2023-01-26, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag skulle nog säga att jag är medelålders, medelsnygg, och antifeminist. Min läggning är OT i tråden, och därför så kommenterar jag inte den. Om det skulle vara på det lilla viset att jag föredrar kvinnor i min egen ålder så skulle jag aldrig erkänna det . Jag lever ett bra liv och har till skillnad från white trash inget behov av att känna mig bättre än pedofiler.
Tack för att du bekräftade.
Citera
2023-01-26, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Självklart bara rödvinsvänstern. Sök på ETC:s medarbetare så ser du vad det är för klientel. Kommunistiskt medlemsblad, underbar kommentar

Inte helt säker på att jag gillar när Dumplingarna går loss på Josefsson i podden. En av få journalister värt namnet. Inte Aftonbladets städare som uppfyller kvoten av mångkultur. Vill gärna se Anders Lindberg raljera över Dumpen. Hälsar han ens på städerskan som skurar muggen?

Det är full fart på vänstern som kritiserar Dumpen på Twitter. Finns ingen tvekan.
Hittar inget på twitter och ovan kallade du det "Dumpens aktionsgrupp" eller liknande, känns tveksamt minst sagt. Snarare sån sak som gäddlingar gör för att svartmåla.
Citera
2023-01-26, 07:00
Medlem
Pilsnerologs avatar
Bor Slice på något gruppboende eller? Det är iallafall 3st i diverse åldrar skrivna på samma adress.
Citera
2023-01-26, 08:24
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Bor Slice på något gruppboende eller? Det är iallafall 3st i diverse åldrar skrivna på samma adress.
Hon som är 21 år är hans fru.
Citera
2023-01-26, 08:57
Medlem
https://dumpen.se/2023/01/26/far-jag-suga-pa-din-tunga-napp-187-stockholm/?fbclid=IwAR3QWA1jt9sK7yXx67Ts7LdJgME9u1O1keW26SzK ANUc42nDzxm-7nrPqxs

Får jag suga på din tunga? (Napp #187) Stockholm

Har en känsla utav att den här gäddan har ett ganska bra jobb.
Citera
2023-01-26, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanexa
Vad fan snackar du om? Hur svårt kan det vara att skriva en rebus man fattar? Idiot.

Inte så svårt.

Förnamn: Sex bokstäver. Kalle Ankas rika farbror heter?

Efternamn: Tre bokstäver. Googla "landform som vanligen är mindre än en halvö" i sin helhet, ta bort sista bokstaven.
Citera
2023-01-26, 09:17
Medlem
Gädda #187 verkar inte vara långtifrån rektorn när det gäller sociala fallhöjden.

Vore tacksamt med rebus.
Citera
2023-01-26, 09:24
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det är inte gäddorna som är numrerade utan antalet napp/konfrontationer. Det innebär att Candyman Kent, Färsk Morgongädda och Tömmar-Janne kommer att numreras två gånger vardera eftersom de konfronterats vid två tillfällen.

Enklast när man sammanställer uppifrån och ned är alltså att räkna med samtliga napp/konfrontationer. Annars blir det fel när man kommer ner till #1. Sen kan det säkert vara fel av andra orsaker. Man kan ju lätt stämma av från 91 och neråt för att se om det slutar på #1. Det är inte helt otänkbart att Dumpen själva har räknat fel.

Edit: Jag var nyss inne på Hall of Shame och räknade till 88 där numreringen börjar på 92. Candyman Kent igen (#92) är den första numrerade konfrontationen. Han var också den första att konfronteras för andra gången. Det innebär att det diffar med fyra.

86, 87...92, 93...

Efter 87 kommer alltså 92. En av dessa fyra som saknas är självmordet. Det innebär att det ändå saknas hela tre konfrontationer i Hall of Shame. Eller att Dumpen räknat fel. Du var inne på att även Mysige Janne hade plockats bort. Varför i så fall? Stämmer det så saknas det ändå två nummer.

Dagens dilemma alltså: Vilka är de två som saknas utöver Mysige Janne och självmordet? Har Dumpen räknat fel?

Ja, jag menar såklart konfrontationer och inte gäddor, blev lite fel där.
Tack för att du förstår vikten av en korrekt numrering! Då är det alltså inte enbart min OCD som spökar

Mysige Janne, där skrev jag också fel , men namnet stämmer. (Som småbarnsförälder ska jag nog undvika att skriva här sena kvällar märker jag). Konfrontationen jag menar är ”Generöse Janne55 bjuder hem 13-åring” aka Campingkillen, som fortfarande kan ses på vissa ställen, dock ej på Dumpens hemsida där han plockades bort, jag tror detta var ganska snabbt efter publiceringen.
Motiveringen:
Videon kommer på sikt tas bort då han har skyddsåtgärder som gör att han inte längre söker efter barn.

Gällande numreringen så saknar jag inte två utan bara ett

Vi vet sedan tidigare att Sara inte är sådär jättebra på numrering så jag hoppas att det är en felräkning från deras sida. Ingen ska missas eller glömmas bort!!!
Citera
2023-01-26, 09:29
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyspysPalle
Härligt med ett gäng bönder som ska jaga pedofiler. Har inget emot om dom trollar pedofiler och sen lämnar över materialet till polisen, men att ha en blogg och sen sko sig på misären verkar dom tycka är viktigare.

Vad ska polisen göra? I lagens mening har (de flesta av) gäddorna inte begått något brott.
Och hur tänker du att Dumpens verksamhet ska fortgå om de inte får in pengar?
Citera
2023-01-26, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawaykonto18
Gädda #187 verkar inte vara långtifrån rektorn när det gäller sociala fallhöjden.

Vore tacksamt med rebus.

Ja denna blir onekligen spännande.
Citera
2023-01-26, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2023/01/26/far-jag-suga-pa-din-tunga-napp-187-stockholm/?fbclid=IwAR3QWA1jt9sK7yXx67Ts7LdJgME9u1O1keW26SzK ANUc42nDzxm-7nrPqxs

Får jag suga på din tunga? (Napp #187) Stockholm

Har en känsla utav att den här gäddan har ett ganska bra jobb.

Speciell form på huvudet.
Citera
2023-01-26, 09:33
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Speciell form på huvudet.

Trodde först att det var Henrik Hjelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera