Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Känner du henne väl?
Vad är det jag inte borde tro på menar du?
Varför drar du in mig i besluten som gäller Bellas barn?
Jag drar mina slutsatser efter att han dödat ett barn och med stöd av de lögner och det skitsnack vi ser i förundersökningen samt hur han gått runt och matat en historia till flera olika människor.
Bella visste väl ingenting om det före J död och före hon har kunnat läsa i förundersökningen om hur skitspridaren gått på.
Hon tyckte han var jobbig och ville att han skulle flytta men hon trodde ju inte att han skulle skada barnen.
Du kan läsa om det i förundersökningen.
Lukas ljuger säger du, tror du då att också E ljuger i detta förhör, nej ett mer sanningsenligt barn får man nog leta efter, eller du tror kanske att L har sagt till E att han skall säga allt detta.
Detta är scannat ur Video förhör med E 27/7-22, Lukas grips 25/7-22 och kan under inga omständigheter ha talat om för E vad han skall säga i ett eventuellt polisförhör .
Fhl Mm. Berätta för mig, vilka är det som är i din familj?
E Mamma, Lukas, pappa och Junie och Vincent.
Fhl Och Vincent. Ja. Mm. Och berätta lite för mig om Lukas.
E Lukas är den enda som tar hand om mig, Vincent och Junie. Mamma, hon gör ingenting
med mig och Vincent... eller jo, hon är iväg med mig ibland för... Senast jag var iväg
med mamma, det var när jag var på en våffelbutik och träffade någon kompis men
annars var det flera månader sen jag var iväg med mamma. Hon gör ingenting med oss,
mig, Vincent och Junie längre