2023-01-10, 21:18
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Och att pojkarna säger att de inte får mat om Lukas inte är där?
Hon säger ju själv att hon inte vart hemma mycket.

Valet mellan att vara hemma med sitt barn och sitt ex eller utan barn och ny pojkvän borde inte vara så svårt. Lukas var ju på väg att flytta, säger ju barnen med. Tror inte barnen ljuger.

Om inte annat så kunde hon ringt polisen och bett om hjälp att bli av med honom då det är hennes hus. Alternativt tagit tag i en avhysning.

Hon försörjde honom? När han köpte mat och gav henne halva sin inkomst från föräldrapenningen?

Ingen som tar dina protester på allvar, tydligt att du också är manipulerad av bruden.
Hon hade inget val
Lukas ville inte byta och låta henne vara föräldraledig.
Att ha ett ex hängande runt benen som inte ville flytta hade hon gjort en längre tid.
Hon försörjde honom ja.
Hon är för snäll för att sätta ner foten mot något av sina ex och hon vill barnen ska ha kvar sina kontakter.
Du tar dom uppenbarligen på allvar eftersom du försöker svara på dom.
Det jag säger står i förundersökningen för den som vill läsa.
Citera
2023-01-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Hon hade inget val
Att ha ett ex hängande runt benen som inte ville flytta hade hon gjort en längre tid.
Hon försörjde honom ja.
Hon är för snäll för att sätta ner foten mot något av sina ex och hon vill barnen ska ha kvar sina kontakter.

Därför hon blir masserad av Lukas medan hon chattar med annan man? Eller varför hon ljuger om polsk afton med väninna och smyger iväg med annan man?

Varför sa hon inte ens att hon träffat en annan man utan smyger istället?

Hon kan bråka om föräldraledighet och få det om hon verkligen ville ha det men alla fattar att hon inte ville det. Hon säger ju själv att hon ledsnade på att vara hemma för ingen annan var hemma om dagarna, därför hon bara var mammaledig 2,5 månad.
Citera
2023-01-10, 21:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Därför hon blir masserad av Lukas medan hon chattar med annan man? Eller varför hon ljuger om polsk afton med väninna och smyger iväg med annan man?

Varför sa hon inte ens att hon träffat en annan man utan smyger istället?

Hon kan bråka om föräldraledighet och få det om hon verkligen ville ha det men alla fattar att hon inte ville det. Hon säger ju själv att hon ledsnade på att vara hemma för ingen annan var hemma om dagarna, därför hon bara var mammaledig 2,5 månad.
Hon ljuger för att hon inte orkar med en scen just då.
Det är slut mellan dom så egentligen behövde hon ju inte säga någonting.
Han visste om att hon hade träffat en ny
Han gick till barnens biologiska pappa och beklagade sig.
Hon ville inte bråka.
Hon ville att dom skulle ha bra kontakt för barnen.
Därför låter hon honom till och med stanna i huset ett tag.
För hon är snäll och vill inte bli osams.
Han använder den tiden till att prata skit om henne till alla möjliga.
Citera
2023-01-10, 21:34
Medlem
Citat:
Hon hade inget val
Hon försörjde honom ja.

Haha tillåt mig skratta? Hon verkar ju vart supersnäll mot alla sina ex.. verkligen?
Kliver på R:s kompis i otrohetsaffär.
Är otrogen mot J som hon lämnade R för.
I, J och L bodde sedan alla tre i huset en tid innan J flyttade. I denna otrohetsaffär blir hon tom gravid, något hon och johan försökt göra henne enligt förhören.
Hon släpar sen hem J igen medan L sover på soffan.

Båda egen verkar snarare vara måna om att hålla sig sams med henne av någon sjuk anledning.

Hon verkar ju supercharmig måste jag säga🙂
Citera
2023-01-10, 21:37
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Haha tillåt mig skratta? Hon verkar ju vart supersnäll mot alla sina ex.. verkligen?
I, J och L bodde sedan alla tre i huset en tid innan J flyttade. I denna otrohetsaffär blir hon tom gravid, något hon och johan försökt göra henne enligt förhören.

Båda egen verkar snarare vara måna om att hålla sig sams med henne av någon sjuk anledning.

Om du inte har läst förundersökningen så behöver du inte kommentera.
Det var slut mellan henne och J dom var vänner.
Hon var inte otrogen.
Det var slut mellan henne och Lukas
Hon var inte otrogen.
Så varför fantiserar du.
Citera
2023-01-10, 21:37
Medlem
Citat:

Eller alla tre exen kanske är bätte, om vi utgår från att det verkligen var slut mellan dom INNAN den nya kom in i bilden.
Citera
2023-01-10, 21:39
Medlem
Citat:
Hon ljuger för att hon inte orkar med en scen just då.
Det är slut mellan dom så egentligen behövde hon ju inte säga någonting.
Han visste om att hon hade träffat en ny
Han gick till barnens biologiska pappa och beklagade sig.
Hon ville inte bråka.
Hon ville att dom skulle ha bra kontakt för barnen.
Därför låter hon honom till och med stanna i huset ett tag.
För hon är snäll och vill inte bli osams.
Han använder den tiden till att prata skit om henne till alla möjliga.

Du borde vara mer försiktig i vad du spekulerar om. Du har rätt till din åsikt men låt dig inte påverkas för mycket. Barnen kommer bli vuxna en dag och kunna tala för sig själv.
Ps. En 9 åring ljuger inte och hade det varit så att L matat dom med en viss information så hade svaren från barnen varit " L sa att jag skulle säga si och så, L säger att han är" osv.
Citera
2023-01-10, 21:40
Medlem
Citat:

Det är lätt att framstå som snäll och en bra mamma när man är manipulativ och egoist. Inte alla ser igenom den ytan, nog därför som personen försvarar I med näbbar och klor. En mamma som inte ens frågar hur barnet mår eller verkar intresserad av vad som händer talar för mig sitt tydliga språk..
Citera
2023-01-10, 21:42
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel00
Du borde vara mer försiktig i vad du spekulerar om. Du har rätt till din åsikt men låt dig inte påverkas för mycket. Barnen kommer bli vuxna en dag och kunna tala för sig själv.
Ps. En 9 åring ljuger inte och hade det varit så att L matat dom med en viss information så hade svaren från barnen varit " L sa att jag skulle säga si och så, L säger att han är" osv.
Nioåringen "ljuger" inte
Han säger det Lukas lärt honom att säga.
Samma med E
Han glömmer däremot bort allt bra som Lukas gör och hur viktigt Lukas är och kommer av sig ibland.
Ungarna är dubbade av Lukas.
V berättar om Lukas raseriutbrott också
Citera
2023-01-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel00

Detta framgår även tydligt i vissa svar i E:s förhör där E flera gånger svarar "nej V....." "V sa".
Att barn som också är dom mest lojala individerna på denna planet svarar så där öppet om sin egen förälder på frågor är riktigt allvarligt.
Citera
2023-01-10, 21:47
Medlem
KalleAnkares avatar
Det var en bäbis från Trosa
Som morsan gärna ville mosa.
Skyllde på stabben
Värsta tabben
Nu får hon till Hinsan styra sin kosa.
Citera
2023-01-10, 21:48
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Påstår du ja.
Sanningen är ju att han inte vill jobba.
Påstår, det har hon ju själv sagt i FUP, att hon ville att L skulle få vårdnaden om June.
Varför ljuger du?
Läs FUP istället!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in