2023-02-01, 08:22
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Jag har aldrig påstått att Chelsea ligger etta i tabellen bara för att vi är den enda Londonklubben som vunnit Champions League.

Däremot gör det oss till den största fotbollsklubben i London.

Det får du tycka om du vill, där nere i mitten av tabellen.
Citera
2023-02-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Av Eriksen, Casemiro, Fernandes & Varane, så är det endast Casemiro som har gjort avtryck. De övriga är antingen medelmåttor, eller spelare vars b.f datum har gått ut.

Christian "inget avtryck" Eriksen är delad tvåa i Premier Leagues assistliga den här säsongen. Före bland annat din älskade Ödegård som dessutom spelar högre upp i banan.

Ändå rätt bra gjort av en kille som bokstavligt talat var död för bara 18 månader sen.
Citera
2023-02-01, 12:12
Medlem
HycklarSveriges avatar
Då är Enzo Fernandez officiellt klar för Chelsea och säljs för brittiska rekordsumman 107 miljoner pund! Minst sagt sjuka summor pengar de har spenderat denna vinter.

Ska bli spännande att se vad de kan åstadkomma med dessa nya spelare, speciellt kombon Enzo och Mudryk.

Jag ser inte fram emot Arsenals andra möte mot dem nu, bara 3 dagar efter Gunners gästat Etihad. Lite skrämmande är det ju.

https://www.chelseafc.com/en/video/enzo-fernandez-is-a-blue
Senast redigerad av HycklarSverige 2023-02-01 kl. 12:15.
Citera
2023-02-01, 12:52
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Då är Enzo Fernandez officiellt klar för Chelsea och säljs för brittiska rekordsumman 107 miljoner pund! Minst sagt sjuka summor pengar de har spenderat denna vinter.

Ska bli spännande att se vad de kan åstadkomma med dessa nya spelare, speciellt kombon Enzo och Mudryk.

Jag ser inte fram emot Arsenals andra möte mot dem nu, bara 3 dagar efter Gunners gästat Etihad. Lite skrämmande är det ju.

https://www.chelseafc.com/en/video/enzo-fernandez-is-a-blue

Fan vad jag älskar Todd!

Trodde Chelsea var helt ute för räkning här men jävlar vad sylvasst agerat på marknaden. Hoppas att han äntligen kan fylla luckan efter Cesc Fabregas för där har vi inte lyckats identifiera en mittfältare med samma spelsinne som han hade.

Enzo Fernandez blir nu den sjätte dyraste spelaren någonsin, det är inte illa pinkat för hans ålder och med tanke på att han inte har spelat länge i Europa.
Citera
2023-02-01, 13:38
Medlem
Vatos.Locoss avatar
With the January signings done, Chelsea have become the first club in history to cross €3 billion spent on player transfer fees, with almost €500 million more spent than any other club.
Citera
2023-02-01, 13:50
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Hjalmar Ekdal bror till Albin är klar för Burnley!
Citera
2023-02-01, 14:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Som sagt, mkt kan sägas om Merson som expert. Men här så är han 100% korrekt. Sabitzer är alldelsen för dålig för Bayern, men bra nog för att bli en nyckelspelare i Man United.

Av Eriksen, Casemiro, Fernandes & Varane, så är det endast Casemiro som har gjort avtryck. De övriga är antingen medelmåttor, eller spelare vars b.f datum har gått ut.

Jag har aldrig imponerats över Fernandes eller Varane i United, och Eriksen är inte den samma spelaren som han var för typ 4 år sen, samma sak kan iofs även sägas om Casemiro.

Fast det är numera MUs DNA att värva en hög med spelare som ej längre är bra nog för Europas elit.

Hur kommer det sig att denne Porro är så jäkligt bra när inga storklubbar har visat ngt intresse för honom öht?

Faktum är att både Chelsea och Real Madrid visat intresse. Men dom är inga stora klubbar enligt dig?

Du påstår alltid ha fakta till vad du skriver. Hur kan du missat detta faktum då?
Citera
2023-02-01, 14:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Faktum är att både Chelsea och Real Madrid visat intresse. Men dom är inga stora klubbar enligt dig?

Du påstår alltid ha fakta till vad du skriver. Hur kan du missat detta faktum då?
«Visat intresse..»

Hade Madrid verkligen varit intressade av Porro så hade de köpt honom, ngt som de alltså inte gjorde.
Citera
2023-02-01, 14:50
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Sluta svara honom snälla, om vi alla låter bli kanske han tröttnar.

Hans senaste inlägg visar igen hur obegåvad han är inom detta.

''HADE MADRID VARIT INTRESSERADE HADE DOM KÖPT HONOM''

Jasså är det den logiken Real Madrid kör, varför köpte dom inte Mbappe?

Slår vad om att pajasen kommer citera mig nu '' MEN DU KAN INTE JÄMFÖRA PORRO MED MBAPPE!!!!''

Killen försöker alltid hitta kryphål så hans 130% ''stämmer'' överens med honom.
Citera
2023-02-01, 15:30
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Merson är känd för sina många obegripliga uttalanden, ungefär som en annan jag vet som håller på Arsenal.

ska vi lyckas gissa vem du menar

Citera
2023-02-01, 15:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Sluta svara honom snälla, om vi alla låter bli kanske han tröttnar.

Hans senaste inlägg visar igen hur obegåvad han är inom detta.

''HADE MADRID VARIT INTRESSERADE HADE DOM KÖPT HONOM''

Jasså är det den logiken Real Madrid kör, varför köpte dom inte Mbappe?

Slår vad om att pajasen kommer citera mig nu '' MEN DU KAN INTE JÄMFÖRA PORRO MED MBAPPE!!!!''

Killen försöker alltid hitta kryphål så hans 130% ''stämmer'' överens med honom.
Alltså, Real Madrid har en sådan dragning att de kan i princip få villka spelare de vill - särskilt spelare som ej spelar för klubbar som Bayern, Juve, Paris, Arsenal etc, etc. Och utifrån vad jag vet så försökte Madrid att köpa Mbappe, eller? Men du menar inte att det vore lite svårare för en klubb att värva Mbappe jämfört med Porro? Är ”lite” skillnad på Mbappe och Porro vill jag påstå.

Du gör dig själv till ett skämt..
Senast redigerad av Generalandersson 2023-02-01 kl. 15:35.
Citera
2023-02-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Blir ju intressant nu om Pep kommer testa Foden som vb.. Pep har ''hintat'' om det tidigare.
Om han i praktiken inte rör sig och för sig som en vänsterback utan som en del av mittfältet kanske. Men jag tror det kommer bli soppa av alltihop.

Cancelo utlånad kanske inte var så smart egentligen knappast att Bayern kommer betala 70 miljoner euro om ett halvår heller utan han återvänder direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in