2023-01-31, 22:20
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
vad fan menar du hahaha

mr 130 procent här på flash spamma om att declan rice och caicedo var klara enligt hans källor som är närmare arsenal än den smutsiga oligark ryssen usmanov som äger klubben
så pga samhallandersson har vi lärt oss att inte påverkas eller chockas när londons nummer 2 till slut presenterar chelseas femteval och inte dom feta värvningar hans inside källor snackat om

1. Arsenal 50 pts
.
.
.
.
.
.
.
.
10. Chelsea 29 pts

Citera
2023-01-31, 22:40
Medlem
peterZiipens avatar
Kanske redan har postats, men här är ett småkul klipp där Curcuella får reda på att Jorginho har gått från Chelsea till Arsenal MITT under intervjun:

https://streamable.com/kvyify
Citera
2023-01-31, 22:45
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kanske redan har postats, men här är ett småkul klipp där Curcuella får reda på att Jorginho har gått från Chelsea till Arsenal MITT under intervjun:

https://streamable.com/kvyify

Najs, vi har sänkt IQn i Chelsea
Kul klipp.

Jag tror Jorginho kan bli bra för oss. Om han inte är det är det ju bra att det bara är 18 månader kontrakt och inte 3-4 år som vi slängde på Willian.
Citera
2023-01-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Mkt kan sägas om Paul Merson som expert, men här har han helt rätt. Och MU kan inte längre värva toppspelare, det har de inte nog status för att kunna göra i dag.

”Merson har ingen koll”.. ironiskt att du motsäger dig själv i resten av inlägget kring Merson och Sabitzer/Man United.
Merson är känd för sina många obegripliga uttalanden, ungefär som en annan jag vet som håller på Arsenal.

Eriksen, Casemiro, Fernandes, Varane, Martinez är några toppspelare som United lyckats värva bara de senaste åren. Man United har gott om pengar, vilket är en viktig faktor för i princip alla som livnär sig på att spela fotboll.

Du har nog misstolkat mitt inlägg. Sabitzer är en riktigt bra lösning för United när man har i åtanke att det är fönstrets sista dag och det är bekräftad skada på Eriksen. Kanske ingen man gått för i vanliga fall men märk väl att det är ett lån t.o.m. sommaren.
Citera
2023-01-31, 23:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Klart du gillar Paul Merson, han är ju experterna's motsvarighet till vad du är här på forumet. Extremt färgad i sina åsikter, spottar ur sig idiotiska uttalanden hela tiden och ständigt negativ till vad andra lag gör. Starkt ändå att ha nästan 7000 inlägg på forumet utan att ha kommit med en enda vettig åsikt.

Ska bli kul och intressant att se vad Porro kan utföra för stordåd i spurs. Doherty känns inte som någon större förlust.
Citera
2023-02-01, 00:15
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
https://www.thesun.co.uk/sport/21226185/chelsea-mykhailo-mudryk-banned-racist-video/?utm_medium=Social&utm_campaign=sunfootballtwitter &utm_source=Twitter#Ech

Englands PK-maffia nöjde sig inte med FFP för nu ska man dra rasistkortet mot Mudryk efter en borttagen video på tiktok där han säger nigger flera gånger när han ska upprepa texten från en låt av rapparen Lil Baby.

Denna video är publicerad förra sommaren när han spelade för Shaktar men eftersom det gäller Chelsea så kan vi fara åt helvete med en avstängning för vårt nyförvärv.

Som tur är verkar PK-maffian och FA vara nöjda med att han bett om ursäkt och kommer få rådgivning om hur han ska hantera sina sociala medier på ett ansvarsfullt sätt i fortsättningen enligt den länkade artikeln ovan.

Sjukt! Jag fattar inte hur det är rasistiskt att citera en text som en svart artist skrivit själv. Om någonting så är det väl snarare en hyllning till denne artist, inte ett rasistiskt hatbrott.
Citera
2023-02-01, 01:52
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Blir ju intressant nu om Pep kommer testa Foden som vb.. Pep har ''hintat'' om det tidigare.
Citera
2023-02-01, 06:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Merson är känd för sina många obegripliga uttalanden, ungefär som en annan jag vet som håller på Arsenal.

Eriksen, Casemiro, Fernandes, Varane, Martinez är några toppspelare som United lyckats värva bara de senaste åren. Man United har gott om pengar, vilket är en viktig faktor för i princip alla som livnär sig på att spela fotboll.

Du har nog misstolkat mitt inlägg. Sabitzer är en riktigt bra lösning för United när man har i åtanke att det är fönstrets sista dag och det är bekräftad skada på Eriksen. Kanske ingen man gått för i vanliga fall men märk väl att det är ett lån t.o.m. sommaren.
Som sagt, mkt kan sägas om Merson som expert. Men här så är han 100% korrekt. Sabitzer är alldelsen för dålig för Bayern, men bra nog för att bli en nyckelspelare i Man United.

Av Eriksen, Casemiro, Fernandes & Varane, så är det endast Casemiro som har gjort avtryck. De övriga är antingen medelmåttor, eller spelare vars b.f datum har gått ut.

Jag har aldrig imponerats över Fernandes eller Varane i United, och Eriksen är inte den samma spelaren som han var för typ 4 år sen, samma sak kan iofs även sägas om Casemiro.

Fast det är numera MUs DNA att värva en hög med spelare som ej längre är bra nog för Europas elit.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Ska bli kul och intressant att se vad Porro kan utföra för stordåd i spurs. Doherty känns inte som någon större förlust.
Hur kommer det sig att denne Porro är så jäkligt bra när inga storklubbar har visat ngt intresse för honom öht?
Senast redigerad av Generalandersson 2023-02-01 kl. 07:33.
Citera
2023-02-01, 07:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
1. Arsenal 50 pts
.
.
.
.
.
.
.
.
10. Chelsea 29 pts

Hej muppjävel ni har 0 Champions League titlar!
Citera
2023-02-01, 07:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Vilken klubb har en anrik historia? Det kommer att ta 50 år minst innan Chelsea når upp till AFC när det gäller historia och respekt.
Citera
2023-02-01, 07:54
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Ja det förändrar ju allt!

Korrekt tabell:
1. Chelsea (CL+22 pts) 51 pts

Citera
2023-02-01, 08:18
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja det förändrar ju allt!

Korrekt tabell:
1. Chelsea (CL+22 pts) 51 pts

Jag har aldrig påstått att Chelsea ligger etta i tabellen bara för att vi är den enda Londonklubben som vunnit Champions League.

Däremot gör det oss till den största fotbollsklubben i London.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vilken klubb har en anrik historia? Det kommer att ta 50 år minst innan Chelsea når upp till AFC när det gäller historia och respekt.

Jag skiter fullständigt i vem som respekterar eller hatar Chelsea för fakta och historia går inte att ändra på, ungefär som att du tror att du har 130% rätt i alla debatter du ger dig in i.

Vi gav er Jorginho och han ersätts med Enzo Fernandez, om 50 år kommer ni fortfarande ta våra sloppy seconds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in