2023-01-31, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Vilka som åker ut innan finalen:

Julia har ju redan åkt ut?????
2023-01-31, 16:16
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anajnam
Julia har ju redan åkt ut?????
2023-01-31, 17:01
Medlem
Citat:
Jo precis.
Men då vet vi att finalen var den 15 augusti (har för mig att det är vad den brukar vara också). Då är det bara att alla nyfikna jävlar börja kolla vilka som har postat på sina sociala medier innan dess så kan vi börja pirka av vilka som inte kom till finalen. Men glöm inte spoilertag innan ni avslöjar nått sånt
Har tittat lite på Anna Brolins insta, final verkar skett 23 aug och start 24 jun.
2023-01-31, 17:07
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Så historien han har berättat för sin sambo är att både Cia och Karin har hoppat in i hans säng och börjat suga av honom medans han har sovit utan hans vilja.
Så enligt lag så har det skett två våldtäkter där inne 🤣

Märkligt att sambon har köpt den versionen, men jag antar att det är nån typ av självförsvars beteende. Att däremot kalla henne för sjuk inför hela Sverige känns lite väl hårt av Karin. Sambon är trotts allt det enda offret i detta, man kan låta henne hantera det hela utan att kalla henne för sjuk.
Det låter osannolikt att det skulle hänt som statisten tydligen tutat i sin fru, men nånting har ju hänt, det är ju uppenbart.
Det här kan bli spännande, hoppas på mer drama i fallet!
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hmm asså i vilket fall som helst , det är spännande att tom Victor framstår som sympatisk nu. Han var ju t.o.m. lite rolig som han håller på i torpet.
Jag har ändrat uppfattning om grabben nu, han e ju störtskön!
2023-01-31, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Varför inte Big Brother? Liknar mest det nu. Det där med bondgårdsliv och odling och djurskötsel verkar helt ha kommit bort och det är bara intriger. Lika bra att låsa in dem och låta dem göra upp.

Tror jag slutar titta, för det är inte det jag hade förväntat mig av ett program som heter Farmen.

Hade gärna sett fler äldre deltagare, hälften skulle varit 50+.
2023-01-31, 17:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
På vilket sätt är det önsketänkande, logiken går inte ihop oavsett hur du vrider och vänder på det.
Men jag tror inte det är nått som Cia själv skulle neka. Såg du när hon kom in eller? "Det bästa i mitt liv just nu är att jag är singel, jag är som ett rovdjur som älskar att jaga". Sen gick hon vidare till att prata om hur kåt hon blev av Vincent.
Du behöver inte försvara henne för jag tror inte det är nått som hon skäms för själv, vilket är bara bra såklart. farmen utspelar sig på 1800-talet för det behöver inte vi göra det.
Hur kan det komma sig att jag inte minns dessa två uttalanden tror du?

Hursomhelst, i vilket avsnitt ger hon komplimanger till den överåldrige slusken Vincent-Gutta?
2023-01-31, 17:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Kom tydligen ett erkännande igår kväll i samband med att Andreas sambo lämnade huset.
Big Brother huset?

Vadå lämnade huset? vilket?
2023-01-31, 18:02
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur kan det komma sig att jag inte minns dessa två uttalanden tror du?

Hursomhelst, i vilket avsnitt ger hon komplimanger till den överåldrige slusken Vincent-Gutta?
Ja det var märkligt att du inte mins sånt, du tänkte väl på Bullfettans röv eller nått Det var i Torpet del 1 i början när Cia kommer in med Päjvi, det är i samma avsnitt som hon snackar om Vincent också.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 18:20.
2023-01-31, 18:12
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hon visade axlarna samt mer underhudsfett på armarna för pengarna kan jag uppleva

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-31 kl. 18:14.
2023-01-31, 18:16
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Har tittat lite på Anna Brolins insta, final verkar skett 23 aug och start 24 jun.
Räknade om nu fick det till 22a juni- 21 augusti. Sebbe fyllde år i dagens avsnitt, och han fyller år 1991-07-12. Dagens avsnitt är avsnitt 18 men eftersom avsnitt 6, 11 och 16 är dubbeldagar så blir det alltså att det är deras dag 21 på farmen. Då är det alltså bara att räkna 21 dagar bakåt från 2022-07-12, vilket gör att man hamnar på 22a juni, och det blir samma när man räknar från J.C födelsedag (2022-07-06) så nu känner jag mig faktiskt rätt säker.. Brolin verkar ha 1-2 dagars fördröjning på det hon postar.
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 18:22.
2023-01-31, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Big Brother huset?

Vadå lämnade huset? vilket?
Nä, men titta! En downie.
För upplysning så utspelas Farmen i ett hus som heter norra brandstorp
Välkommen till tråden för övrigt.
2023-01-31, 18:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Kom tydligen ett erkännande igår kväll i samband med att Andreas sambo lämnade huset.
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Nä, men titta! En downie.
För upplysning så utspelas Farmen i ett hus som heter norra brandstorp
Välkommen till tråden för övrigt.
Nu missförstår du mig jag trodde vi pratade om Andreas Sambo därhemma?, dom på Farmen är mer Andreas tillfälliga sambos

P.S Jag fanns i tråden innan du var påtänkt i den
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-01-31 kl. 18:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in