Citat:
Mina mobiltelefoner blir också lagom varma ibland om jag är uppe på dagen och mobilsurfar. men däremot blir de riktigt heta om jag är vaken nattetid (och ignorerar de första trakasserier). Så varma att man tror att mobilernas komponenter håller på att smälta. Batteriet töms dessutom betydligt snabbare. Det är nästan omöjligt att hålla i dem.
Citat:
Jag kan tillägga att förutom de kroppsliga symptom som jag råkat ut för sedan jag kom på att med EMP modul, (lösningen) i Augusti höstas (22-) så har jag även känt av knäppningar/stick i huvudet (gärnan) med ganska jämna mellanrum tidsmässigt ungefär en gång per 1-3e timme oavsett vad jag gör, trots att jag inte har utsatt mig för emp-strålning dom senaste 3 månaderna. Samtidigt har jag fortlöpande fått sämre inlärningsförmåga, kortidsminne, (glömska) samt periferiseende, jag märker en viss nedsättning av dessa förmågor även dom senaste veckorna utan att jag utsatt mig för själva strålningen, jag läste i Augusti om en person som hade lagt ut ett youtube klipp på ett EMP bygge som förstörde en iPhone på typ två decimeter avstånd från modulen, personen som manövrerade modulen verkade överleva strålningen och den styrkan borde räcka för att slå ut kropps-inplantaten.
https://youtu.be/0zQI_zWp3AY.
Obs! Jag avråder från att experimentera med emp-byggande om ni saknar kunskap om högspänning och strålnings spridande. Det räknas åtminstone som sabotage olagligt att störa mobilnätet etc (samhällsfunktioner) vilket kan leda till fängelse och höga skadestånd.
https://youtu.be/0zQI_zWp3AY.
Obs! Jag avråder från att experimentera med emp-byggande om ni saknar kunskap om högspänning och strålnings spridande. Det räknas åtminstone som sabotage olagligt att störa mobilnätet etc (samhällsfunktioner) vilket kan leda till fängelse och höga skadestånd.
Såg inte ditt inlägg och videoklippet du länkar till förrän nu. TI:ar verkar kunniga till skillnad från vanligt folk på Flashback som verkar mena att sånt där inte är möjligt.
Vet du om elektriska apparater laggar och blir överhettade istället för att bli trasiga direkt om de utsätts för EMP-attacker på längre avstånd?