2023-01-28, 19:59
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jo för City har ju aldrig tagit in spelare som deklarerat att dom vill lämna. Håland gick ju t.om. ut öppet med vilka klubbar han valde mellan

whataboutism

Men om det är någon jag kan minnas som City varit efter som inte dykt upp på träningarna? Kane?

För Haaland slutade ju inte att dyka upp hos Dortmund när han pratade om andra klubbar?
Citera
2023-01-28, 21:58
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
whataboutism

Men om det är någon jag kan minnas som City varit efter som inte dykt upp på träningarna? Kane?

För Haaland slutade ju inte att dyka upp hos Dortmund när han pratade om andra klubbar?

Sterling hade en no show på melwood när han skulle till City, skulle sagt "där fick ni" om det inte vore för era bottenlösa fickor.
Citera
2023-01-28, 22:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Sterling hade en no show på melwood när han skulle till City, skulle sagt "där fick ni" om det inte vore för era bottenlösa fickor.
Abu Dhabi City är en väldigt ärorik klubb med en tung och stolt historia.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-01-28 kl. 22:12.
Citera
2023-01-28, 22:21
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
ibland så gillar jag dig.
Citera
2023-01-29, 09:14
Medlem
Beaver14s avatar
Anthony Gordon klar för Newcastle. Får erkänna att jag inte sett mycket av honom, bara hört att han ska vara lovande. Tycker ändå det är en märklig värvning när de nyss signat Isak, som enligt mig är en mer etablerad spelare.

Men men, det gör inget om oljepengarna spenderas på spelare jag inte blir skrämd av.

Caicedo har lämnat in en officiell transferbegäran. Han gör allt från sitt håll för att få igenom en flytt i alla fall. Brighton att stängt av honom från träning från till att transferfönstret stänger.
Citera
2023-01-29, 12:47
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Anthony Gordon klar för Newcastle. Får erkänna att jag inte sett mycket av honom, bara hört att han ska vara lovande. Tycker ändå det är en märklig värvning när de nyss signat Isak, som enligt mig är en mer etablerad spelare.

Men men, det gör inget om oljepengarna spenderas på spelare jag inte blir skrämd av.

Caicedo har lämnat in en officiell transferbegäran. Han gör allt från sitt håll för att få igenom en flytt i alla fall. Brighton att stängt av honom från träning från till att transferfönstret stänger.

Gordon är väl en ytter så det bör ju inte påverka Isak speciellt mycket? De gånger jag sett har Newcastle kört 4-3-3 så antar att det blir t.ex. Gordon-Isak-Almiron (eller Saint Maximin).

Får se vad som händer med Caicedo, tycker alltid det är tråkigt när spelare ska uppträda som rövhål mot sina klubbar bara för att få igenom en övergång. Tycker man förväntar sig mer av spelare på den nivån. Bra spelare dock. Minns att vi hade chansen att signa honom billigt till Man Utd, om jag inte minns fel var det Valencia som var imponerad av honom och rekommenderade honom, och han scoutades nog också, men det var väl det klassiska "Han kommer aldrig vara bra nog för PL" sen plockar Brighton in honom och året senare slåss alla toppklubbarna om att signa honom för 15 gånger mer än vad Brighton spenderade. Samtidigt, hade Man Utd plockat in honom så är väl risken att han hade varit på lån till Bolton nu eller liknande. Brighton verkar vara en optimal miljö om man vill utvecklas.
Citera
2023-01-29, 13:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Som sagt, det är en viss skillnad på A och B laget till AFC,

Tror snarare att det är en viss back med öl som behöver att läggas in på det närmsta dårhuset.
Tror gör man i kyrkan är 130 % säker på det
Citera
2023-01-29, 14:50
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Gordon är väl en ytter så det bör ju inte påverka Isak speciellt mycket? De gånger jag sett har Newcastle kört 4-3-3 så antar att det blir t.ex. Gordon-Isak-Almiron (eller Saint Maximin).

Får se vad som händer med Caicedo, tycker alltid det är tråkigt när spelare ska uppträda som rövhål mot sina klubbar bara för att få igenom en övergång. Tycker man förväntar sig mer av spelare på den nivån. Bra spelare dock. Minns att vi hade chansen att signa honom billigt till Man Utd, om jag inte minns fel var det Valencia som var imponerad av honom och rekommenderade honom, och han scoutades nog också, men det var väl det klassiska "Han kommer aldrig vara bra nog för PL" sen plockar Brighton in honom och året senare slåss alla toppklubbarna om att signa honom för 15 gånger mer än vad Brighton spenderade. Samtidigt, hade Man Utd plockat in honom så är väl risken att han hade varit på lån till Bolton nu eller liknande. Brighton verkar vara en optimal miljö om man vill utvecklas.
Jaha, trodde Gordon var central anfallare. Visste ännu mindre ön jag trodde alltså...
Citera
2023-01-29, 14:54
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Jaha, trodde Gordon var central anfallare. Visste ännu mindre ön jag trodde alltså...

Tror han spelade centralt lite när Calvert-Lewin var skadad och Everton inte hade några alternativ alls, så du är inte helt fel ute. Men i grunden är han väl mer av en ytter eller t.o.m en 10a bakom anfallaren. Skulle nästan vilja dra lite paralleler med Trossard som är en vänsterytter men som känns ganska mobil och flexibel och kan spela över flera positioner därframme. Men visst, finns Everton fans eller andra som säkert har bättre koll.
Citera
2023-01-29, 14:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

40+ men är den på forumet som beter sig mest som du vore under 15.

Gissar på att du även skriver penaldo, pessi i diskussioner som behandlar dessa.
Citera
2023-01-29, 15:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
40+ men är den på forumet som beter sig mest som du vore under 15.

Gissar på att du även skriver penaldo, pessi i diskussioner som behandlar dessa.
Jag beter mig alltid som en vuxen, saklig, erfaren och hedersam man, den saken är klar.

Men till skillnad från dig och div andra användare, så är inte jag så himla lättkränkt av mig. Dessutom så klarar jag av att skilja mellan skämt och fakta, vettu.

Förresten, hur går det för Notts County?
Citera
2023-01-29, 15:44
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jag beter mig alltid som en vuxen, saklig, erfaren och hedersam man, den saken är klar.

Men till skillnad från dig och div andra användare, så är inte jag så himla lättkränkt av mig. Dessutom så klarar jag av att skilja mellan skämt och fakta, vettu.

Förresten, hur går det för Notts County?

Haha rolig. Du är den enda på forumet som sitter och skriver ökennamn om varenda klubb som finns.

Minns själv att du sagt ”om någon skriver något om Arsenal så försvarar jag dom”.

Och varje gång någon annan försöker ”försvara sig” så skriver du ALLTID ”men sluta vara så lättkränkt det var ju bara på skoj”.

Kan du bete dig som en normal 40åring något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in