuder honom på dricka på gatan?
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Var det föräldrarna som mötte upp + ett stycke östermalmstant?

Kärringen ser verkligen ut som ett lönsamt sol-och-vårar offer. Är det hans egen mamma som ska drabbas nu?
Senast redigerad av becko 2023-02-03 kl. 17:13.
Citera
2023-02-03, 17:50
Medlem
Verkar vara hans manager, vad han nu skall ha en sådan till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in