2023-01-26, 17:35
Medlem
zapxs avatar
Såg innan idag när Jonte Borg var live på YT, som han är 24/7, men iaf. Där på hans live så brukar man se en tjej men gömmer sig bakom diverse saker som hon har på huvudet. Läste i chatten om en fråga vem tjejen är, då skrev någon att det var Fröken snusk. Men kollar man namnet när tjejen skriver i chatten så står det Felicia Thelin, om det nu är Fröken snusk som är med Jonte på hans live, varför visar hon sitt namn om hon nu vill vara anonym? Stämmer detta? Eller hon kanske använder falskt efternamn i chatten?

Gå in å kolla
https://www.youtube.com/watch?v=VNcBq05pO7I
Citera
2023-01-26, 17:39
Medlem
MrSwaggers avatar
Hon är 22 och inte fan är hon fet. Hon är riktigt sexig o har en fin rumpa.
Citera
2023-01-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibanez2
Vad gjorde dig så säker? Har för mig att det är väldigt "välbevakat" så hon undgår igenkänning.

Hon hängdes ut på TikTok och den gemensamma vännen som hon nämner i expressens senaste intervju heter André Zuniga. Han hade glömt att radera videos och inspelningar på Felicia från sin Instagram när det framgick att det var hon. Det togs bort ett par timmar senare. Att Fröken snusk sen fortsätter och förneka sin riktiga identitet har ju och göra med att idioter som dig ifrågasätter identiteten gång om vartannat.
Citera
2023-01-26, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Suck.. 10 sidor senare och drygt 100 inlägg. Det tar 2 minuter att hitta henne på Instagram.

Fröken snusk är ingen mindre än Gozzis egen syster. Länk till profilen nedan:

https://instagram.com/lovagozzi?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Tittar ni på både FrökenSnusk TikTok profil och systerns profil Instagram profil så har de båda ett identiskt upplägg. Även ansiktena är identiska och hästen som syns i FrökenSnusk’s TikTok videos finns i systerns Instagram flöde. FrökenSnusk har dessutom gillar marmorläggarna som sponsrar Rasmus med golv och köksö i marmor. Det är ett par släktingar som driver bolaget.

Helt fel ute är du inte. Lovas polare i bild tre, namnet står på mössan.
Var så goda.
Citera
2023-01-27, 05:30
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Så hon har alltså en sån där tjockdräkt på sig för att framstå som fet?
Citera
2023-01-27, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger

Hon är ju så jävla fet.. sexig?? Snarare riktigt äcklig faktiskt.
Citera
2023-01-27, 08:56
Medlem
Awanjiiis avatar
Efter att ha läst samtliga inlägg i tråden blir jag förvånad över hur ingen annan märkt att det är två totalt olika kvinnor som är fröken snusk. Lyssna på till exempel rid mig som en dalahäst och in i dimman. Den kvinnan kan absolut inte sjunga men lyssna sen på daddy, tjackballe och onanera så hör ni att den kvinna är ännu sämre.

Det handlar inte om mixning och mastring då det är två helt olika röster :-)
Citera
2023-01-27, 12:23
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Hon hängdes ut på TikTok och den gemensamma vännen som hon nämner i expressens senaste intervju heter André Zuniga. Han hade glömt att radera videos och inspelningar på Felicia från sin Instagram när det framgick att det var hon. Det togs bort ett par timmar senare. Att Fröken snusk sen fortsätter och förneka sin riktiga identitet har ju och göra med att idioter som dig ifrågasätter identiteten gång om vartannat.
Vems instagram?
Vem är Felicia?
Citera
2023-01-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibanez2
Vad gjorde dig så säker? Har för mig att det är väldigt "välbevakat" så hon undgår igenkänning.

Ja, hon gör ganska mkt för att hålla sig undan. Men på tiktok har det kommit upp flertalet videos samt bilder om hur hon ser ut utan mask. Kan se om jag kan hitta nått gammalt klipp! Återkmr
Citera
2023-01-27, 13:37
Avslutad
Vad är vitsen med skidmasken? Bara ful eller skäms hon för musiken hon gör? Ser ju bara muppigt ut. Sen verkar det vara en annan tjej på "skivomslagen", som är smalare än hon som är på de vanliga bilderna.
Citera
2023-01-27, 14:43
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZMY8wctR1/

Tror det är hon, vad hon heter vet jag inte.

Sen kan jag nog hålla med om att de kan finnas två olika sångare också. Men de är den ena av dom enligt tiktok
Citera
2023-01-27, 15:14
Medlem
sackblabbaths avatar
Rid mig som en dalahäst? Jaha, inte illa pinkat av en trähäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in