2023-02-02, 10:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Haha, JC-Christoffer clash. Rumble in the jungle.
Hoppas bara det inte blir så mycket att JC väljer att lämna.
2023-02-02, 10:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Tycker Christoffer fått oförtjänt mycket skit för detta rykte som han inte ens startade utan bara frågade om
Han får väl mest skit för sitt beteende i helhet?
2023-02-02, 10:49
Avslutad
Fan inte många jag gillar i årets säsong, Andreas och Karin lämnade ju tyvärr.

Sebastian = Sjukt hal, tråkig och formell människa
Victor = Komplett jubelidiot som troligtvis förstört en del för sig privat de kommande åren med sitt nedvärderande kvinnoförakt, hör hemma i Paradise Hotel.
Lillblondie = Komplett jubelidiot, kan han inte bara hålla käften
Sandra = Sjukt störande, hennes röv väger inte upp hennes personlighet. Hon bör hålla käften bara.
Tova = Totalt hjärndöd, Lär ha en IQ på 80. Men rolig åtminstone.

Helt okej:
Eddie = Helt okej, snackar alldeles för mycket men vill väl, har väl en släng av adhd.
Nebbe = Svår och läsa av.
Veganturken = Inget grepp om än.
JC = Verkar vettig.
2023-02-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
Cias kropp e fin men munnen sabbar ju allt

CIA är helt och hållet fin! Och det var väl för övrigt hennes mun och hals som satte igång alltihop?
En go' och "köt" tjej, för att låna ett av hennes egna uttryck ifrån västkusten (länge sedan jag hörde men helt och hållet relevant)

HANNAH har sötaste näsan i Farmens historia. Och jävlar vilka torpeder!

Nu finns det två fina brallisar att kolla på i alla fall. Och två härliga skalper för Knull-Viktor att jaga. Gängandet i årets upplaga är långt ifrån slut. Märk mina ord, som angel-saxarna säger.
2023-02-02, 11:41
Medlem
Kul när folk säger vad dom tycker om de olika deltagarna tycker jag. Här kommer mina åsikter!

Sebastian = Vill vara alla till lags och pratar överdrivet trevligt. Är nog inte alls lika trevlig som han försöker framstå..

Victor = I början kräktes jag på hans äckliga försök att stöta på allt och alla. Men jag har faktiskt ändrat mig. Visst, han va inte snäll mot Julia men tror han mest är lite korkad. Nu är han ganska härlig, rolig och en ängel om man jämför med den vidriga Andreas som kan slå ner vem som helst när som helst.

Christoffer = Jag älskar honom! Han är trevlig, snäll och rolig. Får löjligt mycket skit för att folk stör sig på just detta.

Sandra = Underbar. Stark tjej med hjärtat på rätta stället. Jag höll på och välta TVn när hon utsattes för gubbhat av värsta sorten. Sexig, fin, grym.
En värdig vinnare av farmen. Som hon kämpar!

Tova = Inte så smart. Och det lyser igenom att hon försöker spela dummare än hon är. Men alltså hjälp!

Eddie = Jättebebis. Som en 65-åring med en 10-årings hjärna. Detta att han alltid ska va först. Hjälp igen. Och att han får lov att ha den hemska tröjan med smileyn på.. 🙈

Nebbe = Lömsk och ful. Oärligheten själv. Synd för i början hejade jag på honom. Men han har visat vem han är.

JC = Fruktansvärd grinig gubbe som inte klarar av att tjejer kan nånting. Borde skickas hem för dåligt uppförande.

Karin = Riktig skitsnackare. Fick åka hem med svansen mellan benen för att hon satt sig själv i klistret rejält.

Andreas = Vidrigast i Farmen om man räknar ihop alla år. Pinsamt att inte kunna behärska sitt humör för fem öre. Störde sig i början på att Victor stötte på alla för att han själv va den som ville ligga. Självklart att han va otrogen på Farmen.
Han hade inte brusat upp så om det inte funnits någon sanning i det.
Man fattade ju med en gång att hans sk skådespelarkarriär var totalt misslyckad och nu förstår man varför.

Cia = Ingen uppfattning. Är onödigt tyst i alla lägen. Har hon ens en åsikt någonsin?
2023-02-02, 11:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Artikelförfattaren har legat med Victor
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1124879-det-finns-en-sak-ni-behover-veta-om-farmen-viktor
wow, hon kallade honom Virre, vilket jag aldrig hört honom kallas i farmen, så måste ju vara ett smeknamn hon använder på honom när de träffas personligen. Och "han är en kille med hjärtat på rätt ställe som aldrig skulle göra en fluga förnär". Skriver hon likadant om andra farmen deltagare som också får skit?
Vet ej om hon verkligen har/har haft en relation med Viktor, eller ifall dem bara är kompisar, men det där är ju ingen objektiv artikel, det är ju en insändare med hennes personliga åsikter.
2023-02-02, 11:48
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Tora verkar trevlig. Varför fick hon inte chansen från start?
Hon fick komma in då en annan valde att lämna.
Castingen som styr, hon hamnade på reservlistan. När folk hoppar av och produktionen bestämt sig för att ta in nytt folk, då tar in den första de får tag på som svarar ja. Om produktionen inte får tag på en person, då blir det nästa person på listan.
2023-02-02, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Att Sebastian är populär (om man läser på sociala medier) övergår mitt förstånd. Redan första eller andra avsnittet när han mös av att hänga med Viktor och Julia märktes att han är en proxymänniska. Lever genom andra. Som sagt, en hal jävel.
I en tävling om en halv miljon ska man vara hal utan att vara elak eller otrevlig. Sebastian spelar spelet överlägset bäst.
2023-02-02, 12:27
Medlem
Dagens farmen

Dagens torpet
Senast redigerad av Nils9 2023-02-02 kl. 12:31.
2023-02-02, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Konstigt att det inte snackas mer i tråden om otrohetsdramat ändå.

Nu är ju dessutom Cia gravid, haha.

"Skådespelaren" Andreas borde gå ut offentligt och be Christoffer om ursäkt. Den senare har ju fått ta emot massvis av skit, men det är Andreas som varit otrogen och hotat Christoffer i tv samt kallat honom psykiskt sjuk och mytoman.

Bara att kolla Karins instagram och läsa vad Andreas sambo skriver i ett sms till Karin.

Det är ju Andreas som är psykiskt sjuk och mytoman visar det sig.

Här är artikeln där Cia berättar att hon är gravid. Dock är inte Andreas Fadern
https://www.hant.se/noje/farmen-2023-deltagaren-vantar-barn-visar-upp-gravidmagen/9008269
Med andra ord så är OMÖJLIGT att hon blivit gravid på Farmen !
2023-02-02, 12:29
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Dagens farmen

Viktor växer lite hos mig, humor har han ändå. JC är en sån trött gammal gubbe.
Cia:
Varför spoilar du det innan sändning? samtidigt som du har spoiler taggar runt annat

Betyder glansen i ditt öga att du trånar och längtar? måste allt va så förfärligt besvärligt?
https://imgbox.com/f0nUSOrC
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-02 kl. 13:11.
2023-02-02, 12:31
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
I en tävling om en halv miljon ska man vara hal utan att vara elak eller otrevlig. Sebastian spelar spelet överlägset bäst.
Exakt! Därför kan man förstå att han antagligen alltid är hal och manipulativ. Att en person är så bra på sånt är inget (som en normal människa) att beundra . Men jag förstår att narcissister och psykopater tycker det är imponerande.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-02 kl. 12:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in