2022-11-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Här är en länk som delades förut:
https://gofile.io/d/hMbBls

Minns du berättade om dina ex som du dras till .. sociopaterna.
Stefan och Lena var som gjorda för varann. Jag gissar de fann varandra i sjukdomen och med den sjukdoms vinst det gav. Hanna var ju som ett barn och har för mig Stefan och Lena skojades om att de kunde adoptera henne.. arvet har hon ju.

HD är ju mormor och mamma på samma gång i enlighet med arvet.
Stefan var ju lite som Emil som hissa med systern ?

Ja, tack och lov inte så många ex i den stilen, men en är en för mycket.

Det var intressant, följde som sagt länge men inte så pass att jag kommit så långt som till det du beskriver med sjukdomar, mer om Hannas personlighet... och arvet. Det här blir spännande läsning

Och TACK, den länken verkar funka!
Citera
2022-11-20, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenOfKidsAndCats
Ja, tack och lov inte så många ex i den stilen, men en är en för mycket.

Det var intressant, följde som sagt länge men inte så pass att jag kommit så långt som till det du beskriver med sjukdomar, mer om Hannas personlighet... och arvet. Det här blir spännande läsning

Och TACK, den länken verkar funka!
Inget varar för evigt, Stefan slog ett slag för autismen för Sverige i tiden.
Citera
2022-12-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Inget varar för evigt, Stefan slog ett slag för autismen för Sverige i tiden.

Hade han en diagnos? Han är ju onekligen skum i sina förhör.

Inte speciellt smart verkade han vara heller för han babblade på rätt bra till folk runtomkring sig.
Citera
2022-12-04, 14:34
Medlem
SD verkar ha varit en person som aldrig kunde hålla truten. När jag lyssnar på förhör med honom känns det påfrestande, inte minst hans pipiga röst.

Mycket illa med de ansvariga som borde ha fångat upp honom innan HD-domen proklamerades, så att han kunde ta sitt liv. Eller hur det nu gick till när han dog...

Hade i stället gärna sett honom dväljas på kåken i 18 år.
Citera
2023-01-03, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Hade han en diagnos? Han är ju onekligen skum i sina förhör.

Inte speciellt smart verkade han vara heller för han babblade på rätt bra till folk runtomkring sig.

Nej han hade ingen autismdiagnos. När man tittar på hemmavideon från hans föräldrars första möte med sitt nya barnbarn, där han låtsas stampa på sin nyfödda förstfödda i spjälsängen, bänder upp bebisens öga osv. så får man snarare intrycket att han hade nån form av personlighetsstörning som hans närmaste omgivning hade svårt att hantera.
Citera
2023-01-03, 07:50
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Nej han hade ingen autismdiagnos. När man tittar på hemmavideon från hans föräldrars första möte med sitt nya barnbarn, där han låtsas stampa på sin nyfödda förstfödda i spjälsängen, bänder upp bebisens öga osv. så får man snarare intrycket att han hade nån form av personlighetsstörning som hans närmaste omgivning hade svårt att hantera.
Han hade väll svårt med känslor egentligen ?
Som att våldföra sig på något sedan för att se hur andra personer reagerar känslomässigt endast då förstod Stefan. "Triangulering" på något sätt, "Är det så här jag ska reagera" sedan emulerar knäppskallen känslorna.

Stampa bäbis med våldförandet på flickans ögon..
Så personlighetsstörning okej, något du kan säga om den störningen ?
Citera
2023-01-03, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Han hade väll svårt med känslor egentligen ?
Som att våldföra sig på något sedan för att se hur andra personer reagerar känslomässigt endast då förstod Stefan. "Triangulering" på något sätt, "Är det så här jag ska reagera" sedan emulerar knäppskallen känslorna.

Stampa bäbis med våldförandet på flickans ögon..
Så personlighetsstörning okej, något du kan säga om den störningen ?

Hej. Finns inget som inte redan är sagt 1000 ggr redan i tråden. Men det vet du ju.
Citera
2023-01-03, 07:58
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Hej. Finns inget som inte redan är sagt 1000 ggr redan i tråden. Men det vet du ju.
Precis,
God morgon
Citera
2023-01-26, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
– Så mycket besvär var Lena för exfrun att hon kände sig lättad när hon var försvunnen, säger Therese Johansson, och fortsätter;
– Det finns inget som tyder på att hon är kapabel att utföra mord. Men Lena är ett problem om de skulle försöka reparera förhållandet.

Citat.
Stefan H, NA

https://www.na.se/artikel/just-nu-aklagaren-svaret-pa-vem-som-mordade-lena-wesstrom-ar-alltsa-45-aringen-folj-direktrapporten- fran-rattegangen-om-hjarstamordet

Varför skulle hon inte ha varit kapabel till det ? Om barnflickan i Knutby kunde döda .
Och H som både har blivit nedtryckt i så många år och såg det som L:s fel . Och dessutom verkar vara rätt störd och verkar på nåt vis även vara styrande .
Citera
2023-01-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Vad tror ni han gjorde på Gustavsviks Gym och Bad mordnatten OCH den tänkta mordnatten?
Lånade en hantel / verktyg ?
Citera
2023-01-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
s. 446

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs/@@147:a064c10f54283eba42a5b195588f6519

Någon har varit in o raderat från Lenas enhet .
Citera
2023-01-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Någon har varit in o raderat från Lenas enhet .
Visst Borde det gå att se om så var fallet? (Jag är på din sida i detta.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in