2023-01-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Finns nada om något sånt, att "Dumpen-fans" skulle gått på någon, jag kollade. Varför ljuger du?

Jodå Dumpens aktionsgrupp utförde en aktion, ingen misshandel men skyltar, blöjor i häcken, lite spray osv dök upp i kvarteret. Absolut ingen hemlighet. Dom var säkert inte fulla, det är vänsterpåhitt men aktionen har utförts. Sara kommer ta avstånd i podden.

ETC lär skriva om det inom kort. Försök att hålla dig!
Citera
2023-01-25, 23:24
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Särskilt kul då att det står just ”äcklare” under hans profilbild på Facebook.

Spot on.

Har inte sett hans facebookprofil men ja det var ju kul då. Då har han i alla fall lite självinsikt.
Citera
2023-01-25, 23:40
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Som du säkert vet så började Dumpen numrera från nummer 60.

Detta borde innebära att det dessförinnan ska finnas 59 nummer, dvs 58 nummer mellan nummer 1 och nummer 60. Dock är där bara 57 nummer mellan 1-60, och då har jag räknat med de två avpublicerade (Generöse Janne55 bjuder hem 13-åring, samt mannen som tog sitt liv).

Om någon kan bringa lite klarhet i detta så är jag tacksam.

Edit: Numreringen började på nummer 91 och inte på nummer 60. Numreringen 60-91 har jag själv kommit fram till efter att ha hört Sara och Patrik nämna nummer i videorna (”du är den xxxx personen vi konfronterar…” osv.
Det är inte gäddorna som är numrerade utan antalet napp/konfrontationer. Det innebär att Candyman Kent, Färsk Morgongädda och Tömmar-Janne kommer att numreras två gånger vardera eftersom de konfronterats vid två tillfällen.

Enklast när man sammanställer uppifrån och ned är alltså att räkna med samtliga napp/konfrontationer. Annars blir det fel när man kommer ner till #1. Sen kan det säkert vara fel av andra orsaker. Man kan ju lätt stämma av från 91 och neråt för att se om det slutar på #1. Det är inte helt otänkbart att Dumpen själva har räknat fel.

Edit: Jag var nyss inne på Hall of Shame och räknade till 88 där numreringen börjar på 92. Candyman Kent igen (#92) är den första numrerade konfrontationen. Han var också den första att konfronteras för andra gången. Det innebär att det diffar med fyra.

86, 87...92, 93...

Efter 87 kommer alltså 92. En av dessa fyra som saknas är självmordet. Det innebär att det ändå saknas hela tre konfrontationer i Hall of Shame. Eller att Dumpen räknat fel. Du var inne på att även Mysige Janne hade plockats bort. Varför i så fall? Stämmer det så saknas det ändå två nummer.

Dagens dilemma alltså: Vilka är de två som saknas utöver Mysige Janne och självmordet? Har Dumpen räknat fel?
Senast redigerad av Lysturken 2023-01-25 kl. 23:52.
Citera
2023-01-25, 23:59
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Jag har ingen åsikt om huruvida Dumpen är bra eller dålig. Jag tycker att det är ett intressant fenomen. I mina ögon känns Dumpen som ett naturligt svar på medelklassens godhetssignalerande och cancellerande av människor med fel åsikter. Äntligen har arbetarklassen lyckats hitta ett sätt att godhetssignalera och cancellera. De får lov att känna samma makt som medelklassens wokeister gör när de mobbar "rasister", "homofober" och "sexister". White trash-folket har bytt ut "rasisterna" mot pedofiler och hebefiler, men jag tror att det är samma grundläggande begär att mobba och hata som driver dem. I båda fallen tycker jag det är underhållande att stå vid sidlinjerna och se samhällets sönderfall. Jag gillar när skiten träffar fläkten.
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
En lika pissenkel som klok analys du bjuder på. Folk vill ha någon under sig, ingen pardon där. För en wt finns inte så mycket mer än barnknullare att ta till för att känna sig godare, finare och bättre. Herregud är man föredetta pundare och återfallsförbrytare och obildbar, var ska man annars finna sin plats i hierarkin om inte strax över de mest hatade och avskydda? Sara är antropologiskt , psykologiskt och inte minst biologiskt intressant, som en felande länk mellan det sämsta hos både människa och grobian.
Tack för två fantastiskt bra inlägg, jag håller med.
Citera
2023-01-26, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
En sak jag insett efter att ha läst på dumpen och alla jävla vidriga chattloggar är att pedofilerna inte har några personlighetskrav.

