Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-31, 16:46
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitarrpojken
Grymt värda priset p P3-Guld. Sen ang medlemmarna så ser man ju tydligt att Mårdis är MM o Hooja är JL. Här i tråden så står det ju tvärt om..FEL!!!

Jag har hela tiden trott tvärtom men nu när du säger det och jag granskat lite foton så har du nog rätt
Citera
2023-02-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
Jag har hela tiden trott tvärtom men nu när du säger det och jag granskat lite foton så har du nog rätt

Precis som många andra,men vi har rätt :-)
Citera
2023-02-05, 08:00
Medlem
jesussugers avatar
Värdelös musik, musik för fjortisar
Om 1 år kommer ingen komma ihåg dom
One hit wonder
Citera
2023-02-05, 11:13
Medlem
SilverSurfer4000s avatar
EDM-världens Leif å Billy. Jag tycker
Hooja är underhållande!
Citera
2023-02-05, 14:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Såg dokumentären om bandet, var rätt underhållande. Kan inte säga att jag skulle missunna dem deras framgångar, men det är inte min musikstil helt enkelt. Men de är ändå bättre än Fröken Snusk och alla förortsrappare.
Citera
2023-02-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Såg dokumentären om bandet, var rätt underhållande. Kan inte säga att jag skulle missunna dem deras framgångar, men det är inte min musikstil helt enkelt. Men de är ändå bättre än Fröken Snusk och alla förortsrappare.
Såg den nu på morgonen, och kan bara hålla med om att den var underhållande, riktigt bra faktiskt
Gillar att de går så all-in med sina karaktärer, kul humor med intervjuerna på P3guld

Och, jag ser mycket hellre att att mina ungar och deras kompisar går och trallar på deras låtar, leker att de gör saker som Hooja gör än att de sjunger skit från Snusk, Gozzi mfl...
Citera
2023-02-06, 17:12
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
One hit wonder

One hit wonder? Varenda låt har flera miljoner streams och just nu ligger flera låtar på top 50 på Spotify
Citera
2023-02-06, 17:32
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
One hit wonder? Varenda låt har flera miljoner streams och just nu ligger flera låtar på top 50 på Spotify
Om 1 år är han/dom bortglömda
Citera
2023-02-07, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
One hit wonder

Håller med. Hojta! Njut medan ni kan, det tar slut!
Citera
2023-02-07, 19:15
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza

Roligast var ju när dom gick på röda mattan och en fjollträsk reporter inte fattade vad en "fjälla" är
Citera
2023-02-08, 00:50
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstol28
Roligast var ju när dom gick på röda mattan och en fjollträsk reporter inte fattade vad en "fjälla" är
Ja, det var bland det roligaste som jag hört. Stockholmarna fattar nog mycket av vad killarna pratade om.
Citera
2023-02-08, 01:54
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Nu är det väl mycket skådespeleri och tillgjorda dialekter Deras andra musikprojekt är ju ”seriösare” och när de intervjuas där har de en helt annan dialekt/röst. Finns väl en anledning till att de är maskerade på scen.. Men underhållande och kul faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in