2023-01-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Inhämtning Birger är värre nu. Nu kör dom åsiktsregistrering mot kritiker mot statens koronaåtgärder, föräldrar till tvångsomhändertagna, SD-synpatisörer, muslimer, bloggare, såna som skriver i sociala medier, varit i kontakt med psykiatrin, djurhållare, rasister, dissidenter och folk som individuelt rapporteras in efter argumentationsväxling grannfejder eller ren avundsjuka så att de kan buda på dennes bostad genom skambud efter att de jagat bort denne.

Menar du detta Grå Brödraskap som var under sossarna paraply? Eller menar du SÄK / MUST / SÄPO?

Det blev lite snurrigt här. Kom på att att det var regeringsskifte i höstas också, sånt ska väl tas i beaktning..
Citera
2023-01-22, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Menar du detta Grå Brödraskap som var under sossarna paraply? Eller menar du SÄK / MUST / SÄPO?

Det blev lite snurrigt här. Kom på att att det var regeringsskifte i höstas också, sånt ska väl tas i beaktning..

Numera utgörs det fallanger inom den civila säkerhetstjänsten på informatörsidan bland civilbefolkningen så det grå brörasjapet är i praktiken numera bara en flygel där. Moderaternas liberala krafter finns med i nätverken och detta blev allra tydligast under Reinfeldt. Klart springer de olika fallangerna oftast sina egna intressen oavsett om den är politisk, intressesfär eller sysslar med organiserad brottslighet.

Själva den personbaserade underrättelsens kontrollorgan skulle jag nog gissningsvis placera mellan KSI(MUST), MSB, länstyrelserna och UD.
Citera
2023-01-23, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Nu har jag fått fram en lösning på de modifierade neon transformatorerna som finns att köpa på nätet. Jag har köpt ett par stycken sådana och kom på att man kan serie/parallellkoppla två stycken så utlöser kortslutningsskyddet till/ från flera gånger sekunden då kunde jag få en iPhone 3a nära koppartrådsspolen att flimra lite mer än med den som jag beställde den 20/8, dock inte tillräckligt med strålning för att pajja den. Sedan kan man ju prova sig fram genom att även lägga till halvledare/enkelkomponenter i dess transformator inre kretsar, det har jag inte provat ännu. Var och en av transformatorerna avger en strömstyrka av 30 milliampere vilket man inte skadas av normalt sett. Att överskrida den=Livsfarligt! Gör det på egen risk. Det är höga spänningar. Efter påkomsten att koppla ihop flera transformatorer den 15/8 så minskade min muskelstyrka när jag körde en av övningarna i mitt rehab program för rygg/nacken, så den dagen orkade jag bara 6st reps på roddlyft som jag med samma vikt en vecka tidigare gjorde 10 reps, det är inplantatens påverkan, Det är ju 99,99% Säpo som tror dom kan hindra mig från att fortsätta med jakten på inplantaten. Inte omöjligt så länge man lever att släcka ner inplantaten! Sådan stor muskelstyrka minskning sker ju inte direkt på så kort tid av en formsvacka etc. Eller också anlitar man någon svartlistad elektriker att bygga en emp-modul om man skulle bli mer eller mindre invalidiserad av inplantat-elektroderna i huvudet. Jag gissar på att ca 10 000-30 000 individer i Sverige med vissa lättare diagnoser med fördelaktiga arvsanlag som blir utsatta för dessa hemliga operationer utan man blir upplyst om det. Rent odemokratiskt!

Jag kan tillägga att förutom de kroppsliga symptom som jag råkat ut för sedan jag kom på att med EMP modul, (lösningen) i Augusti höstas (22-) så har jag även känt av knäppningar/stick i huvudet (gärnan) med ganska jämna mellanrum tidsmässigt ungefär en gång per 1-3e timme oavsett vad jag gör, trots att jag inte har utsatt mig för emp-strålning dom senaste 3 månaderna. Samtidigt har jag fortlöpande fått sämre inlärningsförmåga, kortidsminne, (glömska) samt periferiseende, jag märker en viss nedsättning av dessa förmågor även dom senaste veckorna utan att jag utsatt mig för själva strålningen, jag läste i Augusti om en person som hade lagt ut ett youtube klipp på ett EMP bygge som förstörde en iPhone på typ två decimeter avstånd från modulen, personen som manövrerade modulen verkade överleva strålningen och den styrkan borde räcka för att slå ut kropps-inplantaten.
https://youtu.be/0zQI_zWp3AY.

