2023-01-31, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Ja det var märkligt att du inte mins sånt, du tänkte väl på Bullfettans röv eller nått Det var i Torpet del 1 i början när Cia kommer in med Päjvi, det är i samma avsnitt som hon snackar om Vincent också.

Verkar tyvärr vara en trasig tjej med daddy issues, hoppas Hans Wincent lyckades hålla korven kvar i byxorna.
2023-01-31, 18:54
Medlem
Dagens Farmen och Torpet

Visste jag gillar inte Viktor jättemycket heller men han spelar ju bara spelet, den som borde skämmas är Julia som efter bara några timmar första dagen hoppade i säng med han och blev förälskad och släppte allt med tävling överhuvudtaget. Vad han raggar på Anna Brolin igen! Haha
JC verkar reta sig på alla nu, tröttsam gubbe.
2023-01-31, 19:02
Medlem
BalderNords avatar
Jag tycker Viktor ser ut som att han är blind ibland: https://imgur.com/a/P60c45j
Det är iallafall nått skumt med hans ögon
2023-01-31, 19:13
Medlem
Vilken skillnad på stämning nu när skådisen åkt hem... Riktig fadäs, hela otrohetsdramat som visade sig stämma etc.

Nya deltagarna.. Redigt cringe med gubben som såg sig som alfa.. Pratar som en högstadiepojk. Terapeut??? Jösses.

Asia tyckte jag va redigt söt o verkade trevlig.
Verkar vara jordad också. Inga porrkläder eller fjortisspråk.

Den vuxne mannen med skägg men keps, luva och väst trots högsommar... Behöver nog inte säga mer.
Senast redigerad av Anajnam 2023-01-31 kl. 19:47.
2023-01-31, 19:16
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Vilken skillnad på stämning nu när skådisen åkt hem... Riktig fadäs, hela otrohetsdramat som visade sig stämma etc.

Nya deltagarna.. Redigt cringe med gubben som såg sig som alfa.. Pratar som en högstadiepojk. Terapeut??? Jösses.

Asia tyckte jag va redigt söt i verka trevlig.
Verkar vara jordad också. Inga porrkläder eller fjortisspråk.

Den vuxne mannen med skägg men keps, luva och väst trots högsommar... Behöver nog inte säga mer.
Hon kunde ju prata svenska också, utan babbeluringortenbrytning, bara där växte hon ju!
2023-01-31, 19:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-31 kl. 20:04.
2023-01-31, 19:51
Medlem
picapicans avatar
Hjärnskrynklaren, vilken lirare haha!
2023-01-31, 19:55
Medlem
TVÅ trådar redan om "Alfahannen" Castefjord på flashback:

(FB) Rickard Castefjord?
(FB) Rickard Castefjord dyslexiker Internetkrigare och medborgargardist i Kramfors.
2023-01-31, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nu missförstår du mig jag trodde vi pratade om Andreas Sambo därhemma?, dom på Farmen är mer Andreas tillfälliga sambos

P.S Jag fanns i tråden innan du var påtänkt i den
Men din efterblivna lilla skit. Andreas har ingen sambo längre då hon efter programmet enligt säkra uppgifter ha lämnat Andreas.

Vad fan babblar du om big brother för…
2023-01-31, 20:04
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hjärnskrynklaren, vilken lirare haha!
"Riktiga" terapeuter brukar vara konstiga själva men den här rökande, överviktiga, white trash snubben har garanterat ingen högskoleutbildning. Han har typ tagit en kurs i meditation på 3 dagar och kallar sig för nån typ av rökelse terapeut eller nått, det är iallafall vad jag lägger mina pengar på.

P.S tydligen stuntman https://sv.wikipedia.org/wiki/Rickard_Castefjord
2023-01-31, 20:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Men din efterblivna lilla skit. Andreas har ingen sambo längre då hon efter programmet enligt säkra uppgifter ha lämnat Andreas.

Vad fan babblar du om big brother för
Precis och det kunde ha varit det som beskrevs, jag kritiserade personens otydlighet och drev med detta, att hen lika gärna kunde menat Big Brother huset

Men du var för begränsad i hjärnan för att kunna se undantagen från dom efterblivna små skitarna du vant dig vid
2023-01-31, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
"Riktiga" terapeuter brukar vara konstiga själva men den här rökande, överviktiga, white trash snubben har garanterat ingen högskoleutbildning. Han har typ tagit en kurs i meditation på 3 dagar och kallar sig för nån typ av rökelse terapeut eller nått, det är iallafall vad jag lägger mina pengar på.

P.S tydligen stuntman https://sv.wikipedia.org/wiki/Rickard_Castefjord

(FB) Farmen 2023

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in