2023-01-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
För att hon vill ha kalas, uppmärksamhet, stajlade bilder och stå i centrum.

Och sjunga inför publik…
Citera
2023-01-23, 19:02
Medlem
Försökt låta bli att läsa/ kommentarerna några dagar. Jag vill inte vara en röv och mobba vara elak.. för att jag irriterar mig på en random prinsessa wannabes på nätet. Men läste igenom hennes blogg lite i början nu, kunde inte hålla mig. Behöver drama i mitt liv.. och insåg till min störa förfasa att flickebarnet ska ha dop.. och mamman ska stå i centrum. Ha ha ha ha …. Åh gode gud hjälp!

På återseende. Försöker verkligen låta bli denna irriterande människa.. men kan man bli mer narcissistisk än vad hon är?? Yaaaiks
Citera
2023-01-23, 19:41
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Och sjunga inför publik…
Så hon ska sjunga på sitt barns dop? Och stå i centrum.... På min dotters dop sjöng min svägerskan till dottern. Det var fint och lågmält och aldrig att jag hade dragit åt mig uppmärksamhet på dotterns dag.
Citera
2023-01-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Så hon ska sjunga på sitt barns dop? Och stå i centrum.... På min dotters dop sjöng min svägerskan till dottern. Det var fint och lågmält och aldrig att jag hade dragit åt mig uppmärksamhet på dotterns dag.
En normal människa skulle aldrig sjunga på sitt barns dop. Man är där MED barnet och ska vara en del av dopet MED barnet. En vän, gudmor, gudfar, syster/ nära släkting, etc. Sjunger /spelar för barnet. Men det är klart att Linn ska göra det. Pinsamt är bara förnamnet. Efternamn är Narcissist som vill glänsa i på sitt eget barns dop. Där gick hränsen
Citera
2023-01-23, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Och sjunga inför publik…

Ja herregud, vi vill inte missa denna tågkrasch 😂
Citera
2023-01-23, 20:32
Medlem
Vem vågar betta på förlovning/bröllop?
Jag kan sätta 5000kr på att Simon INTE VILL förlova sig eller gifta sig med Linn. (Inside info) någon mer? Eller motsätter du dig?
Citera
2023-01-23, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Jag kan sätta 5000kr på att Simon INTE VILL förlova sig eller gifta sig med Linn. (Inside info) någon mer? Eller motsätter du dig?

Japp finns inte en chans att han vill sätta en ring på hennes finger😂😂
Citera
2023-01-23, 20:50
Avslutad
Varför har inte juvelia fått ett dop? Stackars tjej.
Hoppas hon filmar när hon sjunger på Belles dop så man får höra eländet 😂 Mitt framför svärisarna och tjocka släkten.. att dom ens står ut med Linn??😂
Hon gör dopet till hennes egna konsert i väntan på en guldbiljett på att någon skall upptäcka hennes ”fantastiska” sångröst. Dröm vidare tjejen.
Citera
2023-01-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nej, det vill han högst troligen inte. Frågan är ju om han pallar att stå emot pressen från hennes sida?

Undrar hur sur hon skulle bli om han skulle ställa till med ett överraskningsbröllop med bara några enstaka släktingar och ingen fotograf närvarande.
Citera
2023-01-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Varför har inte juvelia fått ett dop? Stackars tjej.
Hoppas hon filmar när hon sjunger på Belles dop så man får höra eländet 😂 Mitt framför svärisarna och tjocka släkten.. att dom ens står ut med Linn??😂
Hon gör dopet till hennes egna konsert i väntan på en guldbiljett på att någon skall upptäcka hennes ”fantastiska” sångröst. Dröm vidare tjejen.
J är inte döpt för Linn fick inte ordna en tillräckligt stor narcissistfest pga pandemin. Sen hann de göra slut, och Gabbe vill väl jävlas lite med Linn genom att inte godkänna ett dop, även om han högst troligt skiter i om ungen blir döpt eller inte.
Citera
2023-01-23, 20:59
Medlem
Bara jag som anser att reklamen för frans serumet är fejk? Hon hade inte få långa fransar för några dagar sedan på bilderna hon la upp.
Citera
2023-01-23, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Bara jag som anser att reklamen för frans serumet är fejk? Hon hade inte få långa fransar för några dagar sedan på bilderna hon la upp.

Det är dit limmade singel fransar på salong, zooma in. Detta borde man anmäla till Reklamombudsmannen eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in