Citat:
Robin berättar vad Lukas sagt om förhållandet med Bella
Att barnen säger saker väcker också hans oro.
Robin säger att hon aldrig skulle skada sina barn och kan vara en fantastiskt mamma men har svängningar ibland.
Robin är inte ofärgad av Lukas, tvärtom.
Robin har faktiskt fram tills sista veckan innan J dör litat på att Bella kan avlasta honom.
När hon tar med barnet till Victor så är det Robins vecka men han behöver avlastning för att bröderna sliter på varandra och han vänder sig då till Bella.
Om han delade Lukas uppfattning om Bella agerar han då som en ansvarsfull förälder?
Eller är det så att han tyckte Bella var en person han kunde vända sig till när det gällde barnen?
Robin har dessutom kontakt med Anna som är halvsyster till Linus - Linus är Lukas bror.
Att barnen säger saker väcker också hans oro.
Robin säger att hon aldrig skulle skada sina barn och kan vara en fantastiskt mamma men har svängningar ibland.
Robin är inte ofärgad av Lukas, tvärtom.
Robin har faktiskt fram tills sista veckan innan J dör litat på att Bella kan avlasta honom.
När hon tar med barnet till Victor så är det Robins vecka men han behöver avlastning för att bröderna sliter på varandra och han vänder sig då till Bella.
Om han delade Lukas uppfattning om Bella agerar han då som en ansvarsfull förälder?
Eller är det så att han tyckte Bella var en person han kunde vända sig till när det gällde barnen?
Robin har dessutom kontakt med Anna som är halvsyster till Linus - Linus är Lukas bror.
Nej det var inte R vecka när hon åker till denna V, det skedde på fredagen, dagen när det skiftar till I vecka.
Nu är det ju dock så att jag känner R och hört honom beskriva I långt innan L kom in i bilden och nej han är inte färgad av L.
Han talar absolut om vad L sagt och vad barnen säger men det är bara klargöranden.
Jag vet dessutom att hela hans beskrivning av I inte finns med i FUP, han beskriver I (och har gjort i typ 3år till mig) precis som L gör när dom beskriver henne som person.
...Eller om jag säger såhär:
När jag läser L förhör så får jag gåshud då jag nästan tror det är R som beskriver henne.
L överdriver inte i ett enda förhör när han beskriver henne som person och hennes karaktärsdrag.
Så, nu har vi slagit hål på ditt BS....