Peddo: söker random barn under * ålder. Skiter totalt i om ungen inte kan gå. Skiter totalt i om ungen ens kan prata osv.

Normal människa: Söker kvinna/man, * ålder, inte vänster/höger, div personlighetsdrag såsom glad, charmig osv. Kanske till och med om den andre har ett jobb och vad det är för jobb.

För peddot spelar ingenting annat än just åldern någon roll. Well, Det är såklart viktigt att ungen har ett hål den kan knulla. Annars skiter dem i vilket.
Hur vet jag detta?
Jo, för läser man loggarna på dumpen, börjar peddot prata sex och vad den vill göra med barnet, tämligen omgående.
Vad kan vi dra för slutsatser av detta?

En normal människa som väljer partner överväger ett 50-tal olika saker hos den den dejtar/chattar med, innan den ens föreslår att ta det vidare. Sen finns det ju karlar som bara är ute efter någon att pöka, men även de har väl preferenser?

Exakt så är det. De har inget intresse av någon som person i det här. En len fitta och två eller tre hål är bra. Fast en sak till som de bryr sig om är att de bor väldigt nära så det är enkelt att möta upp för en träff då de kan våldta barnet.
Citera
2023-01-26, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hur vet du att det är vänstern???

Självklart bara rödvinsvänstern. Sök på ETC:s medarbetare så ser du vad det är för klientel. Kommunistiskt medlemsblad, underbar kommentar

Inte helt säker på att jag gillar när Dumplingarna går loss på Josefsson i podden. En av få journalister värt namnet. Inte Aftonbladets städare som uppfyller kvoten av mångkultur. Vill gärna se Anders Lindberg raljera över Dumpen. Hälsar han ens på städerskan som skurar muggen?

Det är full fart på vänstern som kritiserar Dumpen på Twitter. Finns ingen tvekan.
Citera
2023-01-26, 01:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Exakt så är det. De har inget intresse av någon som person i det här. En len fitta och två eller tre hål är bra. Fast en sak till som de bryr sig om är att de bor väldigt nära så det är enkelt att möta upp för en träff då de kan våldta barnet.
Det är absolut inte bara män som är ute efter barn och ungdomar som bara bryr sig om att det finns ett eller flera hål. Prova att starta kvinnoprofil på någon sexsida om du inte tror mig.
Citera
2023-01-26, 01:09
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är absolut inte bara män som är ute efter barn och ungdomar som bara bryr sig om att det finns ett eller flera hål. Prova att starta kvinnoprofil på någon sexsida om du inte tror mig.

Kommer jag få kvinnor efter mig som inte är Pedofiler? Eller vad menar du?
Citera
2023-01-26, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammaRunkarGrannen
https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/

Har Puttes dotter börjat arbeta hos dumpen? Hennes regnummer på bilen?

Hehe. Kommer hon hem med en 40 år äldre man så måste det vara helt i sin ordning hos gubben. Den lär landa bra hos Putte

Pappa, din fd flickvän var ju 35 år yngre.
Citera
2023-01-26, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Putte är ju erfaren gällande knark, så känns naturligt att Dumpen slår en annan fluga än den tänkta

Håller du fortfarande på i den här tråden?
Tycker.. eller ja, tycker?!
Varför sitter du och försvarar pedofilsvin som uppenbarligen söker sig till minderåriga?
Bara för att DU tycker att det är fel?
Spelar det nån roll hur de får fast dem?
Om jag svarar på det du sa för sjuttioelva månader sen..
Nej, rättssamhället i Sverige fungerar överhuvudtaget inte alls. Pedofiler får 1-2 år i fängelse. Mördare kanske 5-8.
Ge ett exempel på att det fungerar..?
Eller är du bara nån som sitter och inte kan diskutera viktiga saker utan att bete sig som att du vet allt?
Citera
2023-01-26, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammaRunkarGrannen
https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/

Har Puttes dotter börjat arbeta hos dumpen? Hennes regnummer på bilen?

En riktig bajsmacka om Patriks dotter jobbar för Dumpen. Hon får naturligtvis inte ha en äldre älskare. Ingen jul hos Sjöbergs med sånt. 19 år och lovern 48.
Citera
2023-01-26, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Har inte sett hans facebookprofil men ja det var ju kul då. Då har han i alla fall lite självinsikt.

Någon som har koll på vad han har för domar på sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in