Citat:
Ursprungligen postat av
Sossesvin
Jag ska inte säga att han ljuger, men rent generellt där jag bor finns det närmare noll friktion mellan svenskar och lappar. Känner en hel del och har genom åren belägrat en heldel. Misstänker det är lite offerkofta som han tar på sig för att försöka dra på sig mer lajks.
Har förövrigt fått återberättat att han betett sig lite högmodigt och överlägsen på lokala affärer och köpt playstations via sitt företag bland annat 😁
Ursäkta men vad snackar du i?? Ur nattmössan eller? PlayStation sälj inte ens i Härjedalen, för litet by samhälle för såna butiker.* Du snackar massa skit och provar lägga skulden på jon henrik, dina källor låter orimliga och skulle dem under nån förmodan vara rimlig så har du ju antagligen snackat med folk som ogillar och är avundsjuka på honom. Sen visste inte jag man som barn kunde driva ett företag och köpa grejer ? Eftersom han bara var barnet när han bodde där!* Va jag vet så bor han inte ens i den där byn du snackar om och knappast träffar dessa människor.* detta handlade om hans barndom och ungdomstid och du snackar om det som en eventuellt nutid att han ska blivit mobbad för ett PlayStation, är de på riktigt?! Sluta skriv massa skit och prata med rätt folk om du ska börja skriva här om andra människor.
Och snackar om offerkofta?! Killen berättar ju tragiska upplevelser som ärrat honom hela livet.* Kallar du alla människor som har en tragiskt bakgrund offerkofta när dom vågar öppna sig?..
Jag vet att att han har varit med om mycket värre saker än de där han berättar om men håller mycket tillbaka pågrund av människor som du, som dömmer ut utan minsta lilla aning om vad ni egentligen pratar om..*