2023-01-17, 13:25
Medlem
Pastapastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet
Öh va? driver du eller.. Du har helt missat hur världen ser ut? Allt handlar om att sexuallisera barn så mycket det går och släppa fri pedofiler. Vafan skulle dom bry sig om att nån under 18 sjunger om sex xD
Finns jävla massa barn som sjunger om sex.

Underåriga visas ju för fan nakna i filmer serier, musik videos, överallt. Och finns massa barn som sjunger om sex. Sluta tro att världen är en oskyldig plats, det har den aldrig varit.

Jag driver inte. Jag är väl medveten om hur världen ser ut och hur unga sexualiseras i media. Så naiv är jag inte. Men att ett skivbolag skulle komma undan med att en artist sjunger om sex på det sätt Fröken Snusk gör - riktigt där är vi inte ännu. Billie Eilish musik blev exempelvis mycket mer sexuell efter hon fyllde 18.

Jag står fast vid det jag sa - FS kan omöjligen vara under 18 på grund av hennes lyrik.
Senast redigerad av Pastapastor 2023-01-17 kl. 13:35.
Citera
2023-01-17, 19:30
Medlem
Djuphavsfisks avatar
Äsch vad trist det var här.
Kom igen nu, hon är ju rolig!

Jag tycker också att musiken är sämst och blev faktiskt rätt förvånad över att det fortfarande lyssnas på sånt här runtom i Sverige. Hade jag inte fått inslaget länkat till mig hade jag aldrig vetat att det existerade.
Then again, när jag var på Orust fanns det typ 5 sorters min-traktor-tidningar eller nåt annat nischat som inte borde gå runt.

Fröken snusk är ju bara en skojig figur i 20-årsåldern med onkel konkel-namn som sjunger fylleknullstexter.
Hon har för tusan en rosa rånarluva på sig, -hur kan man inte tycka det är lite rart ändå??
Jag kan tycka att dalmasarnas ogenerade slynighet kan vara en uppfriskande motpol till hederskulturen och prydheten som fått det här landet att backa i alla frågor vi påstår oss vara så förbannat nytänkande i.
Citera
2023-01-18, 01:17
Medlem
Svårt att se nåt, men detta ska tydligen vara fröken
https://clips.twitch.tv/CharmingKathishBatPrimeMe-DfIbMqUEmihPVRH0
Citera
2023-01-18, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Har säkert hört henne på radion under 90-talet. E-type definitivt, The Cardigans och Da Buzz mfl.
Var 7 år 1995.

Samma veva som Tess Mattinson.
Euro at its finest.
Kom igen nu alla gamla rävar på fb, gräv och konfirmera vem fröken snusk är.
Pics or it didn't happen.
Citera
2023-01-18, 16:15
Medlem
Pastapastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonHunter
Otroligt kul att se hur människor är så källkritiska!
Tänkt efter lite förfan. Denna @moaherrstedt som var först har bett om bl.a videohälsningar från henne. Varför skulle personer som är påstådda fans av Fröken Snusk, och då är mån av hennes välmående, läcka hennes ”riktiga” identitet?
Det är fortfarande inte hon som är läckt här, men människor är väldigt snabba på att hoppa på bollen och slänga ut sig lite vad som helst.
Det är stageat för att dölja identiteten ännu mer.

Folk som skriver sådant här ger alldeles för mycket credit till henne och hennes team. Det är uppenbarligen inte särskilt intelligenta människor som skapar den här skiten, tror du de skulle komma på en så avancerad plan?
Citera
2023-01-19, 00:11
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingSpecial

Stämmer säkert Anton i klippet gjorde videos med henne häromdagen
Citera
2023-01-19, 00:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingSpecial

Ser bra mycket smalare ut än Fröken Snusk
Citera
2023-01-19, 15:06
Medlem
snooper123s avatar
Är Fröken Snusk snygg?
Tycker någon det?
Citera
2023-01-20, 09:32
Medlem
Felicia är Fröken Snusk, jobbar på nattklubb där hon uppträtt och har sett irl.
Citera
2023-01-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ser bra mycket smalare ut än Fröken Snusk
Ser man på hennes youtube-kanal så tycker jag att det ser ut som hon har nåt på sig som gör att rumpan ser mycket större ut.
Citera
2023-01-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Spela inte dummare än du är. Den största delen av de 2 av 10 svenskar som röstar på SD är vitt slödder från landsbygden. SDs företrädare visar gång på gång sin brist på bildning och dåliga smak. Fröken Snusk är SDs motsvarighet till vad en somaliskneger rappare är för gängen i förorten. Någon som berättar om livet de lever/ vill leva.

Hellre ett vitt "slödder" från landsbygden än en negerälskande vegan från Stockholm.

Förövrigt är EPA-dunk härligt.
Citera
2023-01-23, 15:30
Medlem
exe.es avatar
STÄNG TRÅDEN VAD FAN ÄR DET SOM SKER

FRÖKEN SNUSK OCH 1.cuz har tydligen gjort en colab och släpper låten 27:e januari. Låten heter ”TRAKTEN TILL EPAN”

Jävligt oväntad combo om du frågar mig. Men jag vet nog hur låten kommer att vara. Förmodligen ren skit. EPA-musik och gangsterrappen går hand i hand🤝

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Mycket talar för att det blir en succé, eftersom om man har två negativa faktorer så blir produkten positiv; skit * skit = bra

Ja jo men det finns en kort liten snutt av låten så du kan ju göra din egen bedömning. Enligt mig så talar inte den positiva faktoren för sig självt denna gång.
Senast redigerad av exe.e 2023-01-23 kl. 16:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in