Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
LillBurtan och ett par till personer
här på sidan är väldigt engagerade med att försöka övertyga oss andra att dom minsann vet sanningen om DA död
Och det är väldigt viktigt för dem att beskriva att DA va typ ingenting inom militära och som person
De beskriver DA föräldrar som lögnare om sin son och om allt som de säger
Jag förstår inte ens varför dom är kvar på sidan?
Om dom är så tvärsäkra på vad som hände
Så borde de också kunna släppa det och låta oss som tvivlar på vad som hände få ventilera våra tankar ifred
Jag får känslan av att de är lite bittra och avundsjuka på att DA har fått många av oss folkets uppmärksamhet och empati
Snälla Anedin och Grammatica.
Nu får ni faktiskt ge er.
Respektlösheten ni visar inför DA är helt makalös.
Det har redan konstaterats att DA sprang Sörmlandsleden ensam( identifierad utom all misstanke).
Dessutom konstaterat att DA hittats sprängd i närheten där han blev mött och identifierad.
Dessutom sprängd med sprängmedel från försvarsmakten, som han med all sannolikhet stulit.
Varför ska ni göra detta till något det med all sannolikhet inte är?
Jag har ingen insyn i ärendet mer än att jag har 2 bekanta som till 100% säkerhet mött DA ensam i Tyresta, men detta faktum samt stöld av sprängmedel från försvarsmakten gör det glasklart att inget ondskefullt hänt, även om vissa av er fortsätter med denna charad.
Lägger ingen värdering i folks påstående om ev kärleksrelationer som gått snett, då jag enbart baserar mina åsikter på fakta.
Vila i frid Deniz