Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Det är inte gäddorna som är numrerade utan antalet napp/konfrontationer. Det innebär att Candyman Kent, Färsk Morgongädda och Tömmar-Janne kommer att numreras två gånger vardera eftersom de konfronterats vid två tillfällen.
Enklast när man sammanställer uppifrån och ned är alltså att räkna med samtliga napp/konfrontationer. Annars blir det fel när man kommer ner till #1. Sen kan det säkert vara fel av andra orsaker. Man kan ju lätt stämma av från 91 och neråt för att se om det slutar på #1. Det är inte helt otänkbart att Dumpen själva har räknat fel.
Edit: Jag var nyss inne på Hall of Shame och räknade till 88 där numreringen börjar på 92. Candyman Kent igen (#92) är den första numrerade konfrontationen. Han var också den första att konfronteras för andra gången. Det innebär att det diffar med fyra.
86, 87...92, 93...
Efter 87 kommer alltså 92. En av dessa fyra som saknas är självmordet. Det innebär att det ändå saknas hela tre konfrontationer i Hall of Shame. Eller att Dumpen räknat fel. Du var inne på att även Mysige Janne hade plockats bort. Varför i så fall? Stämmer det så saknas det ändå två nummer.
Dagens dilemma alltså: Vilka är de två som saknas utöver Mysige Janne och självmordet? Har Dumpen räknat fel?
Ja, jag menar såklart konfrontationer och inte gäddor, blev lite fel där.
Tack för att du förstår vikten av en korrekt numrering! Då är det alltså inte enbart min OCD som spökar
Mysige Janne, där skrev jag också fel

, men namnet stämmer. (Som småbarnsförälder ska jag nog undvika att skriva här sena kvällar märker jag). Konfrontationen jag menar är
”Generöse Janne55 bjuder hem 13-åring” aka Campingkillen, som fortfarande kan ses på vissa ställen, dock ej på Dumpens hemsida där han plockades bort, jag tror detta var ganska snabbt efter publiceringen.
Motiveringen:
Videon kommer på sikt tas bort då han har skyddsåtgärder som gör att han inte längre söker efter barn.
Gällande numreringen så saknar jag inte två utan bara ett
Vi vet sedan tidigare att Sara inte är sådär jättebra på numrering

så jag hoppas att det är en felräkning från deras sida. Ingen ska missas eller glömmas bort!!!