Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Merson är känd för sina många obegripliga uttalanden, ungefär som en annan jag vet som håller på Arsenal.
Eriksen, Casemiro, Fernandes, Varane, Martinez är några toppspelare som United lyckats värva bara de senaste åren. Man United har gott om pengar, vilket är en viktig faktor för i princip alla som livnär sig på att spela fotboll.
Du har nog misstolkat mitt inlägg. Sabitzer är en riktigt bra lösning för United när man har i åtanke att det är fönstrets sista dag och det är bekräftad skada på Eriksen. Kanske ingen man gått för i vanliga fall men märk väl att det är ett lån t.o.m. sommaren.
Som sagt, mkt kan sägas om Merson som expert. Men här så är han 100% korrekt. Sabitzer är alldelsen för dålig för Bayern, men bra nog för att bli en nyckelspelare i Man United.
Av Eriksen, Casemiro, Fernandes & Varane, så är det endast Casemiro som har gjort avtryck. De övriga är antingen medelmåttor, eller spelare vars b.f datum har gått ut.
Jag har aldrig imponerats över Fernandes eller Varane i United, och Eriksen är inte den samma spelaren som han var för typ 4 år sen, samma sak kan iofs även sägas om Casemiro.
Fast det är numera MUs DNA att värva en hög med spelare som ej längre är bra nog för Europas elit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Ska bli kul och intressant att se vad Porro kan utföra för stordåd i spurs. Doherty känns inte som någon större förlust.
Hur kommer det sig att denne Porro är så jäkligt bra när inga storklubbar har visat ngt intresse för honom öht?