2023-01-25, 18:52
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
FUP
https://gofile.io/d/SufcgW

Har Kalmar tingsrätt börjat skicka ut FUPs som PDF? För så var det inte förut, då skulle det bara levereras på papper till gigantisk kostnad.
Citera
2023-01-25, 18:57
Medlem
den där KH, närmre 190 lång, 46 i skostorlek, troligen vikt på 100-115 kg, hämtar en kniv för att avsluta detta på en en kille som knappt väger 50 kg och starkt handikappad?? ( allt hämtat från FUP )

Hans morsa ljuger så det står härliga till i förhören, hon vet inget...jaja, jävla WT, om jag visste vem du är till utseendet så skulle jag spotta på dig om vi möttes ditt jävla kräk till mamma.

Den där HN borde vara åtalad för att i samförstånd till mord eftersom han vaktat över Ulf under den tiden KH hämtar kniven, dvs KH går ifrån när misshandeln skett, ett par minuter för att gå upp till sin bostad och hämta kniven, under tiden vaktar HN Ulf, sen går KH rakt fram och hugger Ulf besinningslöst

fy fan vilket jävla pack
Citera
2023-01-25, 19:32
Medlem
AlligatorMans avatar
Lite OT men vilka är "Lejonen" som hotat KH? Finns det nån tråd om dom här?
Citera
2023-01-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
den där KH, närmre 190 lång, 46 i skostorlek, troligen vikt på 100-115 kg, hämtar en kniv för att avsluta detta på en en kille som knappt väger 50 kg och starkt handikappad?? ( allt hämtat från FUP )

Hans morsa ljuger så det står härliga till i förhören, hon vet inget...jaja, jävla WT, om jag visste vem du är till utseendet så skulle jag spotta på dig om vi möttes ditt jävla kräk till mamma.

Den där HN borde vara åtalad för att i samförstånd till mord eftersom han vaktat över Ulf under den tiden KH hämtar kniven, dvs KH går ifrån när misshandeln skett, ett par minuter för att gå upp till sin bostad och hämta kniven, under tiden vaktar HN Ulf, sen går KH rakt fram och hugger Ulf besinningslöst

fy fan vilket jävla pack
Någon måste onekligen få fram vem morsan är och lappa hela stan med hennes ansikte och visa alla vilken människa hon är!
Citera
2023-01-25, 19:59
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Herrejävlar vilket slödder. Mycket har man sett här på flashbacks krimfora men de här jävla urinmongoliderna tar ju definitivt en pallplats när det gäller skräpmänniskor. Helst vill man ju egentligen skratta åt dessa avarter då det är svårt att begripa hur en människa kan bli så värdelös men skrattet fastnar ju i halsen när man tänker på gärningen.
Men de kommer ju sitta med likartade människor, Anders Eklund kan kanske berätta lite historier på kåken som de lär få sitta på resten av livet. Iallafall den där fula apan Kim. Man ser ju på honom att han har skruvar lösa.

Jävligt intelligent att filma ett spontanmord också....
Senast redigerad av GROKNAK.Ankbonden 2023-01-25 kl. 20:27.
Citera
2023-01-25, 20:24
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

fy fan vilket jävla pack
Varför måste han knivhugga en redan svårt misshandlad person? Dessutom har svinet tid att besinna sig.
Citera
2023-01-25, 20:28
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Varför måste han knivhugga en redan svårt misshandlad person? Dessutom har svinet tid att besinna sig.

Idioten ville ju tillomed ha film på det. Det här är nog inte en man som tänker efter direkt...tveksamt om han ens kan läsa och skriva misstänker jag. Trodde bara negrer kunde vara så här dumma.
Citera
2023-01-25, 20:34
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Idioten ville ju tillomed ha film på det. Det här är nog inte en man som tänker efter direkt...tveksamt om han ens kan läsa och skriva misstänker jag. Trodde bara negrer kunde vara så här dumma.
Sadism, ren sadism, att ge sig på försvarslösa offer är dessutom det fegaste man kan göra.
Båda borde plockas om de kommer ur fängelset.
Citera
2023-01-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Någon måste onekligen få fram vem morsan är och lappa hela stan med hennes ansikte och visa alla vilken människa hon är!

håller med, enligt HN i FUP så har hon skrikit åt KH under tiden han knivhugger Ulf från loftgången, loftgången vetter ut mot mordplatsen, skrikit typ all enligt FUP, HN är förvånad över att detta inte kommit med på filminspelningen av detta mord

KH säger inte mycket i förhören,men läs vad HN säger och övriga vittnen nämner så får n en bild av det hela.

Ulf var ganska välkänd i staden faktiskt, hängt på krogarna dom sista tjugo åren vad jag vet åtminstone, HN nämner att han har inte aning om vem killen är, tjaba tjena hallå, det är ganska osannolikt faktiskt i lilla oskarshamn
Citera
2023-01-25, 21:15
Avslutad
Äckliga jävla as..jo alla vet vem morsan är..hon är inte omtyckt sedan detta skedde o jag hoppas hon förstår VAD HON själv kunde ha gjort också för att rädda hans liv... finner fan inga ord..
Citera
2023-01-25, 22:01
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Han verkar ju ha varit en tickande bomb, Kim, det där järnröret i ansiktet på Daniel, och sen hotfullt håller han om halsen för att visa sin makt, Det kunde nog ha blivit vem som helst som hade blivit offret känns det som.
Citera
2023-01-26, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Lite OT men vilka är "Lejonen" som hotat KH? Finns det nån tråd om dom här?

Jag undrar också detta. Står också att KH har gjort sökningar på sin mobil efter vilket gäng detta är. Ingen som vet om det finns något gäng som kallar sig detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in