2022-09-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Skulle ju gärna se att dessa töntar fick det lite jobbigt på när de sitter inne 👏

Otroligt vilka fjollor det finns, inte nog med att vara två unga starka mot en försvarslös men att även behöva använda kniv vittnar om riktiga lökar.

Stackars dem om de stött på en riktig man, tar de fram AK-5 då 😂😂

Knappast. Sånadär är riktiga mobbartyper dvs jävligt kaxiga mot försvarslösa typer men när de själva riskerar smörj så pissar dom ner sig och grinar efter mamma.
Citera
2022-09-26, 18:39
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
Nej, däremot så tror jag faktiskt att dom är släkt på något vis.
Men som du skrev, så är det M som är yxmördaren och R är bröderna Nibelius pappa..
M*kael (i) N hette K*rlsson (a) när han föddes, och R*ger N hette från början Sk**g (o). Båda är födda i Kalmar län, och bär numera detta mycket ovanliga efternamn.

Yxmordet i Höckhult begicks den 20 augusti 1985. BO var 85-årige Karl Evert Karlsson som slogs ihjäl när han ertappade en 21-åring som brutit sig in i hans bostad. Rånbytet blev ca 10 000 kr. 21-åringen dömdes vid Oskarshamn tingsrätt 1985-12-03 för mord och grov stöld till sluten psykiatrisk vård.
Senast redigerad av Ettsjutretton 2022-09-26 kl. 18:54.
Citera
2022-09-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Hela deras jäkla släkt borde brännas på bål för att ens ha samröre med dessa individer, det är ju inte första skiten de gör och det är väl inte heller så att övriga familjemedlemmar är ”rena”.

Jag skulle aldrig vilja bli straffad för något någon i min släkt gjort & jag hoppas att ingen annan vill bli det heller.
Just nu kvittar det om övriga familjemedlemmar är ”rena”.

I det här fallet, så har två individer satt en hel stad i sorg. Jag lider med BO:s familj, de nära & kära. För de kommer aldrig få någon slags rättvisa i det här. De kommer aldrig få tillbaka honom. & Jag hoppas verkligen att rättsystemet faktiskt inte sviker som det brukar. För handlingen från dessa två är så sinnessjuk….
Citera
2022-09-26, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
M*kael (i) N hette K*rlsson (a) när han föddes, och R*ger N hette från början Sk**g (o). Båda är födda i Kalmar län, och bär numera detta mycket ovanliga efternamn.

Yxmordet i Höckhult begicks den 20 augusti 1985. BO var 85-årige Karl Evert Karlsson som slogs ihjäl när han ertappade en 21-åring som brutit sig in i hans bostad. Rånbytet blev ca 10 000 kr. 21-åringen dömdes vid Oskarshamn tingsrätt 1985-12-03 för mord och grov stöld till sluten psykiatrisk vård.

vet du hur dessa två "gentlemän" lyckades få samma ovanliga efternamn?
Citera
2022-09-26, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraJag7661User
Jag skulle aldrig vilja bli straffad för något någon i min släkt gjort & jag hoppas att ingen annan vill bli det heller.
Just nu kvittar det om övriga familjemedlemmar är ”rena”.

I det här fallet, så har två individer satt en hel stad i sorg. Jag lider med BO:s familj, de nära & kära. För de kommer aldrig få någon slags rättvisa i det här. De kommer aldrig få tillbaka honom. & Jag hoppas verkligen att rättsystemet faktiskt inte sviker som det brukar. För handlingen från dessa två är så sinnessjuk….
vad vinner hans nära och kära på att någon random bajsar krystad sympati på internet?
Kriminellt slödder handskas idag från myndigheter med sympati och allsköns hjälp och stöd.
Är någon dum i huvet, har empatistörning och kriminell? Det går inte hjälpa en sådan till att bli en skötsam medborgare.
Det finns bara ett sätt att tukta skitmänniskor till ödmjukhet, och det är genom våld. Slå dom, förnedra dom, tryck ner dom.
Då håller dom sig lugna
Citera
2022-09-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Vilka horungar, hoppas de blir rövkörda i fängelset

Vi bor i Sverige, inte El Salvador..
Citera
2022-09-26, 19:21
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Vilka horungar, hoppas de blir rövkörda i fängelset

Hoppas de dör i fängelset. Båda två. Vilka jävla fega horungar. Såna här gånger borde Sverige ha dödsstraff. Dessa efterblivna as har förverkat sin rätt att leva. Ingen saknar dem.
Citera
2022-09-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Självklart så är "lojalitet" ett runkord som alla farmare i den där släkten gödslar sina sociala medier med. Men det är klart; det är ju ett ganska kort och lättstavat ord.
Exakt, lojalitet och respekt är orden som dessa drägg slänger sig mig. Så förvånad man blir att denna typ av svenneskräp är den sorten som saknar mest respekt mot sina medmänniskor
Citera
2022-09-26, 19:27
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
vet du hur dessa två "gentlemän" lyckades få samma ovanliga efternamn?
Nej, tyvärr vet jag inte hur detta kommit sig. 1970 bor R i Ankarsrum och M i Mörlunda. Det är bara 6,7 km mellan dessa orter. 1980 har båda männen bytt efternamn till N*belius (i). R bor kvar i Ankarsrum men M har flyttat till Högsby. Mellan Ankarsrum och Högsby är det 6,2 km.
Citera
2022-09-26, 19:35
Medlem
Faukess avatar
Citat:
Nej, tyvärr vet jag inte hur detta kommit sig. 1970 bor R i Ankarsrum och M i Mörlunda. Det är bara 6,7 km mellan dessa orter. 1980 har båda männen bytt efternamn till N*belius (i). R bor kvar i Ankarsrum men M har flyttat till Högsby. Mellan Ankarsrum och Högsby är det 6,2 km.

Du menar väl ändå mil?
Citera
2022-09-26, 19:38
Medlem
Citat:

känns väldigt lustigt att två okända människor, med olika namn, byter helt plötsligt till samma efternamn.... som för mig är väldigt udda
Citera
2022-09-26, 19:40
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Du menar väl ändå mil?
Tack för påpekandet. Slarvfel från min sida. Menade förstås 6,7 och 6,2 mil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in