2023-01-23, 22:27
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grammatica
Ja nu är vaxad här också. En av dom som absolut ska hävda att Deniz Arda var en nolla i det militära, en nolla som människa och att han tog livet av sig när han kom på att han var noll och intet värd i karriäten.
Det tror jag inte alls på art han var och jag tror inte att han tog livet av sig, jag är inte ens säker på tt han sprang i Tyresta.
Och vart tog hans huvud vägen?

Kan du citera ett endaste inlägg där jag påstått något av tramset du skriver här?

Ja, du får givetvis fortsätta tro vad du vill.
Citera
2023-01-23, 22:46
Medlem
Om det var självmord, måste han varit djupt deprimerad och ingen borde väl känna bitterhet eller ilska över att man fått gå länge och letat.
Men visst kan främmande makt arrangerat det så att Stockholmspolisen lätt blev lurade.
Den här C*rl M. A. R*hn (a och e) död i april 2022, var det den omtalade vännen?
Eventuellt också dödad av främmande makt?
Citera
2023-01-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ja nu är vaxad här också. En av dom som absolut ska hävda att Deniz Arda var en nolla i det militära, en nolla som människa och att han tog livet av sig när han kom på att han var noll och intet värd i karriäten.
Det tror jag inte alls på art han var och jag tror inte att han tog livet av sig, jag är inte ens säker på tt han sprang i Tyresta.
Och vart tog hans huvud vägen?
Många som inte tror det var självmord. Men för polisutredarna är det enkelt att avfärda det som självmord om det ser ut som det.
Var huvudet försvunnet? Mycket anmärkningsvärt i så fall. Har inte följt den jättelika tråden från början.
Senast redigerad av Kontrollstyrelsen 2023-01-23 kl. 23:15.
Citera
2023-01-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Många som inte tror det var självmord. Men för polisutredarna är det enkelt att avfärda det som självmord om det ser ut som det.
Var huvudet försvunnet? Mycket anmärkningsvärt i så fall. Har inte följt den jättelika tråden från början.

Men va fan kontrollstyrelsen!
Vill inte vara elak, men är du helt tappad?
DA har sprängt sig med militärt sprängmedel, huvud och och överkropp är liksom inte helt längre.
En död människokropp som ligger i skogen i Tyresta mellan 2020-11/14- 2021-03-01 har tyvärr naturen gjort sitt med.
Rävar, vildsvin ,rovfåglar, alla har potential att ta med ett huvud.
Det vet alla som är jägare eller är någotsånär naturintresserade.
Varför meddelar du inte polis/press med ditt fantastiska påstående?

Tomtar som dig har tråden ingen nytta av, blir bara pinsamt.

Det gäller även Anedin och Grammatica.
Citera
2023-01-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexagon9mm
DA har sprängt sig med militärt sprängmedel, huvud och och överkropp är liksom inte helt längre.
En död människokropp som ligger i skogen i Tyresta mellan 2020-11/14- 2021-03-01 har tyvärr naturen gjort sitt med.

Att bemöta det skit du skriver är bara att värdera sig själv till samma skit.
Men huvudet var borta, överkroppen inte så skadad för det var en svag sprängladdning.
Tråden kom utifrån och in.
Kontrollstyrelsen frågar bara, han påstår ingenting. Men DU påstår.
Citera
2023-01-24, 22:24
Medlem
Citat:
Att bemöta det skit du skriver är bara att värdera sig själv till samma skit.
Men huvudet var borta, överkroppen inte så skadad för det var en svag sprängladdning.
Tråden kom utifrån och in.
Kontrollstyrelsen frågar bara, han påstår ingenting. Men DU påstår.

Men det är ju det jag försöker förklara för er tröttmössor.
Han har sprängt sig själv, det är vi överens om.
Dessutom legat död i terrängen i månader.
Va fan tjattrar ni om att huvudet är borta?
Klart som fan att det kan ha försvunnit både i sprängningen och pga allehanda rovdjur.

Du kan väl för helvete inte mena att någon sprängt honom och därefter tagit med sig skallen?

Jag tycker synd om dig, och tycker du jag har fel så gå till press och polisen med dina fantastiska ideer.

Återkom till mig om ett par år hur det gått!

Sopa.
Citera
2023-01-24, 22:35
Medlem
Citat:
Men det är ju det jag försöker förklara för er tröttmössor.
Han har sprängt sig själv, det är vi överens om.
Dessutom legat död i terrängen i månader.
Va fan tjattrar ni om att huvudet är borta?
Klart som fan att det kan ha försvunnit både i sprängningen och pga allehanda rovdjur.

Du kan väl för helvete inte mena att någon sprängt honom och därefter tagit med sig skallen?

Jag tycker synd om dig, och tycker du jag har fel så gå till press och polisen med dina fantastiska ideer.

Återkom till mig om ett par år hur det gått!

Sopa.
Din stackare!
Intressant är kanske att vets vad du har för intresse av att tysta debatten om vad som kan ha hänt Deniz Arda. Nej, det är inte intressant men du får väl sälla dig till det gänget som vet allt så säkert.
Citera
2023-01-24, 22:46
Medlem
Grammatica!
Det är konstaterat att DA var i Tyresta den 14/11 2020 då två av mina bekanta har identifierat honom.
Detta är verifierat av militär, polis, MPS.
Han sprang ensam i Tyresta väldigt nära fyndplatsen av hans lik.
Vad har du bidragit med i denna tråd annat än fantasier och skitsnack?
Kom med något konkret gällande din fantasi att folk eller militär dödat DA!

Du har ingen fakta att komma med eller hur?

En sak vi flesta kan enas om är att DA var en exceptionell soldat och vars prestationer jag själv är imponerad av.
Citera
2023-01-24, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Så sant.
Mycket märkligt att försvaret skickar en person på i princip samma utbildning tre gånger.
S a s lära sig samma sak på tre olika sätt. Visserligen små skillnader. Som att tvätta i 40 60 och 90 grader. Typ.
Dock rätta dig att han genomfört de svåraste redan.
Onödigt, kan man tycka men inte märkligt eller anmärkningsvärt. Lodjuret får han på sin GU. Söker SOU, hamnar på K4 och erhåller där jägarbågen. Sen går han den på FJS (den är vanlig att officerare går, bara för att... Utan att nödvändigtvis ta anställning vid förbandet). Och sist så söker han sig till KJS och tar anställning där, och får då Treudden där. Ingen underligt med det tycker jag. Det hör ju till att en SpecOf eller Officer som tar anställning på K4 eller KJS då får möjlighet att gå kurs och erhålla utb tecknet. Vore snarare mer konstigt om alla officerare som söker sig till ett förband inte får efter utb erhålla förbandets basker, utb tecken osv.
Citera
2023-01-25, 02:43
Medlem
Citat:

Experter säger att någon form av spår borde finnas av huvudet
Enl experter sägs också att eftersom sprängmedel satt på sådant sätt som det gjorde så sprängdes inte huvudet
Det är önnu mer pinsamt att vissa här på sidan ger sken av att ni vet
Ni vet inte mer än oss som tvivlar
Citera
2023-01-25, 02:56
Medlem
Citat:
Grammatica!
Det är konstaterat att DA var i Tyresta den 14/11 2020 då två av mina bekanta har identifierat honom.
Detta är verifierat av militär, polis, MPS.
Han sprang ensam i Tyresta väldigt nära fyndplatsen av hans lik.
Vad har du bidragit med i denna tråd annat än fantasier och skitsnack?
Kom med något konkret gällande din fantasi att folk eller militär dödat DA!

Du har ingen fakta att komma med eller hur?

