Ja det var märkligt att du inte mins sånt, du tänkte väl på Bullfettans röv eller nått Det var i Torpet del 1 i början när Cia kommer in med Päjvi, det är i samma avsnitt som hon snackar om Vincent också.
Verkar tyvärr vara en trasig tjej med daddy issues, hoppas Hans Wincent lyckades hålla korven kvar i byxorna.
Tova är nog förståndshandikappad ändå hon spelar inte, gapar och skriker, snor ägg och släpper ut hönorna och tror att tuppen är pappa åt alla höns.
Jag gillar Eddie men varför är han så besatt av kossorna?
Nya gubben som påstår sig vara Alfa, vilken tönt! Han kommer de andra försöka få ut.
Han i svarta kläder kommer säkert bli del av pakten med Nebil/Eddie kanske?
1 gram!
Imponerande av Sandra Ö
Visste jag gillar inte Viktor jättemycket heller men han spelar ju bara spelet, den som borde skämmas är Julia som efter bara några timmar första dagen hoppade i säng med han och blev förälskad och släppte allt med tävling överhuvudtaget. Vad han raggar på Anna Brolin igen! Haha
JC verkar reta sig på alla nu, tröttsam gubbe.
"Riktiga" terapeuter brukar vara konstiga själva men den här rökande, överviktiga, white trash snubben har garanterat ingen högskoleutbildning. Han har typ tagit en kurs i meditation på 3 dagar och kallar sig för nån typ av rökelse terapeut eller nått, det är iallafall vad jag lägger mina pengar på.
Men din efterblivna lilla skit. Andreas har ingen sambo längre då hon efter programmet enligt säkra uppgifter ha lämnat Andreas.
Vad fan babblar du om big brother för…
Precis och det kunde ha varit det som beskrevs, jag kritiserade personens otydlighet och drev med detta, att hen lika gärna kunde menat Big Brother huset
Men du var för begränsad i hjärnan för att kunna se undantagen från dom efterblivna små skitarna du vant dig vid
"Riktiga" terapeuter brukar vara konstiga själva men den här rökande, överviktiga, white trash snubben har garanterat ingen högskoleutbildning. Han har typ tagit en kurs i meditation på 3 dagar och kallar sig för nån typ av rökelse terapeut eller nått, det är iallafall vad jag lägger mina pengar på.