2023-01-26, 15:33
Medlem
brianmolkos avatar
Mer värda att försvara än de ni anser vara kvinnor iaf.
Citera
2023-01-26, 18:12
Avslutad
Nope. Inte en chans. Men de klarar sig ju så perfekt själva så.
Citera
2023-01-26, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Nope. Inte en chans. Men de klarar sig ju så perfekt själva så.

Ni som faller för såna här uppenbara, busenkla försök till splittring klarar definitivt inte av att försvara er själva. Övriga befolkningen får försvara både er och alla andra förståndshandikappade vid händelse av krig.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-01-26 kl. 19:19.
Citera
2023-01-26, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ni som faller för såna här uppenbara, busenkla försök till plittring klarar definitivt inte av att försvara er själva. Övriga befolkningen får försvara både er och alla andra förståndshandikappade vid händelse av krig.

Nope. Jag är mer krigare än någon annan. Tar hand om mig själv, tack för omtanken dock.

Försvarsviljan i sverige är sjukt låg like it or not. Sverige hade fallit på 24 timmar. Men du kan ju gå ut och kriga vettja. Tillsammans med de c:a 50 000 som utgör sveriges försvar, om man nu inkluderar reservister etc.
Citera
2023-01-26, 19:05
Medlem
Citat:
Nope. Jag är mer krigare än någon annan. Tar hand om mig själv, tack för omtanken dock.

Försvarsviljan i sverige är sjukt låg like it or not. Sverige hade fallit på 24 timmar. Men du kan ju gå ut och kriga vettja. Tillsammans med de c:a 50 000 som utgör sveriges försvar, om man nu inkluderar reservister etc.

Ja. Du är ju tangentbordskrigare!
Citera
2023-01-26, 19:09
Avslutad
Nej jag är en riktig krigare, har papper på det.
Citera
2023-01-26, 19:10
Avslutad
Svenska "män" är sjukt feminiserade, vågar knappt försvara sig själva.

Hur fan ska de lyckas försvara kvinnor också?! Omöjligt ledsen.

Men det är så ni kvinnor vill ha dem och har stöpt dem. Eller ska ni inte ta ansvar för detta heller nu? haha
Citera
2023-01-26, 19:24
Medlem
Citat:
Nej jag är en riktig krigare, har papper på det.

Att vårdpersonal kallat dig för "en riktig krigare" i sina journalanteckningar om dig betvivlar jag inte.
Citera
2023-01-26, 19:29
Avslutad
Vad insinuerar din sjuka hjärna nu? Tror du att du är klyftig alltså. Wow. Nu när det går upp för dig att svenska "män" inte ens vågar försvara sig själva i händelse av angrepp. Okidoki. Jag förstår. Det är svårt för dig nu.

Tragiskt. Typisk svensk "kvinna" alltså. Noll ansvarstagande. "Det är inte MITT fel". Haha

Ha det kul på socialen i veckan, parasithora.
Citera
2023-01-26, 19:34
Medlem
De är de enda som kan föda svenska barn, så ja.

Men jag kommer aldrig att göra det i en "armé" med kvinnor, utlänningar och bögar.
Citera
2023-01-26, 19:48
Medlem
Citat:
Vad insinuerar din sjuka hjärna nu? Tror du att du är klyftig alltså. Wow. Nu när det går upp för dig att svenska "män" inte ens vågar försvara sig själva i händelse av angrepp. Okidoki. Jag förstår. Det är svårt för dig nu.

Tragiskt. Typisk svensk "kvinna" alltså. Noll ansvarstagande. "Det är inte MITT fel". Haha

Ha det kul på socialen i veckan, parasithora.

Det har jag vetat hela tiden och det bekräftades av denna tråden som är full er.

Ni må skrika högt här i träden men de flesta är inte så pass mongo att de inte skulle försvara sitt land och sina nära och kära bara for att det finns meningsmotståndare. Det är mest såna som du och mgtow som har det som svepskäl för varför ni lägger svansen mellan benen.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-01-26 kl. 19:54.
Citera
2023-01-26, 20:45
Avslutad
Skitsnack. Önskedrömmar din tomtenisse.
Svenska "män" klarar inte av att försvara sig själva idag ens. Hur fan tror du det hade gått i ett krig?

Fucking tomte lev i din drömvärld du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in