En sak vi flesta kan enas om är att DA var en exceptionell soldat och vars prestationer jag själv är imponerad av.
Du satte ut en bild på dina polare i träningskläder Bilde n hade kunnat tagits var som helst
Ingen bild på DA som de sa att de mötte

Och nära fyndplatsen är inte en plats där folk brukar löpa

Tyresta är stort och det finns helt andra spår där som löpare håller till

Det kom in olika vittnen som sett DA både här och där
Tex
En såg DA i Tyresta med vapen och militärkläder
Många fantasier

Hade dina polare sett DA i Tyresta och var säkra vittnen så hade sökteam avblåst sök runt hela stan och konsentrerst sig på platsen runt fyndplatsen och polisen hade också gått ut med att de hade säkra spår
Senast redigerad av Anedin 2023-01-25 kl. 02:58.
Citera
2023-01-25, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Du satte ut en bild på dina polare i träningskläder Bilde n hade kunnat tagits var som helst
Ingen bild på DA som de sa att de mötte

Och nära fyndplatsen är inte en plats där folk brukar löpa

Tyresta är stort och det finns helt andra spår där som löpare håller till

Det kom in olika vittnen som sett DA både här och där
Tex
En såg DA i Tyresta med vapen och militärkläder
Många fantasier

Hade dina polare sett DA i Tyresta och var säkra vittnen så hade sökteam avblåst sök runt hela stan och konsentrerst sig på platsen runt fyndplatsen och polisen hade också gått ut med att de hade säkra spår

Vittnena är 100%…. Kolla upp med polisen om du inte tror det… vittnena har kunnat beskrivit DA och vilka kläder DA hade…. Det kunde INTE dom andra vittnena göra… deras beskrivning av kläderna har inte hållit….

DA var inte ute på en löptur… så därför var han på en plats där folk INTE brukade löpa….DA var på ett självmordsuppdrag…

Och ditt jävla pissprat om att vi försöker förminska DA och är avundsjuka är bara fånerier av dig… INGEN har förminskat DA… vi försöker bara beskriva vad hans utbildning och jobb var… du blir inte en supersoldat om du gör en jägarutbildning… och klarar du en klarar du sannolikt dom andra också då det handlar väldigt förenklat om uthållighet… det är bara pinsamt hur ni försöker få han till en viktig soldat… DA var bra på det han gjorde men kom inte längre i karriären… han fick inte tjänsterna han sökte… att inte vara kvalificerad för ett jobb är inte att prata skit…men ingen har påstått att han inte var värd något som människa eller soldat…

på hans gravsten har föräldrarna skrivit officer och tecknen för hans jägarutbildningar är inristade… inte ens i döden kan han få vara i fred och vara Deniz… en helt vanlig kille som mådde dåligt och tog livet av sig… hans militära karriär överdrivs av förfäderna så att jag mår illa… DA kan inte ha haft det lätt i uppväxten…

Dina experter angående sprängning… kan du namnge dom? Nej det kan du inte… så hur vet du då att dom har rätt…det är bara skitsnack…ta reda på vad han sprängde sig med så borde du kunna lista ut hur huvudet kom av…inga konstigheter…tror du på fullaste allvar att DA luras in till skogen..helt utan mobil och plånbok…blir halshuggen…och dumpad i en klyfta och sedan lägger mördaren en liten nyårssmällare på bröstet som bränner till lite i tröjan…plockar med sig huvudet hem…ena stunden hyllar ni DA för att han är en supersoldat och nästa stund tror ni att han är en sådan dålig soldat att han medvetet skulle bli inlurad i skogen och mördad… DA var även mycket bra på kampsport…och skulle försvara sig mycket bra…

Och du har återigen fel… och fel… och fel… jag kommer titta in i tråden och skriva sanningen när du har ljugit ihop en massa för det är DA värd… Du har fått förklarar så många gånger i tråden och ändå fortsätter du och hittat på och feltolkar…

Användaren Lacus har kunskaper inom det militära vilket du skulle förstå om du läste hans inlägg… läs hans gamla inlägg… bara läs dom…
Senast redigerad av LillBurtan 2023-01-25 kl. 07:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in