2022-11-05, 15:22
Medlem
Halloween2s avatar
Burnley går för säsongens första förlust. Tappar det helt i andra halvlek.
Citera
2022-11-05, 15:46
Medlem
MosesMetares avatar
Andra förlust väl? De förlorade ju tidigt på säsongen borta mot Watford.
Citera
2022-11-05, 17:44
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
Andra förlust väl? De förlorade ju tidigt på säsongen borta mot Watford.

Var ju snack tidigare (någon vecka sedan) att dom ledde ligan för att dom inte hade förlorat en match men gått många kryss.

Hoppas City för övrigt köper Bellingham till sommaren.
Citera
2022-11-05, 18:17
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Var ju snack tidigare (någon vecka sedan) att dom ledde ligan för att dom inte hade förlorat en match men gått många kryss.

Kom igen vi kan väl få någonting.
Citera
2022-11-05, 18:36
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Kom igen vi kan väl få någonting.

Gundogans kontrakt går ut till sommaren, enjoy!
Citera
2022-11-05, 23:44
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Den här sagan kring Bellingham börjar bli lite för intressant för mitt tycke, först Madrid och nu är Liverpool favoriter till att värva han.

Om jag får vara lite kontroversiell så tycker jag FIFA borde tvinga han hit som kompensation för att vi inte fick Haaland.
Citera
2022-11-06, 00:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Är helt övertygad om att vi kommer att få med oss 3p från Silent Bridge tomorrow🏆😊
Citera
2022-11-06, 07:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Den här sagan kring Bellingham börjar bli lite för intressant för mitt tycke, först Madrid och nu är Liverpool favoriter till att värva han.

Om jag får vara lite kontroversiell så tycker jag FIFA borde tvinga han hit som kompensation för att vi inte fick Haaland.
Real tar honom om dom vill men finns inget behov för en engelsman i Real.

Liverpool fick inte heller Håland.
Citera
2022-11-06, 07:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Vad ska City med honom till? Det är en ny Jadon Sancho, bara för att han är engelsman så är han överhypad.
Citera
2022-11-06, 07:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Burnley går för säsongens första förlust. Tappar det helt i andra halvlek.
Andra...
Citera
2022-11-06, 07:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Kolla bara tabellen eller följ lagen så vet du att det inte stämmer ?
Citera
2022-11-06, 07:43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Ska egentligen inte lägga mig i här men måste ändå fråga, vad är det konstiga med att säga att han kan bli en av de bästa tiorna i världen? Han har inte sagt att det är topp 5 han menar direkt. Och utöver KdB vilken spelare i samma offensiva roll är bättre? Gundogan osv som nån skrev spelar ju inte i samma roll så tycker det är en knepig jämförelse faktiskt. Göder onödigt tjafs själv men ni babblar om att generalen är jobbig och dum i huvudet och allt vad det heter ändå är ni tvungna och tjafsa med han varenda vecka, vet inte hur länge det hållt på men lär fortsätta om ni heller inte höjer nivån ✌

Väldigt många skador på Chelsea nu, är faktiskt dåligt och inte vinna i detta läget känner jag. Blir besviken om det blir förlust men kryss kan duga så länge Liverpool löser Spurs.. prio nr 1 är att komma topp 4 och före Tottenham, allt annat är en bonus!

Vilka hade ni startat med i VM om ni var Southgate? Är det inte knepigt att White inte kommer med? Tomori också? Ska bli kul att se Bellingham iallafall, det laget som köper han i sommar har säkrat en juvel för 10-15 år, förmodligen Real Madrid!!
En av dom bästa " tiorna" lär många "tior" vara nu för tiden då dom flesta lagen har slutat spela dom.
433 är vad nästan alla spelar nu och det finns ingen plats för "tior", vilket är jävligt tråkigt för dom var underhållande. Men Ödegård går inte ner som en av dom bästa mittfältarna.

Tror ingen ens hade tagit ut samma trupp som Southgate Tomori borde verkligen få vara med före Harry.. White? Nej. Före vem? Det är så typiskt England också "football's coming home" men nej! Den gör aldrig det för det är för dåligt lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in