Jag tycker Viktor ser ut som att han är blind ibland: https://imgur.com/a/P60c45j
Det är iallafall nått skumt med hans ögon
Torpet>>
Kisar mot solen där på din bild men kan kanske behöva glasögon. Har han inte förresten haft det nån gång eller så är det bara nåt jag nu försöker få mig att minnas?
Annars ser jag att fler än jag nu uppskattar hans humoristiska sida och visst tyckte hon den nya på torpet att det var spännande att fått träffa honom Att begära att han skulle ha kunnat säga nej till Julia är ju bara för mycket och likaså att han sen i stort skulle behöva gifta sig med henne
"Riktiga" terapeuter brukar vara konstiga själva men den här rökande, överviktiga, white trash snubben har garanterat ingen högskoleutbildning. Han har typ tagit en kurs i meditation på 3 dagar och kallar sig för nån typ av rökelse terapeut eller nått, det är iallafall vad jag lägger mina pengar på.
En skådis ut och en in men den här ser ut å vara mer än en statist iaf. Säger som hm spännande skall det allt bli å läsa trådarna om honom
Har börjat läsa å detta var något överjävligt extra - som jag sagt denna säsongens farmen kommer å slå alla andra med råge. Ja så mycket har jag inte sagt innan men att den är lovande och fan vad glad jag är för att den blir att bättre å bättre. Grattis fyran!
Senast redigerad av kubun 2023-01-31 kl. 20:23.
Kisar mot solen där på din bild men kan kanske behöva glasögon. Har han inte förresten haft det nån gång eller så är det bara nåt jag nu försöker få mig att minnas?
Annars ser jag att fler än jag nu uppskattar hans humoristiska sida och visst tyckte hon den nya på torpet att det var spännande att fått träffa honom Att begära att han skulle ha kunnat säga nej till Julia är ju bara för mycket och likaså att han sen i stort skulle behöva gifta sig med henne
Jo just i bilden så kisar han nog för solen, men har ser ofta blid ut ändå, som att blicken är tom på nått sätt, så som blinda kan se ut. Ja nu när du säger det så kanske han haft glasögon nån gång ja. eller så är den tom för att han är tom i bollen.
Jo men precis, det där med Julia kanske blev lite för uppblåst, jag menar om nu tjejerna vill ha sexuell frihet att bete sig som killar har kunnat göra så får man då också köpa hela paketet och inte dra "jag blev utnyttjad-kortet" när det passar.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 20:31.
Ja verkligen, Jag har redan börjat ladda mina hat-kanoner.. Honom kommer jag kunna hitta många fel på
Ja fy fan jag har börjat läsa tråden och garvar redan på första sidan. Detta blir bra TV garanterat oj herregud alltså detta är det roligaste jag någonsin läst här hos kattfan finns ju fler sticktrådar om denne man
Senast redigerad av kubun 2023-01-31 kl. 20:31.
Fast vad är hans grej med kossorna? Jag fattar ju att en "hamburgerkung" gillar kossor men inte på det sättet. https://imgur.com/a/gej0i9V Kolla in hans min när an pratar om kossorna
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 20:39.
Han är en MYCKET fin människa och om du är det minsta lilla teknisk så går det att TEXTA programmet.
Man kalla inte någon för JÄVLA för att DU inte fattar vad han säger!
Jag har inga problem med att förstå honom.
Man får heller inte döma en människa,efter dialekt.
Tänk om!
Eller hur.. TV4 borde förstå att på såna människor så bränner man in texten in i bilden så att den alltid är på, finns inga normala människor som fattar vad fan han snackar om. Förutom kanske inavlade dialekts människor från samma inavels familj från 40 talet.. Jobbiga jävla dialekts människor alltså!
Av orginaldeltagarna håller jag Eddie o Sebbe högst. JC är ok också, och Tova har lyft igen. Visst hon kan inte så mycket, men hon har glimten i ögat o tar inte sig själv för seriöst.
Hmm jag gillar hon nya Asiatou eller vad hon heter. Sen fattar jag inte att Vincent inte ryter till att de är oförsiktiga med djuren, hade det varit Gutta hade de fått straffarbete fram till finalen typ...