2023-01-23, 16:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Jävligt oväntad combo om du frågar mig. Men jag vet nog hur låten kommer att vara. Förmodligen ren skit. EPA-musik och gangsterrappen går hand i hand🤝

Mycket talar för att det blir en succé, eftersom om man har två negativa faktorer så blir produkten positiv; skit * skit = bra
Citera
2023-01-23, 21:21
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Hellre ett vitt "slödder" från landsbygden än en negerälskande vegan från Stockholm.

Förövrigt är EPA-dunk härligt.

Ok bra för dig, jag gillar att du gör din grej och är stolt över din bakgrund.
Citera
2023-01-24, 20:13
Medlem
Blondinss avatar
Lär tappa fans om hon gör musik med en neger.

Har namn på henne kommit ut ännu?
Citera
2023-01-25, 15:21
Medlem
Tycker man kan se på henne att hon kommer bli fet så fort hon närmar sig 30. Hon har den där looken många unga tjejer har; de ser rätt okej ut, kanske lite bredare, men alla vet varthän skutan barkar.

Fast jag kanske bara har fel. Att musiken är så jävla äcklig och dålig att den bara tilltalar finniga och svettiga svennar i 15-årsåldern spelar nog in, och spär tveklöst på mitt förakt.

Krävs verkligen ingenting för att "slå igenom" nuförtiden...
Citera
2023-01-25, 17:18
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
STÄNG TRÅDEN VAD FAN ÄR DET SOM SKER

FRÖKEN SNUSK OCH 1.cuz har tydligen gjort en colab och släpper låten 27:e januari. Låten heter ”TRAKTEN TILL EPAN”

Jävligt oväntad combo om du frågar mig. Men jag vet nog hur låten kommer att vara. Förmodligen ren skit. EPA-musik och gangsterrappen går hand i hand🤝

Ja jo men det finns en kort liten snutt av låten så du kan ju göra din egen bedömning. Enligt mig så talar inte den positiva faktoren för sig självt denna gång.

Det här bli säkert en ännu större flopp. Hiphop och EPA-dunk, det värsta av två världar.
Citera
2023-01-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
Tycker man kan se på henne att hon kommer bli fet så fort hon närmar sig 30. Hon har den där looken många unga tjejer har; de ser rätt okej ut, kanske lite bredare, men alla vet varthän skutan barkar.

Fast jag kanske bara har fel. Att musiken är så jävla äcklig och dålig att den bara tilltalar finniga och svettiga svennar i 15-årsåldern spelar nog in, och spär tveklöst på mitt förakt.

Ja, hon är ju redan nu lite småtjock, tippar på ett par år av hårt festande och sen kommer hon nog vara både redigt fet och sliten.
Citera
2023-01-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll
Ja, hon är ju redan nu lite småtjock, tippar på ett par år av hårt festande och sen kommer hon nog vara både redigt fet och sliten.

... och om jag tillåts fortsätta på samma spår lär hon även ha en unge med någon B-kändis till producent eller musiker. Farsan till ungen kommer ju självklart inte vara med i bilden. Skulle vara tragikomiskt om det skedde tillsammans med någon svartskalle, så kan vi väva ihop blatteriet från orten med inavlade svennar i EPA från landsbygden. Det absolut sämsta av två världar. Fy farao.
Citera
2023-01-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut

Hon är redan fet i sån ung ålder så hon kommer såklart vara smällfet vid 30.

Är ofta så med unga tjejer, vid 20 års åldern så blir det något med metabolismen och tränar dom inte så blir majoriteten feta.
Citera
2023-01-25, 19:54
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle

Är ofta så med unga tjejer, vid 20 års åldern så blir det något med metabolismen och tränar dom inte så blir majoriteten feta.

Bra spanat där.

Antar att du tar exempel från alla tjejen du varit med en gång.
Citera
2023-01-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Bra spanat där.

Antar att du tar exempel från alla tjejen du varit med en gång.
Jag är homosexuell, så umgås bara med tjejer.
Citera
2023-01-26, 00:15
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfrulle

läste i en intervju att horan är 18 år kan de stämma
Citera
2023-01-26, 12:44
Medlem
ibanez2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twisted.Sister
Felicia är Fröken Snusk, jobbar på nattklubb där hon uppträtt och har sett irl.

Vad gjorde dig så säker? Har för mig att det är väldigt "välbevakat" så hon undgår igenkänning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in