2022-12-06, 23:20
Medlem
Är inte det att hon har mask på sig en parodi på att många av de ortengrabbar som rappar har det?

Sån här musik har väl funnits ända sedan Johnny Bodes tid. Minns att när jag hade en epa-traktor i ungdomen för 20 år sedan så spelades liknanden snuskiga texter när någon tjej sjöng. Tyckte det lätt som låten en rosa helikopter med nån text som var lite smått rolig.

Sen att det skulle vara hon Bodin är ju extremt osannolikt, det är ju lika stor chans att det är Zara Larsson.

OT-dravel:

Tycker förövrigt att tråden verkar stinka av någon sorts klassförakt. Alla i Sverige är inte bögar, bor i någon av de tre "storstäderna" och röstar på vpk utan att vara arbetare.

Kan förövrigt rekommendera Eddie Meduza låten "Sverige vart e vi på väg".

Sen har vi ju hans låt "Evert" som dansbanden Matz-Stefanz med Lailaz låg på svensktoppen med i nån månad. Finns nog få som har sån kultstatus och har varit så hatad av kultureliten som Eddie Meduza, såna som tycker de kommer med samhällskritik idag får ju en drös musikpriser när de inte skjuter ihjäl varandra för en spottstyver.
Citera
2022-12-07, 10:30
Medlem
Även om den där dalahäst låten är värdelös. Så tycker jag att det är sunt att få se en sån låt i toppen av Spotify listan och inte Yasin eller något annat osvenskt. Älskar Eddie Meduza, Björn Rosenström och den sortens musik och gillar Rockabilly. Men så kallad EPA-dunk är inget för mig. Hellre glida runt en sommar i en Cheva och lira Rockabilly än glida runt med en EPA och låtsas att man kommer upp på samma nivå
Citera
2022-12-08, 00:40
Medlem
downbelows avatar
Har hon only fans ?
Citera
2022-12-08, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovjoh1
Fröken snusk är Filicia Andersson. Hon har släppt låten "sexleksak'' själv. Hon har tagit bort alla sina sociala medier efter att hon började sin fröken snusk karriär. https://vm.tiktok.com/ZMFQMdUju/

Skulle kolla upp låten. Lär ju inte vara en tillfällighet då att när jag söker ”Filicia” på Spotify så kommer Fröken Snusk upp som sökresultat nummer 2.
Citera
2022-12-08, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Även om den där dalahäst låten är värdelös. Så tycker jag att det är sunt att få se en sån låt i toppen av Spotify listan och inte Yasin eller något annat osvenskt. Älskar Eddie Meduza, Björn Rosenström och den sortens musik och gillar Rockabilly. Men så kallad EPA-dunk är inget för mig. Hellre glida runt en sommar i en Cheva och lira Rockabilly än glida runt med en EPA och låtsas att man kommer upp på samma nivå

Tänker lite likadant. Herregud, det är inte värre än Björn Rosenström, Meduza etc.

Det blir ju en kultur att epa lirarna åker runt och "dunkar" detta - om ungdomarna tycker det är kul att lyssna på skiten nu, låt dem.
Citera
2022-12-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Har hon only fans ?

Gillar du tungviktare?
Finns gott om dom på of.
Citera
2022-12-10, 22:27
Medlem
KebabOchBearnaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Har hon only fans ?

Det kom från ingenstans. Hon ser absolut inte dålig ut men kanske inget man skulle betala för.
Likaså hennes musik, tur det finns spotify numera där man betalar en fast kostnad och kan lyssna på vad man vill. Hennes musik är inget man skulle köpa specifikt.
Citera
2022-12-19, 14:04
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalphSmart
Degenereringen fortsätter. Det går utför på riktigt nu

Jag kan ha fel men jag uppfattar detta som ett försöker att skoja till det lite. Det handlar inte om en riktig dalahäst. Du ska inte ta det bokstavligt.
Senast redigerad av flesh-flute 2022-12-19 kl. 14:21.
Citera
2022-12-19, 21:46
Medlem
Hursomhelstings avatar
Det finns hopp om Sverige.
Snusket och liderligheten frodas ute i bygderna, hen och babba kan dra åt fanders o spela skinnbanjo.

Eddie Meduza - Fröken Snusk olika stil men i samma ådra och är vad ungdomen vill ha och behöver.

Men att vem är hon?
Jag tror inte att hon är känd sedan tidigare.
Citera
2022-12-19, 23:18
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Det där med maskeringen måste väl vara lånat från Ånkel Kånkel? Jag är inte så förtjust i hans alster men ska se till att lyssna på några av hennes låtar. Är ju inte så pryd av mig och har hört flera låtar av Meduza och Rosenström. Inom vissa ramar får man allt skoja till det.
Citera
2022-12-21, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Det där med maskeringen måste väl vara lånat från Ånkel Kånkel? Jag är inte så förtjust i hans alster men ska se till att lyssna på några av hennes låtar. Är ju inte så pryd av mig och har hört flera låtar av Meduza och Rosenström. Inom vissa ramar får man allt skoja till det.
Man kan "skoja" om allt! Før att vara mottaglig av onkel kånkel måste man bli introducerad i ung ålder, kanske du var sen in i gamet? Finns ingen kulare kønsrock en håkan!
Citera
2022-12-24, 19:02
Medlem
falconer8s avatar
Hade varit trevligt att se fröken snusk helt utan kläder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback