Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Samtycket behöver inte vara muntligt. Kommer samtycket till uttryck på annat vis är det ok.
Men för att svara på första frågan. Skulle hon svara "Vad tror du?" Så skulle jag inte tolka det uttalandet som ett samtycke.
Jag skulle nog bli ganska avtänd av en tjej som inte vill ge samtycke faktiskt.
Jag menar inte att jag skulle finna henne äcklig eller så.
Men stämningen skulle onekligen dö för mig.
Nu handlar det ju förvisso lite om hur hon ställer frågan "Vad tror du?". Det medger jag. Ger hon dig en örfil och stirrar argt på dig som om du vore en idiot så betyder det nog nej, kan man utgå från. Men som sagt alla sätt är bra. Har man lite problem med sociala koder eller vad som nu bekymrar dig med en dam som lekfullt frågar om du menar allvar med att fråga om du får ha vaginalt samlag, så är det väl bra att du skaffat dig rutiner.
Återigen, inte för att driva med dig så finns det ju personer som satt upp egna regler att exempelvis aldrig dricka mer en två öl. Eftersom om de bryter mot sina egna regler så blir polisen alltid inblandad och de vaknar upp i finkan. Och det är väl fantastiskt om folk hittar rutiner för att undvika den typen av problem. Du har hittat rutiner för att undvika polisen också på sätt och vis.
Självklart ska du lämna om du inte känner dig trygg utan att din partner klart och tydligt förkunnar att jo, hon vill ha vaginalt samlag. De flesta män har nog inte satt upp samma regelverk som dig. Det gör dig varken till en bättre eller sämre människa. Du följer självklart lagen, men lagen är inte stipulerad i dina gängse principer om att sexualakten är uppdelad i moment. Moment är viktigt för dig, men inte för lagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Jag vill inte tjata och krångla och lirka, jag vill ha sex med en tjej som tydligt tar ställning för att hon vill ha sex med mig och som är kvinna nog att svara på en rak fråga om hon vill en specifik sak.
Det är väl störtskönt för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Vet hon inte själv om hon vill kan ju inte jag veta.
För de flesta är det nog ganska uppenbart att hon vill. Alltså, bortsett från om hon är uppenbart ironisk som exemplet med örfilen ovan. Om hon inte vill lär ju det dessutom bli väldigt uppenbart långt innan det kommer i närheten av någonting som kan liknas vid våldtäkt. Men det är klart, sociala koder är inte självklara för alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Och det är bra att du pratar med din partner.
Men du kanske skå pröva att göra det mer under sexakten.
Testa att ställa frågor som:
1) Vill du att jag tar på ditt bröst kvinna?
2) Står du här och väntar på en kyss?
3) Behöver du en kram?
4) Din fitta ser jäkligt läcker ut. Har du något emot om jag smakar?
5) Vill du ha kuk i fittan nu kvinna?
Det där är 5 exempel för olika intima handlingar. En del väldigt mjuk i tonen. Andra hårdare.
Prova dig fram.
Du kommer märka att språket ger en ny dimension till sexet.
Nja, ta inte illa upp nu men jag behöver nog inga lektioner av just dig i hur man snackar dirty med en brud. Det ordnar jag nog själv. Men med det sagt, kul tips dock!
Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Du bor inte hemma längre. Du måste inte vara tyst som en mus medans du tillfredställer dig själv för att dina föräldrar inte ska höra längre.
Du är med en kvinna.
En människa.
Människor kan prata med varandra.
Aha, du tänker att alla som inte förhandlar om delmoment antagligen inte pratar. Nja, det är nog en helt fel gissning skulle jag tro. Det går att prata om andra saker också under akten. Men om du går igång på att fråga om du vill ha kuken i fittan nu kvinna så kört hårt för fan. Jag kan nog också låta rätt knäpp när jag snackar dirty haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
DefactoAnarki
Att våga säga högt vad man vill göra med varandr är befriande och härligt.
Inte hemskt, mörkt och fjättrande.
Som sagt, kör så det ryker. Vissa tänder på att hälla stearin på varandra. Andra tänder på att slicka på ögonvitorna (jo, det är sant. Det finns en dokumenterad fetisch för det). Du gillar att fråga din partner. Right on! Jag har gjort knäppare saker än så, tro mig.