Obs! Jag avråder från att experimentera med emp-byggande om ni saknar kunskap om högspänning och strålnings spridande. Det räknas åtminstone som sabotage olagligt att störa mobilnätet etc (samhällsfunktioner) vilket kan leda till fängelse och höga skadestånd.
Citera
2023-01-23, 17:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är en jävla global sekt/kult/sällskap som är ytterst ansvarig. Säkerhetstjänster och myndigheter är verktyg åt dessa individer som har inflytande och makt men framförallt irrationella trossystem för att förfölja oss. Uppenbarligen är de så mäktiga att de kan hemlighålla förföljelsen på 10 000-100 000-tals individer runtom världen.

Det är inte svårt att hemlighålla något irrationellt. Se bara det skit som fylls i forum om Gang Stalking - människor med irrationella tron som hellre tror på Gud/Satan och science fiction-teknologi än mänskliga och teknologiska resurser som är enorma.

Jag gissar att majoriteten av folket i dessa forum är hjärntvättade bortom räddning eller del av desinformationsoperationen.

Det är uppenbart för mig att det är en enda fet psykologisk och social operation för att styra och ha dominans av våra liv - av en grupp vi inte ens vet om eller varför annat än att de är otroligt mäktiga.

DET ÄR OLAGLIGT, OMORALISKT OCH SKADANDE VAD ÄN DE PÅSTÅR.
Senast redigerad av RiktigTI 2023-01-23 kl. 17:20.
Citera
2023-01-23, 19:57
Avslutad
Postade en tråd om mina apparater som utsätts för störningar om jag är uppe sent på natten och tråden raderades. Frågade varför och fick då svar från folk som inte verkade tro på det jag sa om mina mobiltelfoner, tv och dator. Jag tolkar det som att vi inte har sån teknologi?

Vem kan det annars vara då? Utomjordingar? Varför i hela friden skulle de bry sig huruvida en människa är uppe så sent (och råkar störa sina grannar)? Jag blir bokstavligen galen.
Senast redigerad av Inst3506 2023-01-23 kl. 20:01.
Citera
2023-01-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Postade en tråd om mina apparater som utsätts för störningar om jag är uppe sent på natten och tråden raderades. Frågade varför och fick då svar från folk som inte verkade tro på det jag sa om mina mobiltelfoner, tv och dator. Jag tolkar det som att vi inte har sån teknologi?

Vem kan det annars vara då? Utomjordingar? Varför i hela friden skulle de bry sig huruvida en människa är uppe så sent (och råkar störa sina grannar)? Jag blir bokstavligen galen.

Spöken har ju enligt utsago haft åverkan på elektriska apparater. Om vi nu väljer att tro på spöken alltså.

Nån fjärrstyr din lur eller dator helt enkelt
Citera
2023-01-23, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Spöken har ju enligt utsago haft åverkan på elektriska apparater. Om vi nu väljer att tro på spöken alltså.

Nån fjärrstyr din lur eller dator helt enkelt
En famljemedlem har också frågat om det inte kanske var en ond ande men jag har aldrig sett någon. Jag har aldrig sett någon av mina möbler flytta av sig själv tex. Den som trakasserar mig tycks inte kunna läsa mina tankar heller.

Men allt jag skrev i denna tråd angående trakasserierna mot mig är 100% sant. Jag vet däremot inte vem som ligger bakom.

Angående fjärrstyrning. hur kan man göra det i så fall? De kan tex slå ut mitt trådlösa tangentbord tillfälligt även utan internetuppkoppling och de kan även göra så att båda mina mobiltelefoner av olika modell drabbas av överhetta så det blir nästan omöjligt att hålla dem i handen. Detta även utan wifi. Det sker främst när jag är uppe på natten.
Senast redigerad av Inst3506 2023-01-23 kl. 21:52.
Citera
2023-01-24, 20:54
Medlem
Citat:

Angående fjärrstyrning. hur kan man göra det i så fall? De kan tex slå ut mitt trådlösa tangentbord tillfälligt även utan internetuppkoppling och de kan även göra så att båda mina mobiltelefoner av olika modell drabbas av överhetta så det blir nästan omöjligt att hålla dem i handen. Detta även utan wifi. Det sker främst när jag är uppe på natten.

