2023-01-26, 10:48
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Kollektiv gissar jag på.

Eller ett frivilligt gruppboende för att de vet att de behöver det.
Citera
2023-01-26, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Haha ja ser ut som ett vandrande ägg med ögon.

Vi kan kalla honom för Humpty Dumpty...
Citera
2023-01-26, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Trodde först att det var Henrik Hjelt.

Finns likheter.
Citera
2023-01-26, 11:04
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Någon borde känna igen honom.

Vi får sätta igång detektivarbetet. Han ser ut att bo på Lidingö som han säger. Förvaltar fastigheter, kan det stämma?
Citera
2023-01-26, 11:13
Avslutad
Senaste gäddan blev garanterat förlöst med en sugklocka
Citera
2023-01-26, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242

Conehead minst sagt!! Han kan ju nästan pöka med huvudet.

Tror han har svårt att hitta någon vuxen kvinna som vill dejta honom så han försökte med en ung flicka som inte har några preferenser utan accepterar honom som han är trots huvudet

Kul att se honom med hår!!! Skulle nog se ut som han hade en hårig toppluva.

Kan lova att jag tror att han aldrig haft några längre relationer med normala kvinnor.

Och säkert en flitig besökare hos prostituerade där han betalar extra för att få suga på deras tungor och runkar samtidigt.
Citera
2023-01-26, 11:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Gällande numreringen så saknar jag inte två utan bara ett

Vi vet sedan tidigare att Sara inte är sådär jättebra på numrering så jag hoppas att det är en felräkning från deras sida. Ingen ska missas eller glömmas bort!!!
Kan det möjligen finnas någon konfrontation som saknar video och därför inte dyker upp under "videos från gäddfiske"? Sen minns jag att Sara åkte för att träffa en gädda som visade sig vara något LSS-mongo, så honom hängde de aldrig ut. Han kanske representerar ett av de saknade numren?

Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Och säkert en flitig besökare hos prostituerade där han betalar extra för att få suga på deras tungor och runkar samtidigt.
Äggskallen kallar sig Cebu33 i chatten. Cebu City är en stad i Filippinerna som lockar till sig en och annan hortorsk, han kanske har varit där och sugit på de galanta damernas tungor.
Citera
2023-01-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Kan det möjligen finnas någon konfrontation som saknar video och därför inte dyker upp under "videos från gäddfiske"? Sen minns jag att Sara åkte för att träffa en gädda som visade sig vara något LSS-mongo, så honom hängde de aldrig ut. Han kanske representerar ett av de saknade numren?

Äggskallen kallar sig Cebu33 i chatten. Cebu City är en stad i Filippinerna som lockar till sig en och annan hortorsk, han kanske har varit där och sugit på de galanta damernas tungor.

Så kan det absolut vara! Han är urtypen som plockar hem en thai eller Filip tjej då han har svårt att få tag på någon här i Sverige.

Förhoppningsvis har den kvinna han tar hem en tunga som är som GeneSimmonds haha så han kan tutta på för fullt medans han gör sitt.
Citera
2023-01-26, 11:51
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242

Som sedan lämnades kvar på hans huvud i något år för att göra formen permanent.
Citera
2023-01-26, 11:51
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanexa
Vad fan snackar du om? Hur svårt kan det vara att skriva en rebus man fattar? Idiot.
Är du verkligen rätt person att kalla folk för idioter?
Citera
2023-01-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2023/01/26/far-jag-suga-pa-din-tunga-napp-187-stockholm/?fbclid=IwAR3QWA1jt9sK7yXx67Ts7LdJgME9u1O1keW26SzK ANUc42nDzxm-7nrPqxs

Får jag suga på din tunga? (Napp #187) Stockholm

Har en känsla utav att den här gäddan har ett ganska bra jobb.

Fortfarande ingenting på honom?
Citera
2023-01-26, 12:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Som sedan lämnades kvar på hans huvud i något år för att göra formen permanent.
Gädda nummer 188 är lite lik ett dickhead, vilket ju inte är så långt från vad han i verkligheten är. Hur som helst så verkan han ha ett bra jobb även om han ser ut som en äggskalle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in