2023-01-27, 19:27
  #397
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Om ryssland går ihop med kina och nordkorea etc.. så kommer dom mycket väl kunna vinna.

Varför skulle Kina vilja beblanda sig med ryssarna. Vad tjänar de på det?
Citera
2023-01-27, 19:28
  #398
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Hemskt och fruktansvärt att se denna utveckling. Hur långt är ni beredda att gå i ert rysshat? Vill ni själva skickas till fronten eller se era söner stupa för en konflikt som vi inte har att göra med?

Är det att atombomber flygger som krävs för er? Skärpning nu!

EU ska ge fan i att skicka pansarvagnar. Det är en obehaglig eskalering. Den nya verkligheten är att Ryssland har utökat sitt territorium och de kommer inte ge upp det. Nu är det förhandling som gäller.

Vänsterliberalerna här på denna tråd och på den stora tråden har nog inga gränser.

Så länge dom får utrota Ryssland och får promota kommunism/vänsterliberalism och HBTQ/pedofili så är dom nöjda.
Citera
2023-01-27, 19:34
  #399
Bannlyst
Lula lägger sitt veto mot att skicka ammunition från Brasilien till stridsvagnar i Ukraina
https://www1.folha.uol.com.br/mundo/2023/01/lula-veta-envio-de-municao-do-brasil-para-tanques-na-ucrania.shtml

Eurofascister lyckades inte vinna i Sydamerika
Citera
2023-01-27, 19:54
  #400
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
De enda idioterna här är Putin och hans lakejer som sprider lögner och försöker så tvivel över situationen i Ukraina. Zelensky har erkligen utvecklats och är en hjälte av sällan skådad rang både för de sina och för den fria världen. Den du så gärna vill se brinna. Putin är i jämförelse som en liten råtta som gömmer sig för allt och alla, inklusive de egna. Patetisk!
Det finns inga hjältar i det här. Putin och Zelensky är båda skurkar. Det är som att Hitler och Stalin slåss och du tar parti för en av dem. Zelensky är ett rövhål som är i maskopi med nazister. Ukraina är det mest nazistiska landet i världen. Putin är Putin och det behövs inte sägas mer, han är en skurk.

Det är helt onödigt att väst lägger sig i detta. Det hade varit över i Mars förra året om inte väst hade lagt sig i, Ukraina var redo att förhandla med Putin men Boris Johnson med USA och EU i ryggen sa till Zelensky att inte förhandla med Putin och att de skulle ge Zelensky alla vapen och pengar han behöver.

I backspegeln så hade det varit ett billigt pris för att undvika vad som nu kan bli ett världskrig med kärnvapen. Donbass skulle då vara ryskt och Ukraina neutralt, det var Putins krav. Massor liv hade sparats. Om Zelensky skulle förhandla nu på samma villkor så är det över. Världskrig eller förhandla, det är inte ett svårt val.
__________________
Senast redigerad av MachDiamonds 2023-01-27 kl. 19:56.
Citera
2023-01-27, 20:08
  #401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Det finns inga hjältar i det här. Putin och Zelensky är båda skurkar. Det är som att Hitler och Stalin slåss och du tar parti för en av dem. Zelensky är ett rövhål som är i maskopi med nazister. Ukraina är det mest nazistiska landet i världen. Putin är Putin och det behövs inte sägas mer, han är en skurk.

Det är helt onödigt att väst lägger sig i detta. Det hade varit över i Mars förra året om inte väst hade lagt sig i, Ukraina var redo att förhandla med Putin men Boris Johnson med USA och EU i ryggen sa till Zelensky att inte förhandla med Putin och att de skulle ge Zelensky alla vapen och pengar han behöver.

I backspegeln så hade det varit ett billigt pris för att undvika vad som nu kan bli ett världskrig med kärnvapen. Donbass skulle då vara ryskt och Ukraina neutralt, det var Putins krav. Massor liv hade sparats. Om Zelensky skulle förhandla nu på samma villkor så är det över. Världskrig eller förhandla, det är inte ett svårt val.

Ser jag dig bli våltagen och rånad så påminn mig att bara ognorera dig...
Citera
2023-01-27, 20:12
  #402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Varför skulle Kina vilja beblanda sig med ryssarna. Vad tjänar de på det?

Det lite roliga är att de bidar sin tid. De bara väntar på att få exploatera ryssland. Inte fan har de något intresse att se ryssland som likvärdigt. Det är det inte heller. Kommer bli som en lyckad afrika expansion i värsta fall.. För oss.

Men jag hoppas verkligen de förintas, om så av kina eller vem som egentligen, och det betyder inte med militära medel enbart, vilket är så jävla förnedrande för dem. De ska ha det.

De förstår inte hur jävla ensamma de är förrän det är försent.
Citera
2023-01-27, 20:25
  #403
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag har sagt länge att det kommer bli kärnvapenkrig. Hur kan man vara så jävla naiv att man inte fattar det. Jag tror globalisterna vill ha ett
sönderbombat Europa. Detta är därför media och hela världen smutskastade Trump. Om Trump suttit vid makten hade det aldrig blivit krig och det vore en katastrof för globalisterna. Dom är jävulen i mänsklig form.

Globalisterna/vänsterlibs/Biden/Clinton/Left-Nato älskar overseas krig.

Denna proxy är perfekt.

Nato är ett pro marxistiskt projekt.

Nato är för vönsterliberalism och socialism.
__________________
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2023-01-27 kl. 20:34.
Citera
2023-01-27, 20:50
  #404
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Inget land med kärnvapen kan räknas ut....

Europas nationer kan bittert få ångra att de la sig i att en forna östmakt tas tillbaka.

Hoppas inte för mycket. Det mesta tyder på att det är Ivan som kommer att ha anledning att ångra sig, i generationer framåt. Ryssland förhåller sig till Västvärlden som ett utedass till CERN-laboratoriet. Ett U-land som ska veta sin plats.
__________________
Senast redigerad av flesh-flute 2023-01-27 kl. 20:57.
Citera
2023-01-27, 21:26
  #405
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
Hittade detta från nån professor finne Seppo Niemi (ingen aning vem det är ) : Extremely bloody spring is coming. However, at the end of the day, those new capabilities cannot prevent a NATO defeat. In other words, US and western commanders will sooner or later have to face an even worse choice: defeat or nuclear war and Europe (the EU) is sleepwalking with the US into the same Armageddon.

Hoppas det inte blir så 😥😥 . https://greatpowerrelations.com/ukraine-crisis-overview-of-2022-outlook-for-2023/
OBS står längst ner i den långa artikeln

https://russiancouncil.ru/en/seppo-niemi/

Du kan lika gärna fråga gerasimov.
Citera
2023-01-27, 21:38
  #406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Vänsterliberalerna här på denna tråd och på den stora tråden har nog inga gränser.

Så länge dom får utrota Ryssland och får promota kommunism/vänsterliberalism och HBTQ/pedofili så är dom nöjda.

Det roliga är att din mamma nog är en HBTQ queen, hon sa det när hon tiggde och horade sig tror jag.. Hörde det och dina båda pappor är de första att föda en bastard av barn. Det mer intressanta är nog att det kommer från ryssland, land of the gay trade.

Summering, du är inte värd mer än bajs. Men ta det inte personligt, det är putins fel. Allt.Men du är för dum för att förstå det verkar det som.
__________________
Senast redigerad av Dcman 2023-01-27 kl. 21:44.
Citera
2023-01-27, 21:50
  #407
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Det roliga är att din mamma nog är en HBTQ queen, hon sa det när hon tiggde och horade sig tror jag.. Hörde det och dina båda pappor är de första att föda en bastard av barn. Det mer intressanta är nog att det kommer från ryssland, land of the gay trade.

Summering, du är inte värd mer än bajs. Men ta det inte personligt, det är putins fel. Allt.Men du är för dum för att förstå det verkar det som.

Ahh vi kör numera denna drit.. typ knolla sönder din mamma i smulor.

Hade högre tankar om dig än så Dcman.
__________________
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2023-01-27 kl. 21:53.
Citera
2023-01-27, 21:57
  #408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Ahh vi kör numera denna drit.. typ knolla sönder din mamma i smulor.

Hade högre tankar om dig än så Dcman.

Såg du de tidigare inläggen? Jag anpassar mig till nivån. Användaren är inte värt ett skit och verkar vara mycket förolämpad i de termer hen själv använder, så bara kul att reta den jäveln. Värdelöst kreatin för övrigt.

Men varför står du upp för denna? Hmm?🤔😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in