Fjärrstyrning kräver ett nätverk skulle jag gissa. Det sker ju via internet. Det finns säkert fler mer kunniga i den frågan än jag här på Flashback.

Du tror inte dina telefoner blir varma av att användas? Min blir ju varm om den används och jag håller i den..
Citera
2023-01-25, 06:40
Medlem
Neotroner i psykmediciner direkt från staten?

Terroriserar staten och läkemedelsföretag samt läkare psykasjuka med neorealistiska läkemedel som är ren skit så man hör röster? Som man inte gjorde innan man blir sjuk? Pratar av egen erfarenhet och fann den här sidan där detta kommer klassas som konspirationsteorier. Men jag kallar det för terrorism från staten och läkemedelsföretag.
Jag har bara blivit i sämre skick av mina mediciner. Misstänker att de lägger det i sömnmedicin också. Läs första inlägget på länken. Exakt detta har hänt mig.

https://www.quora.com/How-do-you-remove-nueral-transmitters-or-disable-microchips-in-human-beings

Lite citat

”Me myself am a TARGETED INDIVIDUAL THROUGH IMPLAPLANTS that are put into drugs that I take I won’t say where exactly but some area in Northern California. I unfortunately have a drug problem which doesn’t help the matter at all but I am and the addiction is stronger than the will to not touch the drugs which I know have these “forgeign” objects in them. They’re even now currently now threatening me with physical harm and even my family members physical well being. These people are people I used to hang around and pretended to be close to me and be my “friend”. ”
Senast redigerad av agrymmi 2023-01-25 kl. 07:00.
Citera
2023-01-25, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agrymmi
Terroriserar staten och läkemedelsföretag samt läkare psykasjuka med neorealistiska läkemedel som är ren skit så man hör röster? Som man inte gjorde innan man blir sjuk? Pratar av egen erfarenhet och fann den här sidan där detta kommer klassas som konspirationsteorier. Men jag kallar det för terrorism från staten och läkemedelsföretag.
Jag har bara blivit i sämre skick av mina mediciner. Misstänker att de lägger det i sömnmedicin också. Läs första inlägget på länken. Exakt detta har hänt mig.

https://www.quora.com/How-do-you-remove-nueral-transmitters-or-disable-microchips-in-human-beings

Lite citat

”Me myself am a TARGETED INDIVIDUAL THROUGH IMPLAPLANTS that are put into drugs that I take I won’t say where exactly but some area in Northern California. I unfortunately have a drug problem which doesn’t help the matter at all but I am and the addiction is stronger than the will to not touch the drugs which I know have these “forgeign” objects in them. They’re even now currently now threatening me with physical harm and even my family members physical well being. These people are people I used to hang around and pretended to be close to me and be my “friend”. ”

Ja, enligt teorin Voice To Skull, så kan kommunikation ske direkt in i pallet på en. Oerhört läskigt.
Citera
2023-01-27, 17:45
Medlem
Citat:

Fantisera kan man ju i vilken riktning som helst. Kanske är de ute efter ditt RH negativa blod, kanske är du ett av de sista neandertalarna som homo sapiens vill ta död på, kanske lever vi i en stor simulator, kanake är reptilianerna förklädda till männiakor, kanske....

Citat:
En famljemedlem har också frågat om det inte kanske var en ond ande men jag har aldrig sett någon. Jag har aldrig sett någon av mina möbler flytta av sig själv tex. Den som trakasserar mig tycks inte kunna läsa mina tankar heller..

Buhu ett spöke
Senast redigerad av Signalspaning 2023-01-27 kl. 18:40.
Citera
2023-01-29, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agrymmi
Misstänker att de lägger det i sömnmedicin också.
Vad tar du för sömnmedel?
Kanske är kombinationen?
Om du inte har förtroende nog för din läkare och kan be om hjälp där d.v.s.

Godnatt
Hakuna matata
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in