2023-02-01, 12:15
Medlem
Gillade Sebastian men nu tycker jag han bara är jobbig, ska vara en bror duktig och när man pratar låter han som en förskolelärare.

Christoffer man skrattar faktiskt inte åt detta, detta är allvar.

eller vad han nu sa vid bordet om hönsen som hade släppts ut.
2023-02-01, 12:26
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Gillade Sebastian men nu tycker jag han bara är jobbig, ska vara en bror duktig och när man pratar låter han som en förskolelärare.

Christoffer man skrattar faktiskt inte åt detta, detta är allvar.

eller vad han nu sa vid bordet om hönsen som hade släppts ut.

Tror man behöver prata lite som en förskolelärare för att Christoffer skall förstå.
2023-02-01, 12:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Entré Hannah på Torpet.
Ett till jack i kolven för Knull-Viktor. Lätt!
Och bra snygg är hon också...
Denna fetischist verkar dock inte vara intresserad av henne
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-01 kl. 13:16.
2023-02-01, 12:57
Avslutad
Det måste vara rekordmånga som har lämnat (frivilligt) Farmen/Torpet i år.

Sen kan det nog bli intressant vad Viktor och Blondie jr kommer tycka om varandra, när de förr eller senare strålar samman.
2023-02-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Det måste vara rekordmånga som har lämnat (frivilligt) Farmen/Torpet i år.

Sen kan det nog bli intressant vad Viktor och Blondie jr kommer tycka om varandra, när de förr eller senare strålar samman.

Ja och vem har bäst självförtroende av de där 2?
2023-02-01, 13:30
Medlem
Litauens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Ja och vem har bäst självförtroende av de där 2?

Blondie. Tveklöst. Han kan ju allt!
Viktors självförtroende kommer till hans raggande.
2023-02-01, 13:41
Medlem
mensverkets avatar
Än så länge kan man konstatera att Hannan är snyggast i år och kanske t.o.m bäst bröst genom tiderna i Farmen? Jag är en rövkille så inget man lägger tanke på annars. Gick dock inte att undvika när hon jobbade i logen
2023-02-01, 13:45
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Konstigt att det inte snackas mer i tråden om otrohetsdramat ändå.

Nu är ju dessutom Cia gravid, haha.

"Skådespelaren" Andreas borde gå ut offentligt och be Christoffer om ursäkt. Den senare har ju fått ta emot massvis av skit, men det är Andreas som varit otrogen och hotat Christoffer i tv samt kallat honom psykiskt sjuk och mytoman.

Bara att kolla Karins instagram och läsa vad Andreas sambo skriver i ett sms till Karin.

Det är ju Andreas som är psykiskt sjuk och mytoman visar det sig.

Här är artikeln där Cia berättar att hon är gravid. Dock är inte Andreas Fadern
https://www.hant.se/noje/farmen-2023-deltagaren-vantar-barn-visar-upp-gravidmagen/9008269
2023-02-01, 14:02
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87

"Skådespelaren" Andreas borde gå ut offentligt och be Christoffer om ursäkt. Den senare har ju fått ta emot massvis av skit, men det är Andreas som varit otrogen och hotat Christoffer i tv samt kallat honom psykiskt sjuk och mytoman.

Bara att kolla Karins instagram och läsa vad Andreas sambo skriver i ett sms till Karin.

https://www.hant.se/noje/farmen-2023-deltagaren-vantar-barn-visar-upp-gravidmagen/9008269

”Jag gör det själv. Bebisen är beräknad på Sveriges national dag 6/6 2023”, berättar hon.

Hahaha jag orkar inte! När Cia stack så sa hon att det första hon skulle göra va "Tinder och kaffe". Vem fan swipar på henne? Hon har ingen haka eller mun. Hon ser ut som lilla My från Mumintrollen!

Har hon gjort insemination eller haft ett dåligt tindermöte? Gissar på det förstnämnda då man inte "gör det själv" med barnbidrag.
2023-02-01, 14:40
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Är det bara jag som stör mig på alla dessa "liksom" i varenda jävla mening.
Karin och Sandra Ö är mest irriterande att lyssna på.
Även Nebil och Christoffer är vansinnigt duktiga på ”liksom”. Nån fler också, om det är Tova eller nån. Det är i alla fall flera jag reagerat på.
2023-02-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87

Jag har inte riktigt hängt med i svängarna här, men är det så att det är bekräftat att Andreas VAR otrogen mot sin flickvän på Farmen? Isåfall framstår ju hans utbrott som ännu mer bisarra.
2023-02-01, 14:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
För er som är intresserade av otrohetsdramat men inte har Instagram:

En kommentar uppmanar Karin att inte vara arg på Andreas tjej utan på Andreas som ljugit och varit otrogen. Postaren menar att det är naturligt att man som kvinna blir helt utom sig när man får veta något sådant. Karin svarar:

”Hej. Tack för ditt inlägg. 🙏
Det hela som har hänt är otroligt sorgligt för alla som blivit indragna. Jag ringde Andreas igår och då sitter han nästintill tyst och säger ”jag har inga ord” när jag hör henne i bakgrunden, dikta upp dessa osanningar om mig. I mina öron, som ALDRIG rört honom, blir det helt sjukt. Det måste även du förstå.
Att jag skulle fått pengar, eller gjort det som hon anklagar mig för, det är sjukt. Det är ju rent kriminellt, det hon anklagar mig för.
Det är ju ren våldtäkt hon beskriver.
Hon skriver till mig att jag har våldtagit Andreas, i lagens mening.
Är inte det berättigat att kalla det sjukt?
Det är ju rent hittepå.
Sedan är det ännu mer stört och sjukt om Andreas själv har dikterat ihop detta, och sagt till henne. Det vet jag inget om.
Jag är otroligt ledsen för att hon ska sitta och läsa om all skit, för ingen förtjänar att bli bedragen.
Men lämna mig utanför tack.
Hade varit snyggt om Andreas själv gick ut och rentvådde mitt namn så vi kan få slut på detta.”

Men det tror jag inte Andreas kommer göra. Han är för långt inne i skiten. Min teori är att han fick otroligt dåligt samvete på vägen hem och ville lägga korten på bordet inför sin sambo. Men han var också medveten om att han finns inspelad när han mordhotar någon som spridit ryktet, och han vet vilken dager detta skulle framställa honom i. Samtidigt vet han säkert att det kommit fram på Farmen att han de facto knullat med Cia. Därför måste han förneka att det var medvetet gjort, och få sig själv att bli offret i situationen, och hittar därför på att hon hoppat på honom och att han tagit bort henne.

Detta är dock inte otrohet, och Andreas dåliga samvete vill få honom att erkänna just otrohet, så därför blandar han in Karin. Hävdar att även hon hoppat på honom, men att han denna gången inte gjort något åt det. Väldigt milt vänsterprassel, i princip våldtäkt från Karins sida. På så sätt får han otroheten av sitt samvete utan att göra bort sig över reaktionen kring ryktet om honom och Cia.

Det måste vara såhär krångligt Andreas har tänkt för att få detta att gå ihop. För jag tror till 100% på att Karin knappt ens vidrört honom. Däremot knullade han på Cia och blåljög, och är nu den största hycklaren i Farmens historia som mordhotade någon som ljög om något när denne talade sanning och han själv ljög hela tiden.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-02-01 kl. 